3768
Sök

Vilka bilträffar rekommenderar ju DU? Och vilka åker du på?

OEM <3
6 957 Inlägg
22 januari 2008
Trådstartare
Ja nu är det iofs bara Januari, men tiden går fort smile

Vilka träffar rekommenderar ni runt om i landet, äver kringliggande grannländer tongue

Själv tkr ja Bilsport Action Events i Augusti är rätt bra, även lite streetrace runt om i
Västragötaland.

Är mäkta sugen på att åka till Gatebil å DraMinBil, den sistnämnda är de ju bara 3 mil till så
den lär ja åka i vår/sommar

Mvh

OEM <3

Tyskstuk.se
630 Inlägg
22 januari 2008
Gatebil träffarna. Mantorp och Rudskogen. Grymt mkt bättre än bilsports event!
Bugrun, om man gillar vw big_smile
Wörthersee, om man orkar åka till österrike smile

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
22 januari 2008
Gvd meet är en lokal träff här nere i gislaved.. Inte så stor som dom andra som är nämnda.. men förra sommaren va dom väldigt bra och populära.. är säker på att det blir bättre iår

793 Inlägg
22 januari 2008
japmeet, gatebil, o supraträffar big_smile

Toyota Supra MKIV TT J-Spec HKS-Edition
Toyota Supra MKIV HKS GT2835
BMW 318iS E36

Meister
6 763 Inlägg
22 januari 2008
Power meet västerå. big_smile Mycke bilar att titta på. I år får man se om de är någe drag på kvällen åxo. Annars så rekomenderar jag gatebil och bugrun trots att jag inte har varit på något av dom big_smile

Inläggskritiker
990 Inlägg
22 januari 2008
Ingen, brukar vara full på helgerna.

Saab 2,4L Smidda JE kolvar, Holset Hx40, Siemens 630cc, Quaife 6växlad rakskuren + Quaife ATB diffbroms. 515hk / 604nm bänkad hos Trollspeed

Chaufför
418 Inlägg
22 januari 2008
Action meet, En dag på racerbanan o bilsports olika stripp resp. utställningar. Har varit på många av dem. Annars så är ju rally också ett roligt dagsnöje o åka o titta på. Prova det ni som inte sett det ngn gång på riktigt. Mycket insugsljud o grussprut!

Kör Scania!!

Low is a lifestyle
956 Inlägg
22 januari 2008
GurraG skrev:
Gvd meet är en lokal träff här nere i gislaved.. Inte så stor som dom andra som är nämnda.. men förra sommaren va dom väldigt bra och populära.. är säker på att det blir bättre iår

får säga att dom 2 jag varit på har varit bra. inte så stora. men bra. och som du säger. blir nog större i år.

En dag på stripen om man är mycke för sånt med.

Ja gatebil är ett måste. har inte vart där sj. men ser bara filmer, bilder och har hört tongue

Inredningsverkstaden.nu
Bilradiohuset.se

1 417 Inlägg
22 januari 2008
Big Car Meet i Gävle. Sen om jag har tid och råd blir det Veidec Festival på Mantorp. Man har inte sett dragracing förrän man varit där smile

7 120 Inlägg
22 januari 2008
Gatebil är ett måste!

Sen får man ju inte missa Elmia, Japmeet och andra evenemang på Mantorp wink

El- och Instrumenttekniker
2 933 Inlägg
22 januari 2008
Vallåkra, eda-träffen, Elmia och EDPS Säve va jag på förra året, ska dock försöka åka på fler detta året ! smile
Mvh Magnus

240n Goes Inzane!!?PROJEKTTRÅDEN
Volvo V70n 2,4t + BSR STEG 1 = VÄNSTERTRAFIK

OEM <3
6 957 Inlägg
23 januari 2008
Trådstartare
Verkar ju iaf som om Gatebil är poppis, men ursäkta att ja säger detta men bilsports evenemang börjar lessna på numera!

OEM <3

945 Inlägg
23 januari 2008
Mantorp sista helgen i juli som gäller!
Europas största dragrace tävling tongue

blinka blått om du vill rejsa!

OEM <3
6 957 Inlägg
23 januari 2008
Trådstartare
TTTTT skrev:
Mantorp sista helgen i juli som gäller!
Europas största dragrace tävling tongue

De e Sko Uno eller? Av alla repotage man läst å sett verkar de vara skitskoj?

OEM <3

draminbil.nu
1 382 Inlägg
10 februari 2008
Gott att se att du nämner "oss" i draminbil i samma mening som gatebil.. Tyvärr får man väl säga att det skiljer lite på evenemang och evenemang tongue
Men självklart är alla draminbil events måsten att besöka och deltaga i smile

Sök