5724
Sök

visare på 244

Produktspecialist HBA Fordonsteknik
1 249 Inlägg
3 mars 2008
Trådstartare
#1
tja är det någon som vet hur man får bort visarna på 240 så man kan byta mätar tavlor???


Forummoderator
26 678 Inlägg
3 mars 2008
#2
volvo_245 skrev:
tja är det någon som vet hur man får bort visarna på 240 så man kan byta mätar tavlor???

Tror det är större risk att man har sönder dem om man väl får lös dem.
Prova att snurra på "papprena" så man kan lirka dit dem...ska gå.
..eller menar du hela tavlorna? Då är det väl lika bra att byta hela instrumenten?

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

Produktspecialist HBA Fordonsteknik
1 249 Inlägg
3 mars 2008
Trådstartare
#3
ja men det är lite svårt att få det snyggt då också iallafall om jag ska ha motiv på
Senast redigerat av volvo_245 (3 mars 2008)


Produktspecialist HBA Fordonsteknik
1 249 Inlägg
3 mars 2008
Trådstartare
#4
jag löste det man vrider visaren på axeln och drar samtidigt upp då lossnar den cool



Sök