Inte alls heldragen linje ... Och det va nog inte någonting i det där som va alls med mening, 100% otur. Visst skulle man sparat den krashen om föraren kollat i bakspegeln, men det kanske han gjorde och sen direkt efter att han hade kollat så skulle mc'n köra om ... Jag ser dock inte att mc'n blinkar någonstans (men det kanske inte syns)
100% mc förarens fel i min mening... Eftersom dom inte syns lika bra som en bil så får dom ju köra där efter... Skulle han valt att köra om lite lugnare så skulle det inte hänt något.
Fast jag ska inte sitta här o predika för jag har varit nära på att göra precis samma sak.
Jag skulle göra en oplanerad vänstersväng och precis när jag svänger så blåser en mc om ... Anledningen till att vänstersvängen va oplanerad va för att jag inte visste vart jag skulle köra och dom 3 som visste vart vi skulle hade delade åsikter...
edit:
Såg en intressant sak nu ... Bilen blinkar faktiskt... men i det skedet är mc'n i döda vinkeln och går inte att se.
Senast redigerat av klinder (17 november 2007)
Bilar får gärna vara snyggt stylade, ha massor med ljud och flashig lack.
Men finns det inget under huven så är det ju ingen bil utan en flashig multimedia kontainer på hjul...