mjo iof.... dock kanske det finns billigt på nån bilskrot men jag vet inte heller:P... vet att det finns 17"-18" till volvo iaf det ha dom på reservhjuls plåtisen:P
Klart man kommer att följa denna tråden precis som den förra Förresten så ser Granadan oförskämt fräsch ut, verkar vara ett bra utgångsobjekt! Lycka till!
hehe det hoppas jag hehe... mja rätt så fräsch är den väll för att vara en 81a, dock har den ju bara gått 7500mil som sagt.. men visst finns det skravanker och lite ytrost, men det kommer fixas till innan vintern... all rost och skravanker kommer fixas innan vintern så man kan grunda hela bilen innan man ställer undan den för vintern är det tänkt
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
broken-arrow: hehe yepp, tänkte försöka mig på att bredda plåtisar själv, tänkte höra om man kunde få göra det på farsans jobb, där har dom ju allt man behöver då det är en industri verkstad eller vad man ska säga
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
broken-arrow: hehe yepp, tänkte försöka mig på att bredda plåtisar själv, tänkte höra om man kunde få göra det på farsans jobb, där har dom ju allt man behöver då det är en industri verkstad eller vad man ska säga
Det ska väl gå bra blir klockrent med breddade plåtisar på den
Vad är det för bultcirkel? Är det inte 5/108 på den? OM det är det så är det samma som på volvo och då finns det en del breddade plåtisar på blocket
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=198980 <--- Min projekt tråd
Bara för att jag inte är paranoid längre så betyder inte det att dom inte är ute efter mig.
Ur en lögnares mun kommer inga sanningar..