3991
Sök

Tips på snygga spolar munstycken ?

1 302 Inlägg
5 mars 2008
Trådstartare
#1
Hej!

Jag har tröttnat på de gamla slitna spolarmunstyckena till min audi a4 är det någon som vet vart man kan få tag på lite snyggare sådana ?


Dagdrömmare
2 836 Inlägg
5 mars 2008
#2
Kanske spolarna som monteras på tork armen?


1 302 Inlägg
5 mars 2008
Trådstartare
#3
då måste jag väll lägga igen hålen som blir kvar på huven och lacka det ?

Har inte råd att lackera då jag studerar. hmm


Med.lem
3 759 Inlägg
5 mars 2008
#4
Vad du än köper, köp inga som lyser lr liknande. Det är så överjävligt fult.

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

1 302 Inlägg
5 mars 2008
Trådstartare
#6
Hehe okej några som lyser komer det inte att bli i alla fall tongue

Funderar mer på några som är chromade vad tycker ni om det ?
Senast redigerat av fegge_89 (5 mars 2008)


Dagdrömmare
2 836 Inlägg
5 mars 2008
#7
Chromade = Kebeb stylning wink
Nee... Passar inte riktigt till bilen då den är inte har direkt mycket krom i övrigt...

Om du skulle ha sådana på torkarmen så du behöver inte ta bort dom gamla, låt dom sitta kvar.
Varit själv student med bil, vet hur det känns... hmm


Med.lem
3 759 Inlägg
5 mars 2008
#8
camaro67 skrev:
Mr_EmCom skrev:
Vad du än köper, köp inga som lyser lr liknande. Det är så överjävligt fult.

De är ju asballt tongue

OK då köper jag de till dig i fördelse dag och du MÅSTE ha dom på camaron...

Lr det kanske inte finns några på den? skit sammam, dit ska dom! big_smile

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

Meister
6 763 Inlägg
5 mars 2008
#9
Mr_EmCom skrev:
camaro67 skrev:
Mr_EmCom skrev:
Vad du än köper, köp inga som lyser lr liknande. Det är så överjävligt fult.

De är ju asballt tongue

OK då köper jag de till dig i fördelse dag och du MÅSTE ha dom på camaron...

Lr det kanske inte finns några på den? skit sammam, dit ska dom! big_smile

Haha njaa du behöver inte köpa några sånna.. De kommer nog sitta på din bmw då tongue


1 302 Inlägg
5 mars 2008
Trådstartare
#10
Grabber skrev:
Chromade = Kebeb stylning wink
Nee... Passar inte riktigt till bilen då den är inte har direkt mycket krom i övrigt...

Om du skulle ha sådana på torkarmen så du behöver inte ta bort dom gamla, låt dom sitta kvar.
Varit själv student med bil, vet hur det känns... hmm

vart får man tag på sådana som sitter på torkarmen ? wink
Senast redigerat av fegge_89 (5 mars 2008)


8 156 Inlägg
5 mars 2008
#11
Grabber skrev:
Chromade = Kebeb stylning wink
Nee... Passar inte riktigt till bilen då den är inte har direkt mycket krom i övrigt...

Om du skulle ha sådana på torkarmen så du behöver inte ta bort dom gamla, låt dom sitta kvar.
Varit själv student med bil, vet hur det känns... hmm

Det är väl stylingeffekt man är ute efter?
Iaf. Det finns ju några äldre bilar med snygga spolarmunstycken. Borde väl bara att köpa sådana och montera på? Gäller bara att veta vilken bil som har snygga spolarmunstycken bara. Det är ju inte det lättaste.

Jag hade iaf tänkt leta reda på ett par snygga spolarmunstycken genom att kolla på vanliga bilmodeller på nätet.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

Dagdrömmare
2 836 Inlägg
5 mars 2008
#12
fegge_89 skrev:
Grabber skrev:
Chromade = Kebeb stylning wink
Nee... Passar inte riktigt till bilen då den är inte har direkt mycket krom i övrigt...

Om du skulle ha sådana på torkarmen så du behöver inte ta bort dom gamla, låt dom sitta kvar.
Varit själv student med bil, vet hur det känns... hmm

vart får man tag på sådana som sitter på torkarmen ? wink

Volvo lastbilar har sådana med 4 punkter o sprutar i X form o nya Scania har 4 på rakan. Vet inte vad dom kostar... Sen får du köpa lite svart spolar slang o några små buntband.

Billigast är att besöka en skrot...

Annars har Biltema en som är rätt bra. http://www.biltema.se/products/product. … emId=89325
Har monterat såna på sambos Clio för orginalt var s#it.
Senast redigerat av Grabber (5 mars 2008)


1 752 Inlägg
5 mars 2008
#13
Jag tipsar dig om Blueride.se isånna fall!tongue Köpte mina dödskalle-spolarmunstycken där ifrån! Sviiiingrymma!big_smile

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

Dagdrömmare
2 836 Inlägg
5 mars 2008
#14
Kom på nu att jag har http://www.blueride.se/spolarmunstycken-gron-p-268.html hemma man utan ljus!
Snodde dioder till annat men spolare är hela annars. Intresserad? Skicka PM!


Tomten
1 065 Inlägg
5 mars 2008
#15
en fundering bara.
passar inte 99ans huv på den årsmodellen för dom har ju spolarmustyckena på undersidan huven. svårt att förklara.

annars kolla om volvo s60ns passar för dom duschar ju. det är grymt
förbjud lysnade disko saker tongue


German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
5 mars 2008
#16
Min sitter dom gömda under huven. Ett rent helsicke om man ska ställa in dom. hmm
Sitter bra på saab 9-5 Tre stycken med två hål i varje. Duschar som fan. tongue
Lite äldre (t.ex 1990)Jaguar XJ6 har annars de som sitter på torkaren. Visserligen enkelsving på de. smile
Senast redigerat av Irmscher Vectra (5 mars 2008)

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

* Klåpare
1 718 Inlägg
7 mars 2008
#17
Om det bara är utseendet, varför inte ett par covers? Kebab eller inte, jag är svag för de kromade på Creatix.se

Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.

Soubee
7 mars 2008
#18
Varför bara inte köpa lite färg och lacka dem i samma färg som bilen, skall jag göra på galanten bara det kommer lite mer värme!


Sök