3866
Sök

A4 styling

79 Inlägg
8 maj 2008
Trådstartare
Hallå! smile
Har en A4 -98 som jag tänkte hitta lite delar till. Hade tänkt mig en RS4 front med något passande kjolpaket i övrigt. Ny grill kanske?
Någon som har någon bra idé vart jag hittar detta bäst?

Kom gärna med tips och förslag!

// Oskar

2 911 Inlägg
8 maj 2008
Det är oftast inte så enkelt.

Vad har du för budget? och är du rädd för att göra något själv?
Vanligen fungerar det så att ju lägre pris, ju mer får du slipa och spackla själv.

14 Inlägg
8 maj 2008
Kör tyskstuket! Låg,Breddad, BREDA fälgar med för små däck. Skitläckert enligt mig

143 Inlägg
8 maj 2008
Oggie skrev:
Kör tyskstuket! Låg,Breddad, BREDA fälgar med för små däck. Skitläckert enligt mig

håller blint med..  big_smile

Lite överallt..
612 Inlägg
8 maj 2008
Oggie skrev:

Varför har inte du det på din S4 då? Hehe wink

Nää, men om den inte är nerlackad, så är det ett hett tips från mig iaf.. Tycker dem blir mycket snyggare då..

Det finns tre slags män som inte förstår sig på kvinnor: unga, gamla och medelålders.

79 Inlägg
8 maj 2008
Trådstartare
Där sa du något! wink
Har kollat lite på att lacka ner också, mycket snyggare! Hur mycket brukar det kosta? Jag har hittat lite olika, undrar bara om någon vet att rekommendera?
Senast redigerat av oskaro (8 maj 2008)

101 Inlägg
8 maj 2008
Jag tycker du helt klart ska ha en ny grill utan emblem och även klarglas strålkastare väldigt snyggt enligt mig.

79 Inlägg
8 maj 2008
Trådstartare
Yes, tack för tipset!
Om man kollar på RS4 kjolpaket, vart är det bäst att köpa det? Kan man få monterat eller kan man göra det själv?

New Tech
30 Inlägg
8 maj 2008
www.QualityStyling.se har en del prylar till Audi A4, dock fortfarande under konstruktion smile

Bil: Polo 1.6i ~80hk
Hoj: GSX-R 600 dynojettad
Mycket nytt på gång.. ;)

101 Inlägg
9 maj 2008
Undrar om http://www.qualitystyling.se/ är samma som företaget som fanns innan som hette Stockholm car styling.
Isåfall avråder jag er att ha något som helst med dem att göra. Väldigt oseriösa.

Sök