5741
Sök

Paranormal aktivitet

Såld på Italienare
579 Inlägg
15 januari 2006
Trådstartare
Nu kommer det hagla negativa kommentarer över mig.
Men det e la smällar man får ta.

När jag var 17 år gammal var jag med om en ruggig sak.
Låg och sov i min säng då jag kände att den började skaka lite lätt.
Detta brukar hända då en lastbil kör förbi utanför och bromsar.
Bara det att detta varade över 30 sekunder.. Kändes samtidigt som att någon satt på min skrivbordsstol och iakttog mig.
Aldrig känt mig iakttagen så starkt innan.
Låg och stirrade in i väggen under hela tiden.
dagen efter frågade jag mina föräldrar och min bror om dem känt någon skakning under natten.
Men det hade dem inte.

Har ni själva varit med om någonting som ni inte kunnat förklara med en vetenskaplig teori?
Senast redigerat av Johanromeo155 (15 januari 2006)

Brum säger bilen.
394 Inlägg
15 januari 2006
Johanromeo155 skrev:
Nu kommer det hagla negativa kommentarer över mig och ettorna kommer vina över bilen.
Men det e la smällar man får ta.

När jag var 17 år gammal var jag med om en ruggig sak.
Låg och sov i min säng då jag kände att den började skaka lite lätt.
Detta brukar hända då en lastbil kör förbi utanför och bromsar.
Bara det att detta varade över 30 sekunder.. Kändes samtidigt som att någon satt på min skrivbordsstol och iakttog mig.
Aldrig känt mig iakttagen så starkt innan.
Låg och stirrade in i väggen under hela tiden.
dagen efter frågade jag mina föräldrar och min bror om dem känt någon skakning under natten.
Men det hade dem inte.

Har ni själva varit med om någonting som ni inte kunnat förklara med en vetenskaplig teori?

öhhhhh vad fan ska jag rösta en etta på fin bil för??
ingen aning ang. din fråga men du du kanske holler på att utveckla en psykisk sjukdom eller nått tongue
lycka till med sovandet i fots..

Livet börjar vid 1bar! Och 15 Volt :)

Såld på Italienare
579 Inlägg
15 januari 2006
Trådstartare
Ne men jag mena att folk gärna blir aggressiva när dem ser nåt dem inte håller med om.
Tänkte inte på det men det kan uppfattas som röstfiske...
Redigerar..

1 417 Inlägg
15 januari 2006
jag har inte varit med om det själv, men jag tror på dig smile
Flickvännen kände sig mammas närvaro i förra lägenheten hon bodde i. Hennes mor har varit död i 7 år, så det var lite läskigt.
Kan inte garantera att det var just mamman hon kände, men hon sa att det var det så... smile

Ollikkala Racing
1 724 Inlägg
15 januari 2006
Jodå har vart med om en hel del skumma och oförklarliga saker, tänker inte gå in på vad då man säkert blir stämplad som nått psykfall wink .

- Time Attack -

142 Inlägg
15 januari 2006
huset vi bor i är från riktigt tidigt 1900 tal, o de känns.. de knakar o har ljud för sig för jämnan.. och ibland när man är sj lr bara går upp på övervåningen sj så kan det kännas som om nån följer efter en, det blir lätt lite otäckt, men man vänjer sig, men det känns fortfarande lite obehagligt... sen om man sitter o kollar på tv på nedervåningen lr nått, så kan man höra knakljud som är grymt lika dom som är om nån går på övervåningen =P

645 Inlägg
15 januari 2006
Fett scary! Händer att det låter som att nån går på övervåningen här också (huset är byggt tidigt 1900-tal tror jag), lite halvscary.

Rutinerad medlem
1 938 Inlägg
15 januari 2006
Alltid smått scary med sånt här big_smile

12 086 Inlägg
16 januari 2006
Jag brukar vakna o märka att saker liger där dom inte ska va.. tex att TVn står i garderoben!=P (har hänt alltså) men min logiska förklaring är att jag lever rövaren i sömnen=) men känns alltid lika olustigt på morgonen.

Såld på Italienare
579 Inlägg
16 januari 2006
Trådstartare
Kul att se att man inte e ensam om att vara lite knäpp i skallen wink

Rutinerad medlem
1 938 Inlägg
16 januari 2006
Haha big_smile alla är vi väl lite knäppa på vårt eget sätt wink
Men har ni någongång fått nån dejja vú då? big_smile
Att ni upplever att ni har gjort en sak förut? kanske drömt om den?
Jag råkar ut för sådana hela tiden neutral

Såld på Italienare
579 Inlägg
16 januari 2006
Trådstartare
Det har hänt mig en del faktiskt.
Men inte så att jag drömt om det.
Snarare att man har en konstig känsla av att "detta har hänt förut.."
Min teori dock är att man oftast upplever deja vú med personer man känner.
Man är vad vid deras rörelsemönster/beteende så man bildar sig en uppfattning om det innan det har hänt. Låter konstigt men jag är trött i huvet så hära tidigt smile

Rutinerad medlem
1 938 Inlägg
16 januari 2006
Nja, det är inte min uppfattning big_smile
Jag drömmer typ om en sak, och jag vet exakt vad som sägs, men inte vem personerna eller var det utspelar sig tongue Sedan när det händer, ibland med bekanta, ibland med totala främlingar, så går det kalla kårar längs rygger wink

1 417 Inlägg
16 januari 2006
när sån här deja vu händer mig, brukar jag stanna upp och fundera på vad som ska hända sen, och göra allt jag kan för att göra annorlunda. att försöka lura det som man nu försöker lura smile

Sök