Angående Svarta lyktor. varför inte bara plocka isär dom du har och lacka insatserna? Blir ju betydligt billigare än att köpa helt nya.
har också tänk på det. . men jag har kört på kvalitet rakt igenom. . då är det lika bra att fortsätta. . . dessutom är det redan försent. . kommer snart hem till mig mina lampor. . .
klädde om den idag med spray lim. . lättare än vad jag trodde att det skulle bli. . nu ska de bara torka tills imorgon innan jag börjar klippa upp alla håll och rätta till bubblorna som blev runt om hållen. . lätt procedur. . den ska den torka till måndag innan jag börjar montera ljus och högtalare och skärmen. . . klar tills på lördag. . .
varför tar det sån lång tid att få sina saker.har väntat i 10dagar nu .får åka ditt och fråga var mina saker tar vägen . det jag väntar på är 1: blackline framlyktor 2: carbon fiber splitters 3: carbon fiber speglar 4: Audi lysdiods slinga 5: lysdiods dimljus 6: A-stolpes mätarhållare
varför tar det sån lång tid att få sina saker.har väntat i 10dagar nu .får åka ditt och fråga var mina saker tar vägen . det jag väntar på är 1: blackline framlyktor 2: carbon fiber splitters 3: carbon fiber speglar 4: Audi lysdiods slinga 5: lysdiods dimljus 6: A-stolpes mätarhållare
Hade företaget i fråga allting hemma på lager då?
Mvh. David.
det var bara blackline lyktorna som hade ett röt märke. . . men borde ändå tycka att de skulle ha kommit nu. . .