3879
Sök

Garaget rekommenderar

Byggd för metaldecibel o kärnkraftsmäll
661 Inlägg
26 oktober 2007
Trådstartare
Som rubriken säger, de brukar rekomodera sjukt hårda, sköna, snygga, stylade bilar.
Det jag tänkte fråga är, skall man göra ngt speciellt för hamna där typ styling eller liknande, för det kan ju inte vara helt random med tanke på jag har aldrig sett en enda ful bil på startsidan ?

Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !

schtek
478 Inlägg
26 oktober 2007
kanske väljer efter antalbesökare och uppdateringar osv.. tror itne någon sitter varje dag och plockar ut bil för bil -.- kanske.

7 120 Inlägg
26 oktober 2007
Det är väl de bilar som Garaget rekomenderar, alltså de bilar Chrizz tycker ser bra ut? Eller har jag missuppfattat det?
En Volvo 240GL med alu-vinge och plåtfälgar kommer inte in där wink

DFFL
9 020 Inlägg
26 oktober 2007
Gör dig synlig skulle jag gissa är en bra början.
T.ex skriv i forumet, lägg upp nya bilder lite då och då, blogga lite o.dyl.
Annars kanske staff inte ser dig och rekommenderar din bil.
Senast redigerat av FireTraXX (26 oktober 2007)

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Fotograf
1 319 Inlägg
26 oktober 2007
är det inte bättre om alla går till det som tråden handlar om? hur man hamnar på garaget rekomenderar. så tror jag att crizz väljer vilka som ska få vara med på den listan..

Fotograf.
vårdad bil är bra bil

Administratör
11 968 Inlägg
26 oktober 2007
Tråd rensad på irrelevanta inlägg. Har ni något otalt med varandra så ta det via Mail, PM, telefon, teckenspråk eller röksignaler. Välj själva, men gör det inte i forumet.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Gödseldräng
4 529 Inlägg
27 oktober 2007
chrizz skrev:
Tråd rensad på irrelevanta inlägg. Har ni något otalt med varandra så ta det via Mail, PM, telefon, teckenspråk eller röksignaler. Välj själva, men gör det inte i forumet.

hahahahahah röksignaler:lol:

1 297 Inlägg
27 oktober 2007
men chrizz berätta hur ni gör när du ändå är här smile eller ska jag titta ut efter röksignaler? ^_*

Sök