6436
Sök

skippa extraktor grenröret till 2,5" system?

1 163 Inlägg
27 maj 2008
Trådstartare
Hejsan! ja.. skulle ju bygga 2,5 " system så ja köpte ett extraktor grenrör å allt.. men efter revit mitt gammla system å gjort plats för extraktort visar det sej att d ej passar 740 utan var avsett för volvo 240! iome det stod där ja köpte grenröret att d skulle passa 740...  .. så nu ha ja satt dit mitt gammla orginal grenrör å börjat bygga 2,5 " system med 2 simons ljuddämpare... hur tror ni att det kommer funka å låta?

å är det nån som vill köpa extraktor grenrör till volvo 240? så hör av er !

// Håkan

Made by myself, always going to thank my Dad, Brother, Mother and all my Friends for all Support to my projects!

Rapidoz
688 Inlägg
27 maj 2008
Hoaken skrev:
Hejsan! ja.. skulle ju bygga 2,5 " system så ja köpte ett extraktor grenrör å allt.. men efter revit mitt gammla system å gjort plats för extraktort visar det sej att d ej passar 740 utan var avsett för volvo 240! iome det stod där ja köpte grenröret att d skulle passa 740...  .. så nu ha ja satt dit mitt gammla orginal grenrör å börjat bygga 2,5 " system med 2 simons ljuddämpare... hur tror ni att det kommer funka å låta?

å är det nån som vill köpa extraktor grenrör till volvo 240? så hör av er !

// Håkan

Detta verkar ju vara mer en försäljning än ett frågeformulär.

Ja det kommer låta mera med ett 2,5" system än orginal.
stor del hk finns att hämta ifrån avgassidan på ett fordon..
ett extraktor gör mer på en sug än en turbo bil.

och ta bort din frågan om någon vill köpa din extraktor..den hör hemma på Köp&sälj på Garaget.

Mvh.

Jag har aldrig byggt fel.
Jag har bara kommit på flera sätt att inte göra det på.

Sök