Eftersnack: Gatebil 2008 Rudskogen i September! 5-07/9

Jontelitokd
7 september 2008 · 1 043 Inlägg

Bilder och filmer och tankar om evenemanget kan ni lägga upp här..


en synpunkt som jag redan sagt till en funktionär för gatebil är att de inte ska spela så hög musik.. det tar bort nästan hela känslan av att höra de grymt preppade bilarna.. under extreme loppet så höjde speakern musiken.. inget man vill eller? big_smile


jag har lagt upp filmer som finns att se under mina videoklipp smile

MrTurbo Better than God \o/
7 september 2008 · 1 882 Inlägg

Jag vill se massvis med bilder, bilder på Speedparts husbil & extra svarta TuboX vore mycket nice...  smile

Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)
Saab 900 2,3i "Cabben" (1997)
Saab 900 S "40-årskrisen" (1991)
Ford Mustang HT "30årskrisen" (1967)
BlackGun Gas Glad!
7 september 2008 · 251 Inlägg

laddat upp lite bilder! : http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … top_cat=60

Senast redigerat av BlackGun (7 september 2008)

Full Gas Spar Tid.. (",)
Volkswagen Golf R32 "Stealth" (2003)
FLindgren
7 september 2008 · 5 089 Inlägg

MrTurbo skrev:
Jag vill se massvis med bilder, bilder på Speedparts husbil & extra svarta TuboX vore mycket nice...  smile

det är väll inget att ta kort på? texten i bakrutan ljög ju iaf på saaben märkte jag på vägen hem *hihi


Annars superroligt.. var där i fredags och idag.. inte alls mycket folk tyckte jag.. men som vanligt en jävla massa bilar på banan:P

\Lindgren
Toyota Cressida Rx30 "Westcoast Motorsport" (1979)
Volvo Xc70 "3.2L" (2008)
Volvo S70 "Autotech Motorsport" (1999)
JoakimIsaksson Sjölejon
7 september 2008 · 80 Inlägg

Jag snubblade på en tält lina och slog upp halva ansiktet :<

^.^
Saab 9-5 (1999)
BlackGun Gas Glad!
7 september 2008 · 251 Inlägg

Är de ingen mer som har bilder?

Full Gas Spar Tid.. (",)
Volkswagen Golf R32 "Stealth" (2003)
Jontelitokd
7 september 2008 · 1 043 Inlägg

det kommer nog.. antar att det är många som är slitna efter helgen..

Hoevding Withlimb
7 september 2008 · 210 Inlägg

Kom precis hem, och jag måste säga att jag tyckte det var lyckat med tanke på vädret.  Vi orkade inte stanna till däckmissbruket utan drog hem efter Breisladden. Man får hoppas på bättre väder på Juliträffen big_smile

105hk rent vansinne!
JaggaChafen Tesla Senior Technician
7 september 2008 · 2 307 Inlägg

E också hemma nu sleten som en gris efter en regning å kall helg men fan va skojj jag har haft endå

The faster you go the closer you are to heaven. Mitt egna ordspråk
Proud Member of Team Trailer Trash
JaggaChafen Tesla Senior Technician
7 september 2008 · 2 307 Inlägg

skall lägga upp lite bilder som va tillräkligt bra för att se senare å kanske en liten film me

The faster you go the closer you are to heaven. Mitt egna ordspråk
Proud Member of Team Trailer Trash
TCG I didn't spank you. I high fived your ass!
8 september 2008 · 963 Inlägg

JoakimIsaksson skrev:
Jag snubblade på en tält lina och slog upp halva ansiktet :<

Aj fasen... ja tältlinorna har man snubblat på ett par gånger. Dock aldrig ramlat, bara kollat runt om vem som la krokben... tongue

racefan
8 september 2008 · 1 059 Inlägg

synd på regnet på kvällen men annars grymt. kul med lite regn så man kan leka med evon lite också.
Tråkigt att så många rasa/krockade sina bilar.

Bygger kompletta bilar,du bestämmer.Motorjobb,styling,lack mm
samarbetspartners
JKR&Lack..CP-Service..Gik turbo..ralphsdack.com..skyltia,Inges bil och kaross
Pm för info
Mitsubishi evo Vll "Racefan.se" (2002)
Jontelitokd
8 september 2008 · 1 043 Inlägg

racefan skrev:
Tråkigt att så många rasa/krockade sina bilar.

what to do? de måste väl ha något att skruva med under vintern wink september då kör man sin bil tills det rasar!

LoFET Almännt tokig
8 september 2008 · 481 Inlägg

racefan skrev:
synd på regnet på kvällen men annars grymt. kul med lite regn så man kan leka med evon lite också.
Tråkigt att så många rasa/krockade sina bilar.

hehe körde förbi när du snurrade med evo:n på baksidan smile

MK3:an höll hela helgen trodde faktiskt den skulle gå isönder redan på fredagen............

Mycket tråkigt när folk skadar sina bilar såg dock bara en med större skador en m3 E46, resten var mest små skador.

Senast redigerat av LoFET (8 september 2008)

Inline sixes ist sie scheisse.......
racefan
8 september 2008 · 1 059 Inlägg

axza skrev:

racefan skrev:
Tråkigt att så många rasa/krockade sina bilar.

what to do? de måste väl ha något att skruva med under vintern wink september då kör man sin bil tills det rasar!

Sant:) men tråkigt o lägga pengarna på riktbänk o plåt när man kan trimma för dom pengarna:P

Bygger kompletta bilar,du bestämmer.Motorjobb,styling,lack mm
samarbetspartners
JKR&Lack..CP-Service..Gik turbo..ralphsdack.com..skyltia,Inges bil och kaross
Pm för info
Mitsubishi evo Vll "Racefan.se" (2002)
Jontelitokd
8 september 2008 · 1 043 Inlägg

racefan skrev:

axza skrev:

racefan skrev:
Tråkigt att så många rasa/krockade sina bilar.

what to do? de måste väl ha något att skruva med under vintern wink september då kör man sin bil tills det rasar!

Sant:) men tråkigt o lägga pengarna på riktbänk o plåt när man kan trimma för dom pengarna:P

ja det är ju det hmm men det är inte lätt! smile bara att bryta ihop och komma igen..

Eddietion
8 september 2008 ·

Takk for en kanonhelg alle sammen! smile Tross været så var treffet kjempebra. Om man vil se bilkjøring på sitt beste så er Septembertreffet det beste å dra til. Da satses det hardere enn noen gang.

Fikk vært ute på banen (påsitt) med Audi S4 (B5) Silver tilhørende Pettersen Autoimport med Molly som sjåfør, og så helt på slutten på søndag så var det med Trond i hans Transit Sport Van, noe som var helt konge! Hehehe..

Rått å se Nissan GT-R35'en til Bjørnstad Bil og hvordan han kjørte med den, heeelt villt! :DDD

Alltid synd med biler som blir skadet, og M3'en som gikk i veggen på søndag fikk en bra skade ja. Samme med M3'en til Yngve Lindgren som kolliderte med Kenneth Moen. Er man med på leken må man tåle steken som vi sier her i Norge... smile

Bare å glede seg over sesongen som har vært og så glede seg til neste sesong!

MiWi
8 september 2008 · 442 Inlägg

Jag hade en supertrevlig helg,campade brevid ett gäng glada norrmän som bjöd in mig och vänner till deras racebuss vilket skapade en helg som man knappt minns... Många roliga bilder blev det iallafall. smile

Det tråkiga med den här helgen var att jag och en vän råkade ut för inbrott i våra bilar.

I hans röda Peugeot försvann det en GPS samt två mobilen,i min blev blev bakluckan uppsliten men förmodligen var det något som störde de som ville ha mitt billjud då de bara hunnit lossa ett par kablar.

Tycker det är RIKTIGT illa att man inte kan ha sin bil på ett motorarrangemang som lockar fantastiskt mycket människor med samma intressen,men nu har man ju lärt sig en läxa.

Vet inte om det har med att göra att vi är från fel sida gränsen eller ej men sorgligt känns det iallafall.

Nåväl! Blir till att åka till att Gatebil i vilket fall som helst nästa gång då ekonomin är lite mer stabil och bilen (förhoppningsvis) är färdig.

bruze
8 september 2008 · 188 Inlägg

Mich skrev:
Det tråkiga med den här helgen var att jag och en vän råkade ut för inbrott i våra bilar.

I hans röda Peugeot försvann det en GPS samt två mobilen,i min blev blev bakluckan uppsliten men förmodligen var det något som störde de som ville ha mitt billjud då de bara hunnit lossa ett par kablar.

Tycker det är RIKTIGT illa att man inte kan ha sin bil på ett motorarrangemang som lockar fantastiskt mycket människor med samma intressen,men nu har man ju lärt sig en läxa.

Vet inte om det har med att göra att vi är från fel sida gränsen eller ej men sorgligt känns det iallafall.

Mycket tråkig läsning.
Vart på campen skedde dessa stölder?

Man blir ju orolig när man läser att sånt händer. Läste på forumet Gatebi.no att det hade skett stölder.

Mvh bruze

TCG I didn't spank you. I high fived your ass!
8 september 2008 · 963 Inlägg

Mich skrev:
Jag hade en supertrevlig helg,campade brevid ett gäng glada norrmän som bjöd in mig och vänner till deras racebuss vilket skapade en helg som man knappt minns... Många roliga bilder blev det iallafall. smile

Det tråkiga med den här helgen var att jag och en vän råkade ut för inbrott i våra bilar.

I hans röda Peugeot försvann det en GPS samt två mobilen,i min blev blev bakluckan uppsliten men förmodligen var det något som störde de som ville ha mitt billjud då de bara hunnit lossa ett par kablar.

Tycker det är RIKTIGT illa att man inte kan ha sin bil på ett motorarrangemang som lockar fantastiskt mycket människor med samma intressen,men nu har man ju lärt sig en läxa.

Vet inte om det har med att göra att vi är från fel sida gränsen eller ej men sorgligt känns det iallafall.

Nåväl! Blir till att åka till att Gatebil i vilket fall som helst nästa gång då ekonomin är lite mer stabil och bilen (förhoppningsvis) är färdig.

Finns ju folk där som skiter i bilar och bara åker dit för att supa skallen av sig och svina tyvärr. Så är det på de flesta arrangemang. Riktigt jäkla trist när de får jobba ostört dock. Tror de flesta skulle gripa in om man såg något då man är rädd om sin egen bil.
Man ser ju efter andras saker då man förväntar sig detsamma tillbaka.

Larm som ringer upp mobilen är en bra grej när man är i närheten av bilen... wink

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang