Volvo 960 årsmodell 95 fälgar

okkar
9 mars 2006 · 694 Inlägg

Hejsan står mellan valet Nebula fälgar 18 tummare eller volvo r fälgar 19-18 tummare..
Vilket ska jag välja? tycker båda fälgarna är lika snygga och vet inte riktigt vad jag ska köpa förslag? eller några andra fälgar som passar som är snygga? allt av intresse dock inte mindre än 18 tum.. mvh oscar

okkar
9 mars 2006 · 694 Inlägg

Inget förslag? titta på min bil och säg va ni tror passar:)

Bullo Mazda 3 MPS, bilder på gång!
9 mars 2006 · 1 852 Inlägg

jag kan ej komma med något konkret förslag! dock tycker jag att du ska ha 18", inte för stora och inte för små. dessutom tycker jag att du ska ha ett par fälgar med 6-7 ekrar som är mycket breda, d.v.s. 5-6 cm breda. gärna med en breddad kant, typ sån kant som du har på din andra bil!

tror det kan vara coolt om du inte är ute efter *bling*

MVH

Senast redigerat av Bullo (9 mars 2006)

man lever bara en gång så lev väl!
_xXx_ TIG-svetsare
9 mars 2006 · 202 Inlägg

har du gott om pengar kan du ju satsa på superstar grandeur..dom e feta!!

Senast redigerat av _xXx_ (9 mars 2006)

"Spelar det ingen roll så kvittar det.."
Volvo V70 NII R-design "Limited Edition E85" (2011)
okkar
9 mars 2006 · 694 Inlägg

superstar grandeur.. har en kompis som vill sälja dessa till mig dock passar inte dessa på en volvo 960 då dom bygger utåt och ja måste ha fälgar som bygger unåt.. tyvärr.. testade att sätta på super dtm lite på skoj på den.. dom stack ut ca 2,5 cm utanför skärmkanterna..hade varit fint att köra i över ett fartgupp med dom adjössmed skärmarna blir ju det då?.. så vilka tror ni på? t5 eller nebula? mvh oscar

okkar
9 mars 2006 · 694 Inlägg

Bullo skrev:
jag kan ej komma med något konkret förslag! dock tycker jag att du ska ha 18", inte för stora och inte för små. dessutom tycker jag att du ska ha ett par fälgar med 6-7 ekrar som är mycket breda, d.v.s. 5-6 cm breda. gärna med en breddad kant, typ sån kant som du har på din andra bil!

tror det kan vara coolt om du inte är ute efter *bling*

MVH

Nej bling bling är inget för mig.. hmm vet du något märke på dessa fälgar du pratar om? mvh oscar

Bullo Mazda 3 MPS, bilder på gång!
9 mars 2006 · 1 852 Inlägg

ne, tyvärr därför skrev jag att jag inte hade något konkret förslag tongue
men gör så att du letar på lite siter osv. å få lite inspiration från det!

man lever bara en gång så lev väl!
okkar
9 mars 2006 · 694 Inlägg

ja men svårt att se dom på bilen så att säga och är inte så grym på photoshop.. och kostar ju lite att köpa fel fälgar:) haha men har du någon bra sida?som du vet?

Phaetoon
10 mars 2006 · 8 156 Inlägg

Nebula passar bra. Volvos finaste fälg enligt mig.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
okkar
10 mars 2006 · 694 Inlägg

OK jo lutar nog åt det hållet med fast är ju bara 18 tummare=(

okkar
10 mars 2006 · 694 Inlägg

Någon som skulle vilja vara snäll och photo shoppa en 960 med nebula och r-fälgarna? skulle vara tacksam:)

emil_l01 hobbybonde
18 mars 2006 · 11 Inlägg

du kan ju ta en kik på min 960 (gamla modellen) med volvo r 17" och säga vad du tycker. glöm ej att kommentera smile det lutar åt jag köper nebula jag med!

164 tubokungen Kungen
18 mars 2006 · 53 Inlägg

Nebula ska du ha!

240_Turbo
18 mars 2006 · 16 Inlägg

Har fälgar från en 960 på min just nu, satt jävligt snyggt på 960:n fast bara 17"...

"Turbo - invented for fun driving"
okkar
18 mars 2006 · 694 Inlägg

Phaetoon skrev:
Nebula passar bra. Volvos finaste fälg enligt mig.

ja blir nog så!!tackar!!

okkar
18 mars 2006 · 694 Inlägg

240_Turbo skrev:
Har fälgar från en 960 på min just nu, satt jävligt snyggt på 960:n fast bara 17"...

Riktig fin bil du har.. men dom är för små för min smak!!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang