4380
Sök

Angående röster.

Bilplåtslagare
1 036 Inlägg
25 februari 2006
Trådstartare
Vad är det som gör att de flesta här på Garaget.org inte har fler än 20-30 röster när vi är över 20000 medlemmar?

Smoke Tires Not Drugs.

9 108 Inlägg
25 februari 2006
Att folk inte orkar bry sig.
Jag röstar inte på alla bilar jag är inne och kikar på av ren lathet smile Men jag har ändå lagt väldigt många röster! Kikar runt lite väl mycket kanske smile

BMW Power
2 362 Inlägg
25 februari 2006
måste säga som MilleN här tongue har nog lite för mycket fritid nu under vintern tongue

Mvh Kevin

BMW, bogsering med wire :/

Ollikkala Racing
1 724 Inlägg
25 februari 2006
Själv försöker jag rösta så mkt som möjligt för att jag oxå tycker runt 20 - 30 röster per bil är lite klent, sen ibland är man för trött för att orka rösta på vissa bilar lr väntar på mer bilder och info innan man lägger sin röst.

- Time Attack -

288 Inlägg
25 februari 2006
efter som en bil oftast förändras kanske en röst inte skall förlja med bilen för evigt utan kanske bara vara 1 år eller motsvarande?

RX-7
Tack till: Creatix.se - Xtremt.se - RaidoPower.com - Ralphsdack.com - Wikingrekond.com - BRL Trollhättan - Jspec.se

SSS -12
3 217 Inlägg
25 februari 2006
Eller så bryr man sig helt enkelt inte om vederbörandes bil och struntar därför i att rösta istället för att sätta 1 eller 2...

Bättre att klicka vidare till nästa bil ju, detta röstsystemet har tappat sin charm lite grann!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

Bilplåtslagare
1 036 Inlägg
25 februari 2006
Trådstartare
Bratten skrev:
efter som en bil oftast förändras kanske en röst inte skall förlja med bilen för evigt utan kanske bara vara 1 år eller motsvarande?

detta har jag oxå tänkt på, när jag har röstat på någons bil och satt tex en 3 så kan det ju hända att ägaren laddar upp nya bilder på förändringar som gör att min röst kanske borde vara en 4 istället,
eller tvärtom jag sätter en 5 och bilen ändras till utsendet som jag inte tycker lika mycket om.

Smoke Tires Not Drugs.

Sök