4743
Sök

http://volvoshop.net kan man lita på?

NoFuckNoRide
474 Inlägg
26 september 2007
Trådstartare
hittat lite saker på http://volvoshop.net/  som vindvisare men undra vad allt kan kosta efter som allt ligger i thailand och om det är säkert?

ngn som beställt där ifrån ?

Sug Performance Club

.-ϻΘϨƎЯ
1 313 Inlägg
26 september 2007
vet att det är folk som beställt där ifrån i sverige och varit nöjda.. har läst på volvo 700 klubben om det för nått år sen,,

"Hellre en kråka i näsan, än en skata i sängen"

3 627 Inlägg
26 september 2007
Tha_Saint .. tror han kallar sig så tongue Beställde mätare därefrån och för han va det inga problem smile

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)

Fordonstekniker
1 740 Inlägg
26 september 2007
Nu måste man lära sig thailändska också, för att kunna beställa därifrån.

Lev livet, det kan ta slut fort

1 878 Inlägg
26 september 2007
har en polare som beställde delar till sin 850 därifrån. tog ca 2veckor innan grejjerna kom men allt gick som smort smile

"Ijenkligen"
788 Inlägg
27 september 2007
darkwizard skrev:

antingen det, eller så kan man klicka på ENGLISH-knappen roll big_smile

There is no theory of evolution, just a list of creatures Chuck Norris allows to live.

Fordonstekniker
1 740 Inlägg
27 september 2007
opeltiffi skrev:
darkwizard skrev:

antingen det, eller så kan man klicka på ENGLISH-knappen roll big_smile

Fasen, missade den knappen.  lol

Lev livet, det kan ta slut fort

3 627 Inlägg
27 september 2007
Thasaint hette han visst roll

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)

NoFuckNoRide
474 Inlägg
27 september 2007
Trådstartare
okej verkar la okej men det är dollar? hur mkt ligger en dollar på då:P?

Sug Performance Club

3 722 Inlägg
27 september 2007
är dessa något att ha?? Kul att hitta någon som säljer Vita mätartavlor, synd bara att det står S40 på dom
   http://www.volvoshop.net/product.detail … id=246199#

NoFuckNoRide
474 Inlägg
27 september 2007
Trådstartare
det står ju $50.00 på vindvisarna till 850 vad kostar det och vad kan frakten går på?

Sug Performance Club

Forummoderator
26 677 Inlägg
27 september 2007
Lovborg_740 skrev:
det står ju $50.00 på vindvisarna till 850 vad kostar det och vad kan frakten går på?

Häromdagen låg dollarpriset på 6.53 har jag för mig...var nämligen själv in på sidan
också och var tvungen att kolla upp.
Grymt sugen på baklyktorna till 240 men frågan är som sagt frakten..hittar banne
mig ingenstans där det står.
Eftersökningar fortsätter dock..

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

171 Inlägg
27 september 2007
Många gånger är det så att man får upp vad frakten går på efter man lagt allt i kundkorgen och går vidare till köp. Sista knapptrycket innan man beställer brukar fraktpriset stå med...
Annars är det väl inte värre än att skicka ett mail till dem wink

“I never saw a wild thing sorry for itself.
A small bird will drop frozen dead from a bough without ever having felt sorry for itself.”

Forummoderator
26 677 Inlägg
27 september 2007
MissMotor skrev:
Många gånger är det så att man får upp vad frakten går på efter man lagt allt i kundkorgen och går vidare till köp. Sista knapptrycket innan man beställer brukar fraktpriset stå med...
Annars är det väl inte värre än att skicka ett mail till dem wink

Mjo...tro det eller ej men jag tänkte faktiskt så långt men när man lägger i kundvagnen och ska shoppa loss så står det ingenting. Bara priset hmm

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

LillNaisarn
28 september 2007
Enklast är ju att kontakta firman, men räkna med minst 50$ i frakt upp till 150$ för ett par bakljus tex (brukar betala omkring 70$ då jag beställt från liknande länder).

Glöm inte heller att tull+moms tillkommer på det som beställs utanför EU

Fölkesberg
163 Inlägg
29 september 2007
LillNaisarn skrev:
Enklast är ju att kontakta firman, men räkna med minst 50$ i frakt upp till 150$ för ett par bakljus tex (brukar betala omkring 70$ då jag beställt från liknande länder).

Glöm inte heller att tull+moms tillkommer på det som beställs utanför EU

men vad kostar tullen och det da??? har hört att om man beställer och ber dom skriva typ privat avsändare så slipper man tullen och sånt.. hmm jag tror det va något sånt...

LillNaisarn
29 september 2007
turboTommy skrev:
men vad kostar tullen och det da??? har hört att om man beställer och ber dom skriva typ privat avsändare så slipper man tullen och sånt.. hmm jag tror det va något sånt...

Bildelar: 25%tull + 3,7%moms. Nja privat avsändare vet jag inte, men om du får det skrivet Gift eller 10$ (värde) så behöver man inte betala tull + moms.

Alla är inte villiga att skriva ner värdet eller som gift eftersom att det räknas som "tax fraud" dvs bedrägeri .

Fölkesberg
163 Inlägg
30 september 2007
LillNaisarn skrev:
turboTommy skrev:

Bildelar: 25%tull + 3,7%moms. Nja privat avsändare vet jag inte, men om du får det skrivet Gift eller 10$ (värde) så behöver man inte betala tull + moms.

Alla är inte villiga att skriva ner värdet eller som gift eftersom att det räknas som "tax fraud" dvs bedrägeri .

okej Tack så mkt....tongue

Sök