jahaja en liten uppdate då. har ju varit lite dött. dock lite lite bilder ha de blitt. men men hadde hjälp av en bra vän för ett tag sen. dock han kan inte ett skvatt om bilar. och ännu mindre hur man bygger eller så. men men han var villig att lära sig så han fick prova på att hjälpa mig med bilen
kunde ju ha gått bättre. men alla är vi ju nybörjare nångång
sånt här kan ju alltid råka hända ibland. tur bilen ska lackas om hehe. men vad gör man inte för polare som vill hjälpa till ^^
Ja vi kör en liten uppdate då. GolfMK3 här på g.org erbjöds sig att leka lite i photoshop. Visst tänkte jag, då kan man få sig en bättre syn på hur det skall komma att se ut
Jag måste ju erkänna att det ser bättre ut än vad jag hadde målat i huvve, men kom ihåg att alla frontdetaljer inte är på plats. Tex kromringen runt grillen, dimmljusen och gallren.
Jäkla najs vy tycker jag själv iallafall och en jäkla mycke bättre uppfattning hur det kommer att se ut. Så sluta klaga alla som frågar varför röven är blå etc, det är ju för F*N bara Gelcoaten!
Nu ser ni alla som ifrågasätter den blå gelcoaten. Så här är det tänkt att det ska se ut... Men jag vill fortfarande få tag på en annan bakdel. Tycker i ärlighetens namn inte om den här ett dugg.
Nu börjar ju fronten se riktigt J*vla fin ut Är GRYMT jäkla nöjd Men tänk på att alla grejer inte finns där tex: kromringen runt grillen, dimmljusen och gallerna..
Det var en liten sammanfattning Stort tack till GolfMK3 här på g.org som tog åt sig den simpla utmaningen att ge er en bättre förståelse hur det är tänkt att det ska bli.
Och för er som undrar varför så lite uppdateringar har förekommit så är det för att vara lite hemlig och för att kameran slutat funka Men lugn snart kommer det bilder och mer info. Det har stått lite stilla stundvis måste jag erkänna. Men det händer grejer det lovar jag