FILMEN 2FAST 2 FUR och alla . trodde ni det var på riktigt?

beyond Avstängd
30 september 2008 · 367 Inlägg

ja genom tidernas sämsta filmer enligt mig är allt bluff

bilarna driftar osv på robot armar .samt blue screen anläggningar osv

inget är i real dårå

här kan ni se lite
http://www.youtube.com/watch?v=jZBfKDY7 … re=related


tokyo drift spelades inte in i Japan,..utan i denna studion! det är här de driftar så fint genom p huset!! med hjälp av blue screen- DET SUGER++

https://www1.garaget.org/gallery/archive/90419/363777_5legh8.jpg

SNART kommer Fast and the furious 4 btw . fortsättning på ETTAN . med VIN DIESEL

http://www.spike.com/video/fast-furious-4-spy/2974375

http://fast-and-furious-4-trailer.blogspot.com/

kommentarer?

Senast redigerat av beyond (30 september 2008)

MVH Beyond
Sarge
30 september 2008 · 2 337 Inlägg

Ja, det hade väl varit ganska svårt att spela in de filmerna utan blue-screen och diverse tekniska hjälpmedel?

beyond Avstängd
30 september 2008 · 367 Inlägg

Sarge skrev:
Ja, det hade väl varit ganska svårt att spela in de filmerna utan blue-screen och diverse tekniska hjälpmedel?

såg du youtube klippet? lol . hade vart skoj sitta i bilarna. riktigt nöjesfält

Senast redigerat av beyond (30 september 2008)

MVH Beyond
Felax
30 september 2008 · 1 963 Inlägg

ja hade velat sitta i en av dom bilrna va skoj haha smile

Men are not born - Men are made
beyond Avstängd
30 september 2008 · 367 Inlägg

jag gilla ettan som fan.  blir kul se 4an. som är som sagt fortsättningen till ettan.        2an och tokyo va inte bra enligt mig

vad har ni tyckt om dom olika 3 som gjorts?  eller nu är 4 gjorda . men kommer ni se 4an?

Senast redigerat av beyond (30 september 2008)

MVH Beyond
Felax
30 september 2008 · 1 963 Inlägg

Tycker som du typ.. ettan va bra som fan när ja såg den va ju iofs bara 15 då.. 2an o 3an va inte alls så bra speciellt inte 3an den va gräslig nästan..

Men are not born - Men are made
beyond Avstängd
30 september 2008 · 367 Inlägg

Felax skrev:
Tycker som du typ.. ettan va bra som fan när ja såg den va ju iofs bara 15 då.. 2an o 3an va inte alls så bra speciellt inte 3an den va gräslig nästan..

exakt smile

MVH Beyond
Felax
30 september 2008 · 1 963 Inlägg

Hehe lägg märke till hur mycke som är datagjort i tvåan smile när dom rejsar i början syns de så sjukt tdligt.. sen att han i trean är så lik brian från ettan o tvåan är ju bara pinsamt konstigt..

Men are not born - Men are made
bjornE_ Zephyr Tattoo Jönköping
30 september 2008 · 254 Inlägg

Visst "fuskas" filmerna med bluescreen osv.. hade du verkligen trott annat?

Dock är youtubefilmen du länkade till inte från inspelningen utan från rundturståget på Universal Studios i Los Angeles.. har sett det själv...

MilleN
30 september 2008 · 9 108 Inlägg

Tramstråd, det är ju filmer och inget annat, det verkar vara du som blivit blåst?

Dessutom är ju inte ens bilarna på youtube-klippet med i filmen, och jo, många scener spelas in live men givetvis med stuntförare. Det finns ju en anledning till att driftingvärldsmästarna var med och spelade in trean eller hur?

Malm3n Fotograf @ Team Insane Racing
30 september 2008 · 1 781 Inlägg

MilleN skrev:
Tramstråd, det är ju filmer och inget annat, det verkar vara du som blivit blåst?

Dessutom är ju inte ens bilarna på youtube-klippet med i filmen, och jo, många scener spelas in live men givetvis med stuntförare. Det finns ju en anledning till att driftingvärldsmästarna var med och spelade in trean eller hur?

Faktum är att det är grymma förare som dirftar bl.a Samuel Hübinette som är stuntförare den andra kommer jag inte ihåg men det är en av fiskarna som sitter vid kajjen i 3an som är en av stuntförarna oxå

Team Insane Racing
FireTraXX DFFL
30 september 2008 · 9 020 Inlägg

Haha, blue-screen eller green-screen används i väldigt väldigt väldigt många av dagens actionrullar.
Tvivlar på att folk trodde att 100% av filmerna är inspelade utan sådana hjälpmedel.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
MilleN
30 september 2008 · 9 108 Inlägg

Malm3n skrev:
Faktum är att det är grymma förare som dirftar bl.a Samuel Hübinette som är stuntförare den andra kommer jag inte ihåg men det är en av fiskarna som sitter vid kajjen i 3an som är en av stuntförarna oxå

Det var ju det jag sa? wink

C-Douglas Hemmasittare
30 september 2008 · 241 Inlägg

Tycker dessa filmer är rätt muppiga, men ändå roliga att kolla på. Det spårar mer för varje film. Brukar sitta och skratta åt hur töntigt det är big_smile Jag kunde dock inte tro att det var så där man spelat in dom.

Senast redigerat av C-Douglas (30 september 2008)

Malm3n Fotograf @ Team Insane Racing
30 september 2008 · 1 781 Inlägg

MilleN skrev:

Malm3n skrev:
Faktum är att det är grymma förare som dirftar bl.a Samuel Hübinette som är stuntförare den andra kommer jag inte ihåg men det är en av fiskarna som sitter vid kajjen i 3an som är en av stuntförarna oxå

Det var ju det jag sa? wink

hehe det har du helt rätt i smile det var jag som inte observerade tillräckligt mycke bland ordens svarta skogar:p hehe

Team Insane Racing
KimVsWorld Mästare
30 september 2008 · 2 947 Inlägg

Rubriken fick mej att tappa hoppet nån sekund för gorgs medlemmar...

Senast redigerat av KimVsWorld(Idag 22:03:00)
Casy vinnarskalle!
30 september 2008 · 907 Inlägg

1an är ju bäst. 2an var cool, men hade inte samma "racing"-känsla. Kändes mer som polis vs. skurk. 3an däremot gillade jag. Där var det racing, och även en hel del humor från huvudkaraktärens sida.
4an kommer nog bli bra, men jag tvivlar på att den blir bättre än 1an.

BMW M3 "Crisis" (2002)
MrEricsson Ratthållare PÅ Elite Nivå
30 september 2008 · 5 650 Inlägg

de där va ju ingen nyhet de har ju haft så där i alla filmer bara se extra matrialen på orginal dvderna
skulle se ut om man släpte lös en dum skådis på bilar i en halv miljon klassen när de finns riktiga stunt folk;)

Volvo 142 "De Luxe" (1974)
Waho Allmänt Jobbig
30 september 2008 · 1 200 Inlägg

Haha och du kom på nu att de inte var på riktigt?

If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious
DoT Häst
30 september 2008 · 1 099 Inlägg

"Trodde ni det var på riktigt?"

Så du menar att de där filmerna verkligen inte är dokumentärer? yikes
Hela min världsbild har rubbats! Ingenting kommer någonsin att bli sig likt! WAAAAAAAH!

roll

Än är inte den sista idioten född..
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang