2875
Sök

Vilka fälgar ska man välja till S40N?

182 Inlägg
3 oktober 2007
Trådstartare
Tinoz skrev:
Oz Superturismo GT

Mycket fina!

Jag vet inte riktigt hur de skulle se ut på min bil, och vill hällre ha en fälg med kant smile

3 627 Inlägg
3 oktober 2007
Serreos skrev:
ToXtreme skrev:
Koya är så grymt vanliga nu.. därför går de bort direkt!

OZ är förvisso snygga.. men inte på en Volvo! därför går de bort!

Och då har vi ju bara Ace Fond kvar.. och sikka fälgar big_smile Så JÄÄÄÄÄVLA snygga, skulle göra sig nåt så sjukt bra på din bil wink Helt rätt stuk wink

Så Ace Fond säger jag smile

Hmm aa kollade på ACE Fond idag de är skit snygga big_smile Och priset är det halva om man jämför med Oz och Koya

Dåså tongue Vad diskussisierar vi om? big_smile

Satsa på Ace wink Du kommer inte bli missnöjd smile Fast de bör va 19"are wink

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)

182 Inlägg
3 oktober 2007
Trådstartare
ToXtreme skrev:
Serreos skrev:
ToXtreme skrev:
Koya är så grymt vanliga nu.. därför går de bort direkt!

OZ är förvisso snygga.. men inte på en Volvo! därför går de bort!

Och då har vi ju bara Ace Fond kvar.. och sikka fälgar big_smile Så JÄÄÄÄÄVLA snygga, skulle göra sig nåt så sjukt bra på din bil wink Helt rätt stuk wink

Så Ace Fond säger jag smile

Hmm aa kollade på ACE Fond idag de är skit snygga big_smile Och priset är det halva om man jämför med Oz och Koya

Dåså tongue Vad diskussisierar vi om? big_smile

Satsa på Ace wink Du kommer inte bli missnöjd smile Fast de bör va 19"are wink

Joo..men det kanske kommer upp nått annat förslag big_smile

Jag har letat men har inte hittat de i 19 tum smile

264 Inlägg
3 oktober 2007
Ace Fond fälgarna tycker jag att du skall satsa på, dom var riktigt snygga och dom kommer passa bäst på din bil... Dock måste du köpa STORA fälgar, gärna 19" eftersom det är ganska stora hjulhus på din bil. Blir så trött när man ser feta bilar med för små fälgar, borde va olagligt att tillverka fälgar under 18" smile

Mvh Kristoffer

VTEC - när andra växlar är det dags att gasa

182 Inlägg
3 oktober 2007
Trådstartare
Cascade skrev:
Ace Fond fälgarna tycker jag att du skall satsa på, dom var riktigt snygga och dom kommer passa bäst på din bil... Dock måste du köpa STORA fälgar, gärna 19" eftersom det är ganska stora hjulhus på din bil. Blir så trött när man ser feta bilar med för små fälgar, borde va olagligt att tillverka fälgar under 18" smile

Mvh Kristoffer

Blir nog dem...Men de finns ingenstans i 19 tums sad plus att jag tror att de kommer slå i om de är 19 tums och bilen sänks

264 Inlägg
3 oktober 2007
Okey, men välj någon likvärdig fälg då om du kan hitta. Kör du på 19" och typ 30 profil så borde det funka fastän att du sänker bilen. Det lär ju bli ganska stötigt å köra på, men lite måste man ju offra big_smile

Mvh Kristoffer

182 Inlägg
3 oktober 2007
Trådstartare
Cascade skrev:
Okey, men välj någon likvärdig fälg då om du kan hitta. Kör du på 19" och typ 30 profil så borde det funka fastän att du sänker bilen. Det lär ju bli ganska stötigt å köra på, men lite måste man ju offra big_smile

Mvh Kristoffer

Nja..vet inte hade tänkt köra med Yokohama Parada 215 eller 225 med 35 profil så tror endå 18 skulle passa bäst big_smile

264 Inlägg
3 oktober 2007
Okey, men sen hänger ju mkt på hur fälgen är konstruerad. Tex mina 18" fälgar med många ekrar + polerad kant, kan lätt se ´små´ ut. Jämför du dom med en helt platt 18" fälg, med typ 5 grövre ekrar så kommer dom att se större ut rent visuelt. Så väljer du att köpa 18" fälgar så köp gärna ngn som ´ser´ större ut. Den där volvo R fälgen är ju ett bra ex på att se stor ut, sedan tycker jag att dom är stilrena och snygga. Synd bara att så många har dom... Kör hårt, detta va bara ett ltet tipps smile

Mvh Kristoffer

182 Inlägg
4 oktober 2007
Trådstartare
Cascade skrev:
Okey, men sen hänger ju mkt på hur fälgen är konstruerad. Tex mina 18" fälgar med många ekrar + polerad kant, kan lätt se ´små´ ut. Jämför du dom med en helt platt 18" fälg, med typ 5 grövre ekrar så kommer dom att se större ut rent visuelt. Så väljer du att köpa 18" fälgar så köp gärna ngn som ´ser´ större ut. Den där volvo R fälgen är ju ett bra ex på att se stor ut, sedan tycker jag att dom är stilrena och snygga. Synd bara att så många har dom... Kör hårt, detta va bara ett ltet tipps smile

Mvh Kristoffer

Jo vet det att med kant ser fälgarna mindre ut tyvär sadtongue Och som du säger R fälgarna är stilrena men för många kör med de. Men tack för tipesen!

Mvh Jojje

Sök