1924
Sök

PaintWorX

Bilvårdstekniker & Fotograf
4 418 Inlägg
22 december 2008
gladiatorn skrev:
gladiatorn skrev:
300 000 visningar innan kommande söndag...JA-JA-JA!!!

En utmaning till:

Om vi har 300 000 visningar på söndag kväll så sätter alla som känner för det, som också vill vara med och visa kraften i denna "powertråd", de sätter in 20 kr på Paintworx Bankgiro 5373-9686. Gör ni betalningen på Internet så borde de synas på kontot under tisdagen. Sedan sätter paintworx in dessa pengar på lämpligt välgörenhetskonto som vi röstar fram här i tråden. Vi redovisar sedan "nicknamen" i en lista här i tråden över de som skickade in bidrag. Vad tror ni?smile

Ja ni överträffade ALLA förväntningar, 300 000 visits hade uppnåtts redan i fredags...big_smile *tummen upp*

De som vill kan betala hela dagen idag...men bara idag t o m 24:00 måndag den 22:a december.
Sedan kollar vi vad som kommit in efter annandagen. Det tar ca 2 bankdagar innan pengarna syns.

Tills imorgon skall vi välja någon lämplig mottagare. Så kom med idéer.

Bankgirot: 5373-9686
Mottagare: Paintworx
Belopp: 20 Kr

Sista rycket!!!

Vart går pengarna?
Är det seriöst så slantar jag gärna in idag!

Vill bara veta vart som går innan smile

Bilvårdstekniker & Fotograf
4 418 Inlägg
22 december 2008
VictorW skrev:
Barncancerfonden.

Köp leksaker filmer mm och åk och lämna till barnavdelningen på nått av sjukhusen i GBG.

// Victor

Det förslaget gillade jag!

49 Inlägg
22 december 2008
men finns det inte turbo kit att köp?tongue vad kostar dom... förlåt för OT(A) men allt ni gör är fett och det vet ni redan för att varje kommentar innehåller sånt:)

108 Inlägg
22 december 2008
Tycker det är en bra ide med att samla in pengar till nått sådant.. 

alla har råd med 20kr, överföring gjord idag.

MVH Skytrax

MINI-fil
158 Inlägg
22 december 2008
Gåva på 20kr från mig till insamlingen fixad.
God Jul.....!

Börjar det hända lite saker med Cocos MINI nu eller?
Har varit lite stiltje på den fronten tycker jag.
Känns som om våren fram till Elmia är vigd till enbart MINIsarna!
Det gillar jag!
Senast redigerat av ace666 (22 december 2008)

FreddeK
22 december 2008
itouch skrev:
Gillar tanken med att bidra något till behövande men försök att inte fylla tråden med inlägg som jag har betalat, jag har inte betalat, bankgiro etc. Håll er till projekten tråden syftar till.

Mvh
Moderator

Tänk på denna uppmaningen gott folk.

Stålverksarbetare
372 Inlägg
22 december 2008
Jag har blivit lite snäll nu över julen och skänkt 20kr till insamlingen big_smile God Jul allihopa! smile

MadLamb Racing
372 Inlägg
22 december 2008
20 kr till insamlingen.. God Hjul alla glada bilbyggare!

"De är polerat!"

1 290 Inlägg
22 december 2008
Nu har jag klickat igenom hela tråden... kul men udden försvann när KoSoVaR fick hitta ett nytt forum (eller nick...).

Hoppas ironin anas utan att det ligger en ”smiley” efter raden…

Billackerare
365 Inlägg
22 december 2008
gladiatorn skrev:

En utmaning till:

Om vi har 300 000 visningar på söndag kväll så sätter alla som känner för det, som också vill vara med och visa kraften i denna "powertråd", de sätter in 20 kr på Paintworx Bankgiro 5373-9686. Gör ni betalningen på Internet så borde de synas på kontot under tisdagen. Sedan sätter paintworx in dessa pengar på lämpligt välgörenhetskonto som vi röstar fram här i tråden. Vi redovisar sedan "nicknamen" i en lista här i tråden över de som skickade in bidrag. Vad tror ni?smile

Ja ni överträffade ALLA förväntningar, 300 000 visits hade uppnåtts redan i fredags...big_smile *tummen upp*

De som vill kan betala hela dagen idag...men bara idag t o m 24:00 måndag den 22:a december.
Sedan kollar vi vad som kommit in efter annandagen. Det tar ca 2 bankdagar innan pengarna syns.

på medelande skriver man sitt nick om ja förstått de hela rätt ??

Honda The Power Of Dreams
www.alexautoservice.se

Lokal gasglad kille
112 Inlägg
22 december 2008
Gud vad jag älskar denna tråd.. lika väl som jag skulle vilja åka till maimi och gadda mig, så skulle jag kunna åka till paul och smen i GBG just för att få den där grymma känslan.. håller tummarna för er smile

MrLoaded
603 Inlägg
22 december 2008
_BOOST_ME_ skrev:
Gud vad jag älskar denna tråd.. lika väl som jag skulle vilja åka till maimi och gadda mig, så skulle jag kunna åka till paul och smen i GBG just för att få den där grymma känslan.. håller tummarna för er smile

Faktum är att en av våra sk fans, har nyss kommit hem från Miami och tagit med sig Miami Inc T-shirts som han köpt i deras butik till oss, hur grymt som helst big_smile

TIME ATTACK 2013! 11 YEARS and many Happy Moments
Loaded på Facebook!
"A man must accept his fait or be destroyed by it"

MrLoaded
603 Inlägg
22 december 2008
Crazygreek skrev:
gladiatorn skrev:

En utmaning till:

på medelande skriver man sitt nick om ja förstått de hela rätt ??

...helt riktigt, bra att du frågade

Hittills har det noterats ca 1500 på kontot. Då syns bara betalningar som gjordes fram till fredag morgon skulle jag tro. Dagens betalningar syns nog inte förränns möjligen sent tisdag annars efter julhelgen.
Så det ser riktigt bra ut.
Jag och Paul snackade lite löst om att vi överlämnar pengarna till McDonalds huset i Gbg. Men kom gärna med förslag.

Vi har luskat lite kring att köpa leksaker, men sjukhusen är inte pigga att ta emot dem pga att de inte har kontroll över vad de är tillverkade i för mtrl. Däremot kan det gå bättre med barnböcker. Så helt kört är det inte med att köpa ngt till barnavdelningarna. Vi kommer stämma av kontot imorgon EM. Sedan ytterligare efter julhelgen. Men sätt bara in pengar fram till midnatt så vi håller ihop tiden någorlunda smile

BRA JOBBAT GARAGET
Hälsningar
Alla 8-balls racköre
Senast redigerat av gladiatorn (22 december 2008)

Loaded på Facebook!

Billackerare
365 Inlägg
22 december 2008
20spenn e för lite..50spenn e oxå för lite..men 50spenn e alltid nåt..50spenn på paintworx konto smile

Honda The Power Of Dreams
www.alexautoservice.se

Backwoods Garage!
1 405 Inlägg
22 december 2008
Jag kräver film från när ni ger "välgörenheten" till barnen eller va det nu blir smile

Sjukt bra Garaget! Blir stolta över att folk verkligen gör detta smile
Själv satt in en summa nu! Kanske även sätter in lite mer imon när lönen kommer smile

Mvh Philip

LAMPAN - Back wood´s garage - Western Chaos
Kör Saab 90 T16 - turbo & 1060kg - http://www.garaget.org/?car=49214
Sköter Media åt min bror och hans 200sx 1uz-V8 driftingbygge:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=265625

Volvonörd
1 187 Inlägg
22 december 2008
Lampan skrev:
Jag kräver film från när ni ger "välgörenheten" till barnen eller va det nu blir smile

Sjukt bra Garaget! Blir stolta över att folk verkligen gör detta smile
Själv satt in en summa nu! Kanske även sätter in lite mer imon när lönen kommer smile

Mvh Philip

Ja det är en bra idé att filma överlämnandet, nu har vi satt in 100:- jag å sambon!!!

Hoppas att ni får en trevlig jul nu alla som sliter där nere i götet... Ta en behövlig vila från bilarna nu å va med era familjer, du då Paul? Åka mellan England o Sweden??? G O D   J U L   OCH G O T T  N Y T T   Å R! ! ! ! ! !

Sponsorer 2013:
SBS Reklam Söderhamn, Nordqvist Bilvård Söderhamn, Meca Söderhamn, Lindkvist & Söner Billackering AB, Skruvat.se, Pinass Fastfood, BDS-Bilakuten Bollnäs, Vågbro Glas Söderhamn, Kajakshoppen Söderhamn
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=194391

495 Inlägg
22 december 2008
Riktigt bra gjort av er och dra igång något som det här för välgörenheten! pengar insatta.

mig <3 vtec = sant

MrLoaded
603 Inlägg
22 december 2008
Det blir en seriös rackörefilm som produceras vid överlämnandet av pengar eller om det nu blir böcker eller om det blir ett STORT insättningskvitto, men inatt kommer kanske den utlovade "skitsnacköre" filmen på begäran av lackguden tongue lol Viktigt att komma ihåg när ni ser och hör filmen...manuset kommer ocensurerat från en blog här på garaget.org och ingen "racköre" historia som vi hittat på bara för att vi gillar toahumor wink
Senast redigerat av gladiatorn (23 december 2008)

Loaded på Facebook!

rakäre
1 275 Inlägg
23 december 2008
Trådstartare
[video]http://www.garaget.org/video/wy2ydqvwhkwl[/video]

[video]http://www.garaget.org/video/3zss51b7tmz0[/video]

Sponswers:Svenska Fälg ,CD bilradio , Grunt.se , Raidopower.se , Exydos car audio , Alpine , Orion , Streetperformance , Zanders technology , Ralphs däck , Standox , Henrikssons import
Fastest mo-fo in town
http://www.heave.se/mp3/8ball.mp3
"Masterworks" elmia 2010

FreddeK
23 december 2008
jag vill också vakna upp med en sådan röst=)

Sök