4713
Sök

Dalle13

Kävlinge

Foruminlägg
Medlem sedan
20 augusti 2006
Senaste besöket
25 juni

Kommentarer

för 3 år sedan
Mycket fin Nova! Snygga hjul! Full pott.
för 5 år sedan
ja. det är iofs sant :)
för 5 år sedan
gillade plåtisarna mer :)
för 6 år sedan
Sweet, precis så vill ja med göra. Good jobb.
för 7 år sedan
Alright, smidigt som attans med andra ord :)
för 7 år sedan
Så jävla häftigt! :D Då kör du och mappar själv med HP-Tuner?
för 7 år sedan
Stor skillnad på förbrukningen? Vad kör du med för sprut?
för 7 år sedan
Fy fan vad häftigt!
för 7 år sedan
Nu blev man avis. Vad har du stoppat i för godbit? :D
för 7 år sedan
Ja verkligen ett lyft gissar jag , när väl allt lirar? Har en bekant i hotrodklubben som har stoppat en modern hemi i sin 30tals Dodge & det var inte helt enkelt med alla styrsystem osv :)
för 7 år sedan
Oj här har det hänt nåt ser jag :)
för 9 år sedan
Fälgarna var väl inte så heta direkt men såg aningens bättre med kapslarna på. Håll hårt i denna, dom är svåra att få tag på nu för tiden. Letar själv efter en och dom som kommer ut går som smör förutsatt att dom prissätter dom rätt.
för 10 år sedan
Riktigt snygg ! Fräckt med svarta plåthjul
för 10 år sedan
Riktigt fräck! Ser så där gött busig ut. Avisfaktor på denna :-)


Sök