Hur rädd är du för avundsjukan?

Sklass
19 oktober 2007 · 44 Inlägg

ghost_boy83 skrev:

Sklass skrev:
har pc i mina bilar.med webcams 360grader syn.spelas in på hårdisk upp till 7dygn.har inget händ med bilarna.raderar jag dagvis när ja åker iväg inspelningen.men den dan något har hänt får jag reda på vem det va

jasså hur ska du veta vem dom är om dom är maskerade ??? onödig teknik du har laggt ut pengar på

bevis till försäkringsbolag mm.maskerade är dom aldrig..kläder.krops typ.de mycke
dom åker dit.dissa inte mig hela tiden ghost boy.du ska ha en varning tycker jag


tog bort reklam / Moderator

-Kotten- www.drcljusdal.se
19 oktober 2007 · 679 Inlägg

Måste nog hålla med sklass här. smart ide. om inte för att kunna bevisa för försäkrignsbolad att det man säger verkligen har hänt. Och har man tur så är den som gör skitet Känd av polisen eller Daktad så man kan få fast han.

hellre parkinsson's och spilla ut halva groggen, än alzheimers och glömma vart man ställde den!
ghost_boy83 CREW
19 oktober 2007 · 2 594 Inlägg

Sklass skrev:

ghost_boy83 skrev:

Sklass skrev:
har pc i mina bilar.med webcams 360grader syn.spelas in på hårdisk upp till 7dygn.har inget händ med bilarna.raderar jag dagvis när ja åker iväg inspelningen.men den dan något har hänt får jag reda på vem det va

jasså hur ska du veta vem dom är om dom är maskerade ??? onödig teknik du har laggt ut pengar på

bevis till försäkringsbolag mm.maskerade är dom aldrig..kläder.krops typ.de mycke
dom åker dit.dissa inte mig hela tiden ghost boy.du ska ha en varning tycker jag

till er som är intresserade hjälper ja utan tjäna pengar.ni får samma pris svågern säljer till mig..jag är så jävla snäll allti.och folk beter som idioter mot mig.NU FÅR DET VA NOG
.,men men..PM om ni är intresserade.funkar kanon som sagt

vad då dissar? menar hade det inte vart bättre med gps så man kan spåra sina bilar ? kameran hjälper ju inte så mcket

SweetBabyDoll Queen Of Hearts
22 oktober 2007 · 1 300 Inlägg

Skapligt skraj eftersom att jag redan blivit av med lampor och dem har även försökt slanga bilen...

Kul att folk gillar det man har, men det är ju allt jag som betalat för det alltså är det mitt, mitt bara mitt. Förbaskade tattare det finns, har man inte rå ska man inte hålla på.

I do it my way
civic Naturally Aspiranted
22 oktober 2007 · 543 Inlägg

Inte rädd alls
Alltid helförsäkring å låg självrisk

klimpan
22 oktober 2007 · 2 600 Inlägg

jag är rädd att nån ska sno bilen eller förstöra den. även om jag ha den hemma bästa hadde varit om man hadde hafft ett eget garage precis vid huset. istället för att dela det me andra.

gör som jag kör gubba racer=)
Kia Ceed (2014)
PG Avstängd
22 oktober 2007 · 298 Inlägg

Westberg skrev:
Hur rädd är du när du ställer ner bilen någonstans för att jobba, handla, träna ja vad som helst?
Hur rädd är du att ngn ska vara på den?

inte rädd
alla vet att jag slår ihjäl dom som är på bilen alltså rör ingen den wink

Bostrom RS
22 oktober 2007 · 886 Inlägg

Westberg skrev:
Hur rädd är du när du ställer ner bilen någonstans för att jobba, handla, träna ja vad som helst?
Hur rädd är du att ngn ska vara på den?
Är det vanligt där du bor?

Min bil är inte klar än men är rädd redan nu när den kmr stå vid skolan, folk som inte tycker om en av olika anledningar o folk som är avundsjuka,
Tänk om alla bara lät bli saker som inte va deras.
Så jävla onödigt, En kompis bil blev sönderslagen bara för att han gjorde slut med en tjej.

Jag är inte så rädd att ställa den på stan på dagarna, men skulle aldrig ha den på gatan över natten...finns så mycket puckade idioter som förstör andras saker. mad

Focus RS
aenfors
22 oktober 2007 · 375 Inlägg

Är livrädd så fort jag ställer mussen nånstans, om jag handlar ställer jag mig alltid långt bort från andra bilar. låta den stå ute över natten gör jag alldrig. Man har ju lagt ner så mycket tid pengar och kärlek på bilen så man skulle bli knäckt om det hände nåt. Vanligt folk tycker man är dum i huvet som man håller på men här kanske man får lite förståelse big_smile

BMW-328I
22 oktober 2007 ·

ojojoj jag är paranoid vid denna punkt, ställer inte bilen nån jävla stans tack vare alla idioter där ute, ni fattar! mad

NiV3Rt
22 oktober 2007 · 371 Inlägg

Visst är jag det. Det är anledningen till att jag behåller bilen i originalskick utseendemässigt. Sticker inte ut lika mycket då wink

Saab 9-3 SE 2.0t t5suite steg1 e85
richardoo290 VOLVO for life..
22 oktober 2007 · 2 113 Inlägg

Sklass skrev:
har pc i mina bilar.med webcams 360grader syn.spelas in på hårdisk upp till 7dygn.har inget händ med bilarna.raderar jag dagvis när ja åker iväg inspelningen.men den dan något har hänt får jag reda på vem det va

grymt! big_smile  skulle ju vart kanon..

men tänk om dom snor både pc:n och webcameran me då? tongue  eller är det super-gömt?

Darkie dARKiE
22 oktober 2007 · 5 031 Inlägg

Visst är man det. Ställer den aldrig istan över natten..
Men när man är på stan dagtid så tänker man ju lite.. hoppas att ingen repar, slår sönder  eller snor bilen för nöjets skull.. har ju inget värdefullt i bilen ialf. Det ända som hänt änsålänge är väl att man blir av med ventilhattarna stup i kvarten, glad att det inte är nåt mer ialf.

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade
Galad8
22 oktober 2007 · 1 997 Inlägg

richardoo290 skrev:

Sklass skrev:
har pc i mina bilar.med webcams 360grader syn.spelas in på hårdisk upp till 7dygn.har inget händ med bilarna.raderar jag dagvis när ja åker iväg inspelningen.men den dan något har hänt får jag reda på vem det va

grymt! big_smile  skulle ju vart kanon..

men tänk om dom snor både pc:n och webcameran me då? tongue  eller är det super-gömt?

Haha big_smile "Super-gömt" lite roligt ord. roll

Hunda
22 oktober 2007 · 147 Inlägg

Inte alls rädd för den, bilen kostade 3500kr och står väl gömd.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang