Klart det går men du får ingen ljusbild för i dom strålkastarna du har nu så får dom ljusbilden i glasen (det är därför dom ser ut som dom gör) medans i klarglasen så får dom ljusbilden i reflektorn.
Mvh Christian
kör du före så väntar jag där framme.