27 mars 2007
Trådstartare
Min taklucka fungerar inte och jag undrar om det är säkring eller relä till den? har kollat lite bland säkringarna.. men alla är hela.. hmm.. vart sitter reläerna?? och hur vet man vad säkringarna betyder? men ett trasigt relä till taklucka låter lite väl häftigt tycker jag.
tips mottages gärna!
Senast redigerat av RallyHenrik85 (28 mars 2007)
//Henrik Johansson