2251
Sök

E det bara jag som har svårt o ge fan i godisskålen :)

Miklen
30 mars 2008
Ja finns det godis så äre förbannat lätt att man ger sig på skålen å sen finns d inte ens en godis atom kvar.. illa men sant.. såna detaljer man inte säger te tandläkaren när man är där tongue .. Köper dock nästan aldrig godis.. försöker att hålla mig borta från det , är ju inte direkt nyttigt..men men

8 156 Inlägg
30 mars 2008
Hmm. Diabetes nästa? Nja.
Jag hade svårt att hålla mig borta från godisskålen. Men det växte bort. Har läst någonstans att många med ADD/ADHD/Damp osv har en försämrad impulskontroll som gör att dom kan äta godis till dom spyr.

Har även läst att om man har ett ökat sötsug så kan det vara ett varningstecken på att du börjar få diabetes (inte att du fått det, utan bara att kroppen inte kan ta upp lika mycket socker som innan)

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

volvoraggare
4 776 Inlägg
30 mars 2008
Phaetoon skrev:
Hmm. Diabetes nästa? Nja.
Jag hade svårt att hålla mig borta från godisskålen. Men det växte bort. Har läst någonstans att många med ADD/ADHD/Damp osv har en försämrad impulskontroll som gör att dom kan äta godis till dom spyr.

Har även läst att om man har ett ökat sötsug så kan det vara ett varningstecken på att du börjar få diabetes (inte att du fått det, utan bara att kroppen inte kan ta upp lika mycket socker som innan)

och här har vi mannan som dissar malaco och dom andra företagen då

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

2 126 Inlägg
30 mars 2008
ventohuan skrev:
Nej fy för cola! Ja dricker fanta ja! Popcorn har ja mycket svårt o låta bli. Kan inte sluta förrän skålen e tom.

Jaså du dricker Nazist Cola du lol

Har svårt att vara utan Cola, det e min största svaghet här i livet!

911 Inlägg
30 mars 2008
Den största Förbrukningen är nog en iskall jävla cola, finns fan inget bättre än det, Cola och Popcorn big_smile thats niiiice....

mina päron klagar hela tiden haha, " det är inte bra att dricka så mkt cola....... "

pic up the phone, wazzzaaa

4 554 Inlägg
30 mars 2008
bara de njuds så:P köper aldrig eget godis hehe

8 156 Inlägg
30 mars 2008
ironhead skrev:
och här har vi mannan som dissar malaco och dom andra företagen då

Malaco? Här där jag bor ligger Cloetta. Kanske ska tillägga att jag verkligen inte dissar godis. Men jag kan äta lite måttligare nu. Btw. Jag får äta godis trots min diabetes. wink
Jag gillar att dricka iskall Coca-Cola, men bara när jag har lågt blodsocker. Annars så smakar det för sött och klibbigt...

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
30 mars 2008
Dricker vanligtvis antingen coca cola eller ICAs cola men sen jag hittade ett ställe som säljer Jolt i större mängder så har jag alltid minst två flak hemma tongue

Har just nu fyra flak under sängen big_smile

Dock är 2½ av dom endast fyllda av tom-burkar hmm

Annat än drickat blir det väl ett vitt choklad eller en påse "cheese balls" ibland smile

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

Sök