Tja, jo så här är det. Bytte kamrem o olja igår med min morbror, allt gick bra dock lite krongel med att få av dreven o så. Iaf så körde jag iväg när vi var klara, körde typ 2 mil, sen parkerade jag, sen efter typ 2 timmar så skulle jag köra iväg, då klickade det bara till när man vred på nyckeln o skulle starta, så vi fick springa igång den. Startlampan lyste hela vägen hem och volt mätaren var nästan i botten.
När jag kom hem såg jag att fläckträmen gick som den skulle, mätte på batteriet o de var ca 12volt, men ändå så startar inte bilen med nyckeln.
Solenoiden klickar till men sen inget mer. dock så satte jag i ett annat batteri o då malde motorn en liten stund sen samma sak igen:S
Hände en konstig sak oxå, hel crazy, vred av täningen men den gick inte av förens jag drog ur nyckeln, sen så satte jag nyckeln imot bara då gick täningen igång igen:/ men detta hände bara en gång.
Någon som vet vad det kan vara för fel? alltså bilen klickar bara till när man ska starta med startmotorn, går bara igång när man rullar igång den..
Tacksam för svar
i will make you a offer, you can't refuse... //Vito Corleone