vart sugen å kolla vad det var för chip i min bil och fick se följande
Boxen:
Chipet:
Är det möjligt att 1kg kan betyda steg1 chip? :S
Och om man chipar bränsle är det då ett måste att chipa tändningen? tänkte på om mitt bränsle och min tändning är chipad med steg 1. om man då kanske bara behövde sätta i steg 2-3chip för enbart bränsle lr blire bara sallad?
Ett mycket bra trimchip som ger bättre bränsle ekonomi och mer effekt.
Effekt på helt orginal med 0,85bars laddtryck =ca 200hk
Effekt med sportavgas system och 1,0bars laddtryck =ca 218hk detta är medräknad på en rotomasterbänk med både tändningschipet och bränslechipet tillsammans
Består av ett bränslechip och ett Tändchip
tändchippet kräver en sk guldbox,dvs en tändbox med löstagbara prom. detta är vad det kan ge ungefär för dig....som sagt det är ju en kopia du har....skulle tippa på att det är en kopia från bsr eller kg trimmning....jag brukar alltid skriva vad det är för kopia...
Ett mycket bra trimchip som ger bättre bränsle ekonomi och mer effekt.
Effekt på helt orginal med 0,85bars laddtryck =ca 200hk
Effekt med sportavgas system och 1,0bars laddtryck =ca 218hk detta är medräknad på en rotomasterbänk med både tändningschipet och bränslechipet tillsammans
Består av ett bränslechip och ett Tändchip
tändchippet kräver en sk guldbox,dvs en tändbox med löstagbara prom. detta är vad det kan ge ungefär för dig....som sagt det är ju en kopia du har....skulle tippa på att det är en kopia från bsr eller kg trimmning....jag brukar alltid skriva vad det är för kopia...