Skriver du blogg ?

Emma_
2 september 2008 · 81 Inlägg

I dagens läge skriver dom allra flesta jag känner dagbok/blogg som är tillgängligt på internet. Lite nyfiken på hur många andra som gör det, länka gärna vidare till din sida! smile

http://www.illya.sprayblog.se

Saab 9-3 (2009)
n0sferatu
2 september 2008 · 194 Inlägg

Njae, testade det.. Vart typ 2 inlägg! Är inget för mig! smile

MilleN
2 september 2008 · 9 108 Inlägg

Min åsikt är följande: Dagbok skriver man om man är tjej eller en kille på 10 år som gillar Bert-böckerna. Ska man skriva blogg ska det vara om något vettigt som någon man inte känner faktiskt kan vara intresserad av, extremt ovanligt i dagsläget.

schtunken
2 september 2008 · 123 Inlägg

Näe, tycker alla privat bloggar är totalt meningslösa. Alla strävar bara efter att få mer besökare för att sedan slänga in google ad-sense, som inte ger ett skit ändå.
Men det är rätt kul och läsa hammerfall bloggen och lite andra kändis bloggar

Senast redigerat av schtunken (2 september 2008)

Emma_
2 september 2008 · 81 Inlägg

MilleN skrev:
Min åsikt är följande: Dagbok skriver man om man är tjej eller en kille på 10 år som gillar Bert-böckerna. Ska man skriva blogg ska det vara om något vettigt som någon man inte känner faktiskt kan vara intresserad av, extremt ovanligt i dagsläget.

Alla har olika åsikter, har det någon gång intresserat dig och kollat runt på bloggen. Mer än hälften av dom jag läst handlar nästan enbart om deras vardag, sen är det väl upp till en själv om man tycker det är "intressant" eller inte.

Saab 9-3 (2009)
MilleN
2 september 2008 · 9 108 Inlägg

Emma_ skrev:
Alla har olika åsikter, har det någon gång intresserat dig och kollat runt på bloggen. Mer än hälften av dom jag läst handlar nästan enbart om deras vardag, sen är det väl upp till en själv om man tycker det är "intressant" eller inte.

Nej jag har ett eget liv att hålla koll på wink Har väl läst nån politisk blogg och nån av någon artist men bara något inlägg här och där, inget man orkar följa precis.

Emma_
2 september 2008 · 81 Inlägg

MilleN skrev:

Emma_ skrev:
Alla har olika åsikter, har det någon gång intresserat dig och kollat runt på bloggen. Mer än hälften av dom jag läst handlar nästan enbart om deras vardag, sen är det väl upp till en själv om man tycker det är "intressant" eller inte.

Nej jag har ett eget liv att hålla koll på wink Har väl läst nån politisk blogg och nån av någon artist men bara något inlägg här och där, inget man orkar följa precis.

Bra för dig! big_smile

Saab 9-3 (2009)
Waho Allmänt Jobbig
2 september 2008 · 1 200 Inlägg

Nej skrives inte blogg här du, orkar inte ens läsa närmasta tjej polares blogg så tongue
Tycker det tar onödigt utrymma på internet när du kan skriva i en dagbok och gömma under sängen.

If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious
VolvoHanna
2 september 2008 · 373 Inlägg

har en blogg men jag skriver inte i den.. använder den bara som en bildbank om det är ngn bild jag vill ladda upp smile

Senast redigerat av VolvoHanna (2 september 2008)

Decibel
2 september 2008 · 2 911 Inlägg

Har ett par bloggar, men i helt andra syften än att outa mig själv, nämligen att tjäna pengar.

Alla BRA bloggar skrivs för att tjäna pengar, resten är flickdagböcker utan hänglås wink

vildblomma
2 september 2008 · 16 Inlägg

nej, inte min grej. Är inte speciellt intresserade av andras problem..hmm

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
2 september 2008 · 5 753 Inlägg

skriver sällan blogg, väldigt sällan... men därimot kan det va kul att läsa andras ibland..

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Roz-104 typ..eh..va?
2 september 2008 · 582 Inlägg

Varken skriver eller läser...

Beer - Now cheaper than gas! - Drink, don't drive!
Volvo 850 T5 "Te-Femman" (1994)
Turbo_Erik
2 september 2008 · 526 Inlägg

Jättekul att läsa när bloggaren gick upp på morgonen, vad den åt till frukost, vilka arbetsuppgifter som väntade mm mm... Jag klarar mig utan det, har nog med mitt eget liv smile kanske låter lite tråkig..

Kanse
2 september 2008 · 1 120 Inlägg

Jag skriver blogg... mest om d som händer som jag tror andra kan ta del av.. smile

"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!
brillmongo
2 september 2008 · 874 Inlägg

jag gjorde det, men kom framt till att jag lät så negativ hela tiden så jag raderade allt jag skrivit och la av tongue

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-
Audi A4 2.8 V6 quattro "bea II" (1997)
Cerran Starter
2 september 2008 · 98 Inlägg

Jag har en blogg men den är mestadels inte för att skriva hur många gånger jag pillat naveln under dagen utan för att föra lite diskussioner, väcka tankar och vara allmänt kryptisk så andra blir nyfikna wink

Sen vilka som väljer att läsa d ja skriver e ju upp till var o en..

http://cerrans-rampljus.blogspot.com

Norde fotointresserad
2 september 2008 · 2 307 Inlägg

Har två bloggar, en privat där jag skriver saker om mig som är mer för att uppdatera mina vänner om saker som sker..

Sen har jag en där jag har dokumenterat allt kring min korsbandsskada i både informationssyfte samt för att ha det dokumenterat för mig själv.
www.korsbandsskada.bloggagratis.se

hedeknasan Professional dreamer
3 september 2008 · 398 Inlägg

Har en träningsblogg där jag skriver ner kriterierna för dagens träningspass och olika former av vad för fysiska och psykiska aktiviteter jag och Wiggo sysslar med. För även olika disskusioner inom just hundträning såsom shaping, belöningsformer etc. smile

Jag är satt på denna jorden för att njuta, jag har försökt men jag kan inte sluta! :)
jenni_112
4 september 2008 ·

jupp skriver blogg nästan dagligen om allt "strunt" som händer i min vardag...å ni som gillar att läsa kan ju ta en sväng å kolla å ni som inte gillar bloggar kan bortse ifrån att jag skrev tongue

http://www.jenni112.bloggspace.se

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang