Bilder på tjejer

rebell82
26 januari 2008 · 118 Inlägg

P-G skrev:

Hardjim skrev:

MeloveGolf skrev:

Fredrik-79 för 3 veckor sedan (#1126)  snygg tjej och snygg bil kan de bli bättre ;-)


Tja du verkar ju snarare uppmuntra bilder med halvnakna tjejer... roll


Ser absolut inga fel på sådana bilder det ger bara extra krydda åt garaget och sömnlösa nätter åt idioter som grinar över att dom bara får 3:or medans tjejer får 5:or...

Haha, tagen med handen i bulleburken. lol

aaaahahahahahaha. BUSTED!!!! tongue

Hahaha! Klockrent!

"Blir less på folk som tror att kött växer på träd."
Flatout Student
9 maj 2008 · 96 Inlägg

Ja det gör ju inget om tjejer laddar upp bilder på sig:)

ne men gud, här luktar ju kiss
Aruzo Ace Ventura
9 maj 2008 · 1 240 Inlägg

rebell82 skrev:

P-G skrev:

Hardjim skrev:

Haha, tagen med handen i bulleburken. lol

aaaahahahahahaha. BUSTED!!!! tongue

Hahaha! Klockrent!

Haha skrattar så jag spyr nästan! lol

Mercedes 240D "w123" (1985)
Volvo S70 "2.5D" (1999)
Forza_740 Hardstyle forever <3
9 maj 2008 · 522 Inlägg

maliin skrev:
Måste bara ställa en fråga. Hur många här inne stör sig på att tjejer laddar upp bilder på sig? Har nämligen sett många som fått klagomål för att laddat öpp bilder på sig.

Enligt mig är det bara en kul grej om alla har en bild på sig. Skadar inte att veta hur vi ser ut här inne. Bara för att bilder laddas öpp betyder inte d att garaget gått o blivit lunarstorm, efterfesten? *hmm*



Ha en riktigt GO JUL allesammans! *muah* tongue

Jag håller med då skulle de ha set trevligare ut om alla andra här på garaget har bild på sig wink

R.I.P Colin Mcrae 07-09-15 :(. Nu så har jag alla Colin Mcrae spelena till playstation ;).
Volvo 855 GL "Mr 850" (1994)
lisautanz
9 maj 2008 · 71 Inlägg

jag har typ 90 bilder på mig själv , under kategorin fotografering & övrigt : alltså ska inte detta vara något problem överhuvudtaget , jag har ingen bil ännu , så har inga bilder på nån att lägga upp , så fort jag skaffar bil kommer den naturligtvis att hamna här på sidan , men tills dess får bilderna på mig räcka . Plus att jag lägger upp diverse bilder på sånt jag målat .

Piraten
9 maj 2008 · 166 Inlägg

lisautanz skrev:
jag har typ 90 bilder på mig själv , under kategorin fotografering & övrigt : alltså ska inte detta vara något problem överhuvudtaget , jag har ingen bil ännu , så har inga bilder på nån att lägga upp , så fort jag skaffar bil kommer den naturligtvis att hamna här på sidan , men tills dess får bilderna på mig räcka . Plus att jag lägger upp diverse bilder på sånt jag målat .

Dina bilder är helt vanliga bilder på dig själv. inga direkt sexuellt utmanade om man säger så.

Det finns tjejer här som sätter på sig sexiga kläder, putar läpparna, har pushup bh med fet urringning, lägger sig i sexiga poser mm mm. Frågan är snarare vad vill dessa tjejer uppnå med dessa bilder på en mans dominerad sida? Någon form av reaktion söker man väll, eller?

Personligen så får de gärna hålla på, mer skratt retande än något annat.

Jojje_ F-14 Tomcat Fighterpilot
9 maj 2008 · 887 Inlägg

rebell82 skrev:

P-G skrev:

Hardjim skrev:

Haha, tagen med handen i bulleburken. lol

aaaahahahahahaha. BUSTED!!!! tongue

Hahaha! Klockrent!

Brutalt ägd kallas det. Snacka om LOL!

Ελευθερία ή Θάνατος !
"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho
Konstapeln Snickar guru
11 maj 2008 · 278 Inlägg

fan värre I-Landsproblem har man ju skådat än ett par lättklädda tjejer. Hur orkar ni?

Nightrun 2007: 2a :)
Kör M3 E46..
puttep Stolsvärmare
11 maj 2008 · 77 Inlägg

Konstapeln skrev:
fan värre I-Landsproblem har man ju skådat än ett par lättklädda tjejer. Hur orkar ni?

haha jag håller med dej tongue

Down Under
maliin
11 maj 2008 ·

Haha...har denna vakne te liv igen. Jösses...ähh fler bilder öt fölke! lol fast gräns finns ju.

Cloudsurfer Hårdrockare - Ärkemupp.
12 maj 2008 · 270 Inlägg

Children-Of-Bodom skrev:
Det är som många säger. Det finns massa bilder som inte tillhör hit till garaget.
Men dock så bryr jag mig inte. Det skadar inte med lite ögongodis smile
För dom som gnäller. Klicka inte på bilden om du nu " inte vill se sånt " host

Word.

Lite Eyecandy är aldrig fel, dock börjar jag få lite svårt att köra bil ordentligt nu när det börjar bli lite varmare ute smile

Zack de la Rocha @ Rock Am Ring: Anybody else than me that thinks that President Bush should be executed?
What? The land of the free? Whoever told you that is your enemy!
ceasarsallad
14 maj 2008 · 43 Inlägg

De är aldrig fel med lite bilder på fräscha brudar big_smile

I used to smoke pinners while my moms made dinner
Now I smoke bombs and rock with Lynyrd skynyrd
Ford mustang "The Blue Scorpion" (1969)
pUs Ûbersturmstekare
14 maj 2008 · 534 Inlägg

maliin skrev:
Måste bara ställa en fråga. Hur många här inne stör sig på att tjejer laddar upp bilder på sig? Har nämligen sett många som fått klagomål för att laddat öpp bilder på sig.

Enligt mig är det bara en kul grej om alla har en bild på sig. Skadar inte att veta hur vi ser ut här inne. Bara för att bilder laddas öpp betyder inte d att garaget gått o blivit lunarstorm, efterfesten? *hmm*



Ha en riktigt GO JUL allesammans! *muah* tongue

Stör mig knappast på det. Konstaterar bara att kvinnor generellt sett har en beklaglig och evig fixering vid sitt eget, och andras, yttre. Att döma av ditt inlägg tycks du vara en av dom. Och i och för sig har jag inget emot det - all tramsig genuspropaganda i världen kommer skjuta bredvid målet så länge ni springer vidare i era ekorrhjul. Allt medans män i kostym fortsätter styra världen..

God jul själv! wink

Lardi SQ
14 maj 2008 · 1 343 Inlägg

pUs skrev:

maliin skrev:
Måste bara ställa en fråga. Hur många här inne stör sig på att tjejer laddar upp bilder på sig? Har nämligen sett många som fått klagomål för att laddat öpp bilder på sig.

Enligt mig är det bara en kul grej om alla har en bild på sig. Skadar inte att veta hur vi ser ut här inne. Bara för att bilder laddas öpp betyder inte d att garaget gått o blivit lunarstorm, efterfesten? *hmm*



Ha en riktigt GO JUL allesammans! *muah* tongue

Stör mig knappast på det. Konstaterar bara att kvinnor generellt sett har en beklaglig och evig fixering vid sitt eget, och andras, yttre. Att döma av ditt inlägg tycks du vara en av dom. Och i och för sig har jag inget emot det - all tramsig genuspropaganda i världen kommer skjuta bredvid målet så länge ni springer vidare i era ekorrhjul. Allt medans män i kostym fortsätter styra världen..

God jul själv! wink

lol

Ljudnörd!
FreddeK
14 maj 2008 ·

pUs skrev:

maliin skrev:
Måste bara ställa en fråga. Hur många här inne stör sig på att tjejer laddar upp bilder på sig? Har nämligen sett många som fått klagomål för att laddat öpp bilder på sig.

Enligt mig är det bara en kul grej om alla har en bild på sig. Skadar inte att veta hur vi ser ut här inne. Bara för att bilder laddas öpp betyder inte d att garaget gått o blivit lunarstorm, efterfesten? *hmm*



Ha en riktigt GO JUL allesammans! *muah* tongue

Stör mig knappast på det. Konstaterar bara att kvinnor generellt sett har en beklaglig och evig fixering vid sitt eget, och andras, yttre. Att döma av ditt inlägg tycks du vara en av dom. Och i och för sig har jag inget emot det - all tramsig genuspropaganda i världen kommer skjuta bredvid målet så länge ni springer vidare i era ekorrhjul. Allt medans män i kostym fortsätter styra världen..

God jul själv! wink

haha den satt som en ny silikontutte=)

RonJ Avstängd
14 maj 2008 · 82 Inlägg

är inte den här tråden typ 1år gammal såg den här förra helgen typ

volvo_nicke3 Avstängd
14 maj 2008 · 519 Inlägg

inge fel me att tjejer laddar upp bilder på sig själva tongue trevligt att titta på xD haha big_smile

Bättre en kråka i näsan än en skata i sängen..
Jag har inte alltid rätt :)
ergoproxy
18 maj 2008 · 236 Inlägg

Det jag stör mig på är när tjejer blir medlemmar, laddar upp en massa bilder med upptryckta bröst, ingen bil alls, står inget om bilintresse överhuvud taget och så skriver dom blogg om sin vardag. Det finns lunarstorm mm för sånt, detta är en bilsajt.

Det är okej om tjejen posa framför sin bil lite sexigt eller annat men då har man iaf en bil.

Senast redigerat av ergoproxy (18 maj 2008)

Subaru Legacy GT spec B Twin Turbo
Phaetoon
18 maj 2008 · 8 156 Inlägg

Frågan är om vi ska förbjuda dom att vistas här? Dom kanske också växer upp någon gång?
Man behöver väl bara blunda och bojkotta dessa användare? T.ex genom att inte rösta?

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang