3395
Sök

BILD : Ford mondeo på en 50 cm hög sten mcdonalds örebro..

2 644 Inlägg
6 april 2008
Trådstartare
Var säkert nån som såg han vid mc donalds som stog på en halvmeter hög sten igår på träffen som var. smile

Han hota mig till livet bland annat för jag bort.. sen så råkade vi gå runt hörnet och ta fler då han börja jogga mot oss så åkte vi runt huset och knäppte ett kort och drog smile

http://www.saab4fun.com/upload/uppladd/27545orebrokrash.JPG

är typ en halvmeter hög sten under man ser inte så bra baikfrån men fan så kul det såg ut..smile

Johan Lindgren

Gorgilus addictus
4 773 Inlägg
6 april 2008
Hur lyckas man? big_smile

Allt för den där jävla hatten!

2 644 Inlägg
6 april 2008
Trådstartare
THEBADGUY skrev:

Jag vet inte.. det roliga var ju att han måste typ stutsat upp på trottoarkanten som var sne lyckas komma upp på stenen jag fatta inte ett skit men roligt var det.. smile

Johan Lindgren

319 Inlägg
6 april 2008
Hahahaha big_smile

Gorgilus addictus
4 773 Inlägg
6 april 2008
Lindgren_ skrev:
THEBADGUY skrev:

Jag vet inte.. det roliga var ju att han måste typ stutsat upp på trottoarkanten som var sne lyckas komma upp på stenen jag fatta inte ett skit men roligt var det.. smile

Ja något sånt måste det ju nästan vara? För asså, en sten som är 50 cm hög krävs det lite fart och riktigt bra studs för att komma upp på tongue.

Allt för den där jävla hatten!

2 644 Inlägg
6 april 2008
Trådstartare
THEBADGUY skrev:
Lindgren_ skrev:
THEBADGUY skrev:

Ja något sånt måste det ju nästan vara? För asså, en sten som är 50 cm hög krävs det lite fart och riktigt bra studs för att komma upp på tongue.

ja precis.. och fronten var hel och baken med.. siderna med tror jga inget jag tänkte på så fattar inte hur han lyckades..

Johan Lindgren

* Klåpare
1 718 Inlägg
6 april 2008
Men shit! Vet precis vart det är och hur stenen ser ut (kommer ursprungligen från Örebro) och det ska tamigfan vara omöjligt att klättra upp på den utan att förstöra halva bilen!? Måste dessutom flyga en bra bit för att hamna där om han hoppade från något i omgivningen, men som sagt, det är den enda förklaringen... o_O

Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.

529 Inlägg
6 april 2008
hota dej ?  haha jävla amatör hur lyckas man få bilen upp på stenen ser man inte var man  kör ?

Volvo fore life :)

2 644 Inlägg
6 april 2008
Trådstartare
JohanMR850 skrev:
hota dej ?  haha jävla amatör hur lyckas man få bilen upp på stenen ser man inte var man  kör ?

Japp han sa att han skulle slå ihjäl mig om jag inte tog bort korten smile

Johan Lindgren

Har den bredaste v70in :)
93 Inlägg
6 april 2008
haha det finns folk till allt

BREDASTE V70:IN ;p

* Klåpare
1 718 Inlägg
6 april 2008
Lindgren_ skrev:
JohanMR850 skrev:

Amatör? Killen är ju trollkonstnär som kan parkera så! lol Hade det varit jag hade jag inte hotat dig, jag hade stått i triumferande pos med armarna mot bilen: Tadaaa! big_smile

Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.

3 113 Inlägg
6 april 2008
Gulmun skrev:
Lindgren_ skrev:
JohanMR850 skrev:

Amatör? Killen är ju trollkonstnär som kan parkera så! lol Hade det varit jag hade jag inte hotat dig, jag hade stått i triumferande pos med armarna mot bilen: Tadaaa! big_smile

hahaa lol ja du har ju rätt.. det krävs ju mycket att kunna lyckats - så, varför inte vara stolt över sitt mesterverk big_smile hehe..

har han fått ner bilen ännu da?

Semper Fi

Intresseklubben
673 Inlägg
6 april 2008
hahha, där har han fan lyckats med något big_smile

/Mvh Andreas

Sjölejon
80 Inlägg
6 april 2008
haha som sagt det finns folk till allt : )

^.^

Sök