Vart bor du? Men snacka med lite bilföretag runt om där du bor och se fall dom kan göra det. Måste väll finnas något metalföretag med en sådan fräs, Dom kanske kan fixa det åt dig med, Hör även med någon fordons lärare på ett gymnasium dom brukar ha en del kontakter men även sånna verktyg.
Det har vi på vårat gymnasium ( Fordon ) iallfall, Lycka till // Jimmy
Här i kristianstad kostar det typ 1500kr om du ska ha det med kvitto .. Annars 500kr (:
Hm.. är det en seriös godk. firma? Låter inte som att plana med kvitto för 1500 är något att tänka på isåf. På seriösa ställen brukar väl 3000-4000pap vara riktningen ungef.
Här i kristianstad kostar det typ 1500kr om du ska ha det med kvitto .. Annars 500kr (:
Hm.. är det en seriös godk. firma? Låter inte som att plana med kvitto för 1500 är något att tänka på isåf. På seriösa ställen brukar väl 3000-4000pap vara riktningen ungef.
haha nej, plana toppen brukar gå på runt 500kr. de kostar de på motorfirmenrna här iallfall...
vet ni nåt billigt o bra ställe där jag kan plana min topp?
Lasse i Degeberga...
-=[Performance by Torpis]=- Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-