4155
Sök

färg till bromsar.

stahre
9 september 2008
Trådstartare
#1
tja! vad för färg ska man använda om man vill måla bromsoken?

Försöker iaf
12 819 Inlägg
9 september 2008
#3
camaro67 skrev:
Det finns bromsoksfärg att köpa. Annars så går det bra med hammarlack big_smile

Tål Hammarlacken höga temperaturer?

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

Meister
6 763 Inlägg
9 september 2008
#4
te_wik skrev:
camaro67 skrev:
Det finns bromsoksfärg att köpa. Annars så går det bra med hammarlack big_smile

Tål Hammarlacken höga temperaturer?

Mvh Tommy

Ja. Jag kommer inte ihåg hur höga men de är tillräckligt iaf. Finns rätt många trådar om de här om man söker och där är de många som har använt de.


SKÅNING
1 215 Inlägg
stahre
9 september 2008
Trådstartare
#6
varför lägga ner energi på att svara om det redan finns inlägg om det folk undrar? tack resten för svar

SKÅNING
1 215 Inlägg
9 september 2008
#7
stahre skrev:
varför lägga ner energi på att svara om det redan finns inlägg om det folk undrar? tack resten för svar

Bra fråga och du har en poäng där

Projekt:Volvo 244 GL blir TURBO Bilen som ALDRIG kommer bli 100% färdig

GM B-Body Nörd
370 Inlägg
9 september 2008
#8
te_wik skrev:
camaro67 skrev:
Det finns bromsoksfärg att köpa. Annars så går det bra med hammarlack big_smile

Tål Hammarlacken höga temperaturer?

Mvh Tommy

Jag har målat bromsarna på chevan med hammarlack, och det håller

CHEVROLET, a high quality product from General Motors
Pioneer CDJ 2000 nexus + DJM 2000 nexus + RMX 500 + HDJ 2000 W + S-DJ08

Försöker iaf
12 819 Inlägg
9 september 2008
#9
theBIGburner skrev:
te_wik skrev:
camaro67 skrev:
Det finns bromsoksfärg att köpa. Annars så går det bra med hammarlack big_smile

Tål Hammarlacken höga temperaturer?

Mvh Tommy

Jag har målat bromsarna på chevan med hammarlack, och det håller

Okay, var bara en tanke.

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!


Sök