Sökresultat
Hur kopplar jag enklast in mitt slutsteg på orginal stereon. På en Octavia RS -07
av maxeen, 22 januari 2008
2 svar
1 188 visningar
koppla lågnivåkablar till slutsteg från Skoda Ocatvia orginalstereo
av maxeen, 22 januari 2008
1 svar
1 038 visningar

