18 april 2008
Trådstartare
mjo. men måste ju då göra nåt mer åt dom efter det, blir väl inte så bra med plåtisar utan färg... plus att jag inte har orken o lägga ner så mkt jobb på dom. bättre då o köpa kromade isf. dessa ska målas med hammarlack. så vill veta vilken färg ni tycker det ska va på dom? svart, vit eller silver?
Den som spar han har, fast inte lika roligt...