2141
Sök

Projekt: _Glenne_´s Ford granada 2,8i V.I.P, Uppdate 25/5 -09: Sänkning, sidokjolar, sportratt och lite belysning..

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
9 september 2008
Trådstartare
ska jag ha breddade plåtisar så ska det va silver kant med svart centrum smile

bmx: hehe jao smile.... hehe okej smile
Senast redigerat av _Glenne_ (9 september 2008)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

bira bira bira,bärs bärs bärs!
313 Inlägg
9 september 2008
Oki! men breddade 16-17" plåtisar med svart centrum och silvrig kant vore inte helt fel ju:D

///Widell

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
9 september 2008
Trådstartare
hehe näe, men dyrt smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

313 Inlägg
9 september 2008
mjo iof.... dock kanske det finns billigt på nån bilskrot men jag vet inte heller:P... vet att det finns 17"-18" till volvo iaf det ha dom på reservhjuls plåtisen:P

///Widell

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
9 september 2008
Trådstartare
hehe jao,men får väll se, kanske blir ett par alu fälgar också... den som lever får se tongue

313 Inlägg
9 september 2008
haha jajjamen=) blir nog bra iaf på nått sätt... god luck

///Widell

1 944 Inlägg
9 september 2008
Satan så fin den ser ut smile

har du jätte tråkigt får du gärna slänga en kommentar i någon av mina projekttrådar :)
Saab 900NG - Breddning
Volvo Amazon - Polisbil
Volvo V70N - Bruksbil

Varningar. 36
1 200 Inlägg
9 september 2008
Ehh....?!, ge mig dom där pimpfälgarna!

Fjädrar är för fåglar och Roger Pontare.

264 Inlägg
9 september 2008
frään (Y) sånna plåtisar har jag bak på tunnan (=taunusen) wink

122 Inlägg
9 september 2008
Satan så fin!
älskar Granada smile

"En klok man är den som begriper att han ingenting förstår"

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
9 september 2008
Trådstartare
oj va kommentarer smile... tackar för det smile... måste bara få in lite pengar så man kan börja grejja lite smile

735 Inlägg
9 september 2008
Nice granada smile tycker du ska köra på breddade plåtisar skulle passa jäkligt fint på den

Born With Nothing..Die With Everything

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
9 september 2008
Trådstartare
tackar tackar smile.. hehe jao, eller så skaffar man feta alu och en uppsättning breddade plåtisar också, då kan man byta lite som man vill hehe big_smile

2 126 Inlägg
9 september 2008
Klart man kommer att följa denna tråden precis som den förra smile
Förresten så ser Granadan oförskämt fräsch ut, verkar vara ett bra utgångsobjekt!
Lycka till! big_smile

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
9 september 2008
Trådstartare
hehe det hoppas jag wink hehe... mja rätt så fräsch är den väll för att vara en 81a, dock har den ju bara gått 7500mil som sagt.. men visst finns det skravanker och lite ytrost, men det kommer fixas till innan vintern... all rost och skravanker kommer fixas innan vintern så man kan grunda hela bilen innan man ställer undan den för vintern är det tänkt smile

1 772 Inlägg
9 september 2008
Fräsch granada! smile Gillade PS bilden skarpt wink

If one day the speed kills me, do not cry, because i was smiling - Paul Walker
Shine can never beat attitude.

735 Inlägg
9 september 2008
_Glenne_ skrev:
tackar tackar smile.. hehe jao, eller så skaffar man feta alu och en uppsättning breddade plåtisar också, då kan man byta lite som man vill hehe big_smile

Haha ja det fungerar det med big_smile

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
9 september 2008
Trådstartare
NordstromJ: tackar smile

broken-arrow: hehe yepp, tänkte försöka mig på att bredda plåtisar själv, tänkte höra om man kunde få göra det på farsans jobb, där har dom ju allt man behöver då det är en industri verkstad eller vad man ska säga smile

735 Inlägg
9 september 2008
_Glenne_ skrev:
NordstromJ: tackar smile

broken-arrow: hehe yepp, tänkte försöka mig på att bredda plåtisar själv, tänkte höra om man kunde få göra det på farsans jobb, där har dom ju allt man behöver då det är en industri verkstad eller vad man ska säga smile

Det ska väl gå bra big_smile blir klockrent med breddade plåtisar på den tongue

Fattig student
1 282 Inlägg
9 september 2008
Vad är det för bultcirkel? Är det inte 5/108 på den? OM det är det så är det samma som på volvo och då finns det en del breddade plåtisar på blocket wink

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=198980 <--- Min projekt tråd
Bara för att jag inte är paranoid längre så betyder inte det att dom inte är ute efter mig.
Ur en lögnares mun kommer inga sanningar..

Sök