4172
Sök

Önskar Smakråd angående inredningsbyte

336 Inlägg
12 mars 2008
Trådstartare
#1
Är nu dags att byta färg på inredningen igen! Tacksam för åsikter på färgval.
1: Svart & Sand färgat skinn
2: Svart skinn med Vita sömmar
3: Ny fundering! Helröd?

Så här ser inredningen ut idag.

http://i252.photobucket.com/albums/hh19/roathan10/940-18.jpg
http://i252.photobucket.com/albums/hh19/roathan10/940-13.jpg
Senast redigerat av mir (13 mars 2008)

Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly

Meister
6 763 Inlägg
Driifter;)
1 630 Inlägg
12 mars 2008
#3
om du ändå ska piffa så pass ordentligt så vore det väl inte fel med 860:in dörrsidor de nya.. e ju lite snyggare när du ändå håller på o e så pass seriös som det ser ut o verkar

Trimma för att köra fort? NÄ, Brett;)

336 Inlägg
13 mars 2008
Trådstartare
#4
camaro67 skrev:
Kan nog bli lite tråkigt med bara svart. Så kör på sand/svart. Men skaffa en annan inredning och sy/bygg om eller vad de heter och sälj den där big_smile

Nja.. Blir nog att göra om denna inredning. Men för rätt pengar är allt till salu smile

Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly

336 Inlägg
13 mars 2008
Trådstartare
#5
Amazon_123GT skrev:
om du ändå ska piffa så pass ordentligt så vore det väl inte fel med 860:in dörrsidor de nya.. e ju lite snyggare när du ändå håller på o e så pass seriös som det ser ut o verkar

Har haft funderingar på 960 dörrsidor. Får se vad som händer i den frågan.

Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly

336 Inlägg
13 mars 2008
Trådstartare
#6
Vad tror ni om helröd inredning? Dvs säten samt paneler i dörrarna i rött.

Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly

345 Inlägg
13 mars 2008
#7
Beror på hurdan röd. Mörk/vinröd skulle kunna se helt ok ut, av de tidigare alternativen skulle jag gå för svart&sand.


8 156 Inlägg
13 mars 2008
#8
Jag skulle försöka sälja den där svart-vita kombinationen och skaffa ett likadant originalkit att utgå ifrån.
Svart/sand eller svart med vita sömmar skulle jag nog satsat på.
Eller svart skinn med svart alcantara wink

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

336 Inlägg
13 mars 2008
Trådstartare
#9
Phaetoon skrev:
Jag skulle försöka sälja den där svart-vita kombinationen och skaffa ett likadant originalkit att utgå ifrån.
Svart/sand eller svart med vita sömmar skulle jag nog satsat på.
Eller svart skinn med svart alcantara wink

Alcantara är så förbannat dyyyyrt!! Har tyvärr inte kontakterna på sådant. OM Alcantara gick gick att hitta till rimligt pris så skulle det lätt bli sådant på sitt o rygg delarna.

Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly

194 Inlägg
13 mars 2008
#10
Om du vill få dig en liten uppfattning av hur det blir med röda stolar och inlägg kolla in min projektråd här eller på 7/900 klubben.. är ju plyschstolar jag har men man ser ju ungefär hur det blir!



Sök