miljoner och åter miljoner.. rakt ner i diket!

AudiZack Living the good Life!
3 december 2007 · 585 Inlägg

Har de köpt bilen får de väl göra vad de vill med den, men det är lite tråkigt att se de i det skicket, om ägaren har råd att behandla bilen på det sättet har han väl råd med 10 till såna minst!

When the flag drops, the Bullshit stops.
VivaLaFritz
4 december 2007 · 342 Inlägg

Klart dom får göra vad dom vill med grejjerna, men tråkigt att det ska sluta sådär med dom för alla är ju såna otroliga maskiner som många av oss här bara kan drömma om! men sen finns det väl även folk här som har såna bilar vilket jag tycker är riktigt kul, men jag tror väl knappast att dom rycker på axlarna om dom skulle sätta sin ferrari 360 lr sin gallardo i diket och tror inte dom kan köpa 10 stycken till!

Once you go Skyline, you´ll never go back!
Mack Forum- och sitemoderator
4 december 2007 · 26 136 Inlägg

Kakalupia skrev:
corvetten  vid 30sek ingen kan ju har överlevt det :S ?

Har för mig på att på en högupplöst orginalbild av den C6:an så ser man en arm
sticka ut på "vänstra" sidan av bilen. Plus blodet i bakkant på släpet..

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Sitemoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Volvo 244 GLT "Good ol Bastard" (1983)
Volvo V60 D4 AWD "Rymdskeppet" (2014)
Mazda 323 1.4 "Emanuel" (1979)
BMW635_Robban
4 december 2007 · 1 277 Inlägg

Sportiga bilar ska köras sportigt...iblnad sker misstag...det gör proffsiga racerförare med smile

Dyra bilar går sönder lätt =/

Darkie dARKiE
4 december 2007 · 5 031 Inlägg

_Wallis_ skrev:
http://www.youtube.com/watch?v=9OrXDiKe_c0&feature=related Där har ni film på en Veiron krach!

Och här är Film på kracher med Porschar/Enzo/Koenigsegg/Corvette/Lambo inga bilder bara film!

http://www.youtube.com/watch?v=h847v5-8 … re=related

Michael shumacher krockade med ferrarin. Mjo är kanske inte riktigt som att köra F1 bilen.. wink

*Edit* och vafan pysslar dem på 02.43 med?
har pappas pojke som aldrig övningskört fått en Mustang Rush? ;/

Senast redigerat av Darkie (4 december 2007)

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade
StiFf Wankel
4 december 2007 · 1 080 Inlägg

Darkie skrev:

_Wallis_ skrev:
http://www.youtube.com/watch?v=9OrXDiKe_c0&feature=related Där har ni film på en Veiron krach!

Och här är Film på kracher med Porschar/Enzo/Koenigsegg/Corvette/Lambo inga bilder bara film!

http://www.youtube.com/watch?v=h847v5-8 … re=related

Michael shumacher krockade med ferrarin. Mjo är kanske inte riktigt som att köra F1 bilen.. wink

*Edit* och vafan pysslar dem på 02.43 med?
har pappas pojke som aldrig övningskört fått en Mustang Rush? ;/

om jag minns eller läste rätt så var det väl hans farsas bil som han skulle visa upp tongue

MDS Västerås
AttackMedic
4 december 2007 · 379 Inlägg
Mr Burns: "You´re a star!"
Homer "Wohoo!"
Mr Burns: "An operastar"
Homer: "Doh!"
VivaLaFritz
4 december 2007 · 342 Inlägg

Men vi har ju till och med en här på garaget.org som har krachat sin lyxbil..   jag pratar ju förstås om "Alecci" som hade kört lite konstigt med sin Skyline R34 GTR..  och det var nästan att man grät när man såg dom bilderna första gången..  synd på en så otroligt snygg bil!

Once you go Skyline, you´ll never go back!
Bjork OEM <3
5 december 2007 · 6 957 Inlägg

Se på norrmannen som köpte en koenigsegg, till varje bil koenigsegg säljer rekommenderar dom köparen att gå igenom deras kurs där man lär sig hantera bilen med hjälp av koenigseggs egna testförare loris bichocci (eller nått tongue) och tror ni dumfan tog den där kursen ?? neppeligen.

Tror ni idioten tappade kontrollen över bilen ??  jepp.

Tror ni han skyllde på koenigsegg ?? jajjemän.

Den sista norrmannen är inte född hittils....

Om du menar den som var på Gatebil så är de ju Sharif, däckkungen tongue
Han är väl typ pakistanier eller ngt?

Gillade för övrigt enzon som gått av på mitten tongue

OEM <3
TBOC_Razor Kattjäveln åt upp min kyckling!
5 december 2007 · 6 170 Inlägg

Bjork skrev:

Se på norrmannen som köpte en koenigsegg, till varje bil koenigsegg säljer rekommenderar dom köparen att gå igenom deras kurs där man lär sig hantera bilen med hjälp av koenigseggs egna testförare loris bichocci (eller nått tongue) och tror ni dumfan tog den där kursen ?? neppeligen.

Tror ni idioten tappade kontrollen över bilen ??  jepp.

Tror ni han skyllde på koenigsegg ?? jajjemän.

Den sista norrmannen är inte född hittils....

Om du menar den som var på Gatebil så är de ju Sharif, däckkungen tongue
Han är väl typ pakistanier eller ngt?

Gillade för övrigt enzon som gått av på mitten tongue

Jo jag vet att det var (Tommy ?) Sharif den arabiska däckkrängaren från norge wink

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
Klaesson
5 december 2007 · 399 Inlägg

Det gjorde ont i hjärtat måste ja säga att se den filmen.

VOLVO for life
TBOC_Razor Kattjäveln åt upp min kyckling!
5 december 2007 · 6 170 Inlägg

beemern skrev:
haha passa dej så ja inte kommer å rycker örerna av dej tongue. är nämligen norsk ja me big_smile. men han skulle väl desutom ta kursen bara de att han hann inte innan han körde av?. iallfall så höll ju den bilen, han körde ju bara av lite lätt på gruset brevid banan...

Ha du når inte hit med dina norska labbar så mina öron får nog vara ifred ändå wink  tongue

Vet inte om han hade tänkt ta kursen men jag vet däremot att han definitivt inte tagit den iaf, hursomhelst så var det ju förbannat norskt ehh, mena dumt, att försöka styla och pressa bilen när man nu vet att man inte har lärt sig hantera den.

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
TurboThim
5 december 2007 · 37 Inlägg

veyron, enzo.. ;'( shit vissa snackar om att förstöra några tavlor för miljoner men det här är värre!

Volvo 854 T-5R T-Gul -1995
Volvo 850 T-5R "T-Gul" (1995)
m_a_c X40 Nordic
5 december 2007 · 784 Inlägg

Måste säga att det är synd på så fina bilar och att det allt skär lite i hjärtat. Men samtidigt är det gött att någon använder bilen så att den inte bara står i ett garag i alla evighet och rullar 10mil per år för egen maskii.

Sen måste jag bara fråga vad f*n gjorde en Nissan 350Z i denna sammling??

Volvo S40 T4 "Exclusive Edition" (1998)
VivaLaFritz
5 december 2007 · 342 Inlägg

m_a_c skrev:
Måste säga att det är synd på så fina bilar och att det allt skär lite i hjärtat. Men samtidigt är det gött att någon använder bilen så att den inte bara står i ett garag i alla evighet och rullar 10mil per år för egen maskii.

Sen måste jag bara fråga vad f*n gjorde en Nissan 350Z i denna sammling??

haha, ja vi undrar nog alla vad den gjorde där...  man får ju lixom 20 såna på en veyron, så det är ju lite prisskillnad!

Once you go Skyline, you´ll never go back!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang