Kolla Tv Ikväll!!!

lustgasen Saab 99 Turbo-Nörd
24 februari 2006 · 368 Inlägg

Ck1 skrev:
mm,tycker även det var lite små taskigt av han i studin som sa namnet på "meken" oxå!!!lär ju sprida sig ganska snabbt nu osv...inge vidare sjysst mot han...inte så skoj gå till jobbet imorrn kanske...stackar´n....

Det är ju hans egna fel! ORKA tycka synd om han

Med lust att gasa
www.aabh.se/
www.antonbjörklund.se/
Saab 99 GL VAN "Servicebilen-Vanheden" (1977)
Ck1
24 februari 2006 · 44 Inlägg

Jo,klart det var hans eget fel..men mena kanske borde hållt det inom gruppen? inte sagt hans namn,utan istället "har pratat med den mekanikern" tex...jaja,illa är det allefall....

OverBoosted AUTOBAHNRASER
24 februari 2006 · 3 804 Inlägg

Psychotic skrev:

UseDubbelTurbo skrev:
FAN va kul de va när dom besökte ford gubben blev ju helt stum han såg nästan grinfärdig ut big_smile gillade robbans stil i dagens program och när han ägde up andra ford snubben inne i studion var också mkt underhållande:D

krona: sry missa att du precis skrev de

Fan e det bara jag som tycker lite synd om dom? visst de är förjävlig
Men hur kul kan de va för killen som skruvade i forden.. han vill förmodligen bara dö just nu..
Jag lämnar nästan bara i bilen på verkstad med en beskrivning på vad som ska bytas/göras.. felsökning och sånt ska man undvika att låta verstäderna göra enligt min mening..
sen så undrar jag om hela universum skulle explodera om dom skickade in en vag bil till motorcentralen i umeå wink Där kan vi snacka dålig service.. Dom skulle förmodligen tappar bort bilen, sig själva eller nåt..

han kan gått och väl gå och dö när dom lurar en ensam tjej på pengar och skiter i att laga fel på hennes bil som kan orsaka stor olycka i framtiden och i otur dö sj...


Bmw osv..
andreasl
24 februari 2006 · 391 Inlägg

lustgasen skrev:

Ck1 skrev:
mm,tycker även det var lite små taskigt av han i studin som sa namnet på "meken" oxå!!!lär ju sprida sig ganska snabbt nu osv...inge vidare sjysst mot han...inte så skoj gå till jobbet imorrn kanske...stackar´n....

Det är ju hans egna fel! ORKA tycka synd om han

ja man tycker ju inte synd om mekanikern,    MEN! det var ett fult sätt av chefen att slingra sig!

Malm3n Fotograf @ Team Insane Racing
24 februari 2006 · 1 781 Inlägg

Tur att man har en gudfarsa som är bilmekaniker big_smile då vet man att jobbet bli gjort big_smile

Team Insane Racing
Holme
24 februari 2006 · 1 417 Inlägg

undrar hur det går för aukt. märkes-servare i framtiden? Inte en käft som kommer lämna bort bilen på service mera.
Jag kommer då aldrig göra det.
Kanske gå in på ford, fråga om dom jobbar på ackord, om dom säger ja, så går jag, om dom säger nej, så ska jag fråga om dom ljuger, och gå därifrån. Bara för att dissa dom svinen tongue

JohnnyN Rutinerad medlem
24 februari 2006 · 1 938 Inlägg

Hmm, jag ser inte TV3, men efter vad jag har hört så låter det nog skönt att veta att man har egen Opel-certificerad mekaniker och egen målare som får jobbet gjort utan extra kostnader och skavanker på bilen big_smile

mrcelica
24 februari 2006 · 1 639 Inlägg

Skapligt pantad Ford VD... Sa att man behövde nya navkapslar för att det ska gå lättare att byta däck vid punka... Fan vad han försökte slingra sig men framstod som en idiot.

Förjävligt att försöka lura en tjej på pengar bara för att hon inte kan något om bilar.

Med facit i hand så finns det ingen som helst anledning att köpa en bil från någon av dessa tillverkare när det finns alternativ som är så otroligt mycket bättre på alla sätt. Skulle aldrig våga köpa tex en VW eller Ford med tanke på att det verkar kunna blir hur dyrt som helst, ganska komiskt att det är betydligt billigare att äga och serva en sportbil än en vanlig familjebil...
Otroligt att det säljs så mycket nya bilar från tex. VW när alla vet att verkstäderna legat i botten år efter år... hmm

Att Toyotaverskstäderna ligger i topp förstår jag. Försöker inte lura folk, mig ringde dom och frågade om dom skulle låta bli att byta en del som inte var sliten men som normalt byts vid storservice och på det tjänade jag 600kr plus att dom alltid gör det som ska göras och lite till.

Det värsta var väll Golfen där det skulle gå på 2000kr för att byta två belägg, hur fan är dom funtade ? Jag fick en storservice med kamremsbyte för 3800kr och då är det ändå en sportbil som definitivt inte är billigare att serva än en dussinbil... Köp rätt märke och spara mycket pengar, hehehe..... smile

Senast redigerat av mrcelica (24 februari 2006)

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
onej84
24 februari 2006 · 1 854 Inlägg

Go Ashberg Bra som fan att dom knäcker dom där jävla myglarna smile
O folk skryter om sina "fullservade bilar" va ska man säga?

Full servad= bytta navkapslar o torkarblad lol

De värsta va ju att 4/4 myglade nu vågar man inte lämna in bilen på verkstad, jag har ladd problem på min Leon kul om dom byter typ turbo i onödan, Jag har NYA torkarblad dom ska dom ge fan i :p

Renjägarn
25 februari 2006 · 638 Inlägg

mrcelica skrev:
Att Toyotaverskstäderna ligger i topp förstår jag. Försöker inte lura folk, mig ringde dom och frågade om dom skulle låta bli att byta en del som inte var sliten men som normalt byts vid storservice och på det tjänade jag 600kr plus att dom alltid gör det som ska göras och lite till.

HAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHA  *host host* hahahahahhaa   Tillåt mig asgarva i en dag eller två?

Du tror allvarligt att det bara är VW och Ford som det är sådär på? Vakna upp ur drömmen då.

Toyota är knappast mycket bättre. Har själv jobbat och känner folk som jobbar på Toyotaverkstäder där det luras hej vilt med kunderna så som sagt detta förekommer bland alla märken.

Kommer väl nånting här snart!
mrcelica
26 februari 2006 · 1 639 Inlägg

Renjägarn skrev:

mrcelica skrev:
Att Toyotaverskstäderna ligger i topp förstår jag. Försöker inte lura folk, mig ringde dom och frågade om dom skulle låta bli att byta en del som inte var sliten men som normalt byts vid storservice och på det tjänade jag 600kr plus att dom alltid gör det som ska göras och lite till.

HAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHA  *host host* hahahahahhaa   Tillåt mig asgarva i en dag eller två?

Du tror allvarligt att det bara är VW och Ford som det är sådär på? Vakna upp ur drömmen då.

Toyota är knappast mycket bättre. Har själv jobbat och känner folk som jobbar på Toyotaverkstäder där det luras hej vilt med kunderna så som sagt detta förekommer bland alla märken.

Kolla statistiken, Toyotaverkstäderna har mest nöjda kunder så garva på du...
Dessutom går de ju nästan aldrig sönder, hehehe

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
Renjägarn
26 februari 2006 · 638 Inlägg

mrcelica skrev:

Renjägarn skrev:

mrcelica skrev:
Att Toyotaverskstäderna ligger i topp förstår jag. Försöker inte lura folk, mig ringde dom och frågade om dom skulle låta bli att byta en del som inte var sliten men som normalt byts vid storservice och på det tjänade jag 600kr plus att dom alltid gör det som ska göras och lite till.

HAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHA  *host host* hahahahahhaa   Tillåt mig asgarva i en dag eller två?

Du tror allvarligt att det bara är VW och Ford som det är sådär på? Vakna upp ur drömmen då.

Toyota är knappast mycket bättre. Har själv jobbat och känner folk som jobbar på Toyotaverkstäder där det luras hej vilt med kunderna så som sagt detta förekommer bland alla märken.

Kolla statistiken, Toyotaverkstäderna har mest nöjda kunder så garva på du...
Dessutom går de ju nästan aldrig sönder, hehehe

Det stämmer säkert. Men som jag sa så finns det även idioter där också. Kanske mindre, men dom finns. Så ja, jag skrattar fortfarande åt ditt uttalande.

Kommer väl nånting här snart!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang