18 februari 2008
Trådstartare
Har en ny fråga angående bromsljuset. Måste det vara olja i systemet för att det ska funka? Har inge olja i mitt ännu och får inte strömmen att "gå ingenom bromscylindern". det sitter ju 3 stift frampå bromscylindern och har provat koppla ström på, men får det inte att fungera.
Senast redigerat av luunggan (21 februari 2008)
hur kan man jämnföra en volvo 740 mned en sierra helt olika bilar. de är som att jämnföra en katt och ett lejon i styrka ju:S
//snoddas