4035
Sök

PaintWorX

Har alltid rätt!
689 Inlägg
22 mars 2009
Tycker faktist minin ser ut som en jävligt läskig fisk tongue

https://www1.garaget.org/gallery/archive/96239/601622_m83vkd.jpg
pauls mini
https://www1.garaget.org/gallery/archive/96239/601626_1eosgx.jpg
firrebirre

Lika som bär? wink

Btw, no offence till bilen, DEN ÄR GRYM!
Senast redigerat av pampers138 (22 mars 2009)

Livet är ett helvete, du är bjuden!

Sthlm(s)low Familia
1 177 Inlägg
22 mars 2009
Du den där alcantara-panelen kan inte ha gått av för hackor, som alcantarakåt är det där rena orgasmen!!

Synd man inte kan dyka upp till Elmia, men jag tror väl att bilarna kommer att synas runt om i sverige på olika event?

Mvh Andro

| Sthlm(s)low @ facebook | | wescrape |

603 Inlägg
22 mars 2009
HAHA riktigt fin likhet big_smile

16 197 Inlägg
22 mars 2009
Pungen69 skrev:
jag bara väntade tills jag skulle bli påhoppad av folk! hehe.. Jag menar som FD van utsällare, så är det inte någon orkestar man vill höra, se tjejer framför bilar som ålar och har sig, de bara förstör. Tjejer och band osv är till för sådana som inte KAN få tillräcklig uppmärksamhet..Jag ska gå på elmia.. Ta mig en titt på eran så "otroligt bra" monter.. Kan inte bilarna få stå i fokus? Utan en massa skit..

men man kanske vill ha mer "skit" än bara bilar..tongue

"Testar man inte så får man aldrig veta"

Pro detailer
417 Inlägg
22 mars 2009
Exakt min tanke, på bilden ser den ut som en glosögd guldfisk eller nått, men det blir nog bra till slut hoppas jag smile

If your not living on the edge, your taking up too much space inte the middle 8)

Evolution Garage
394 Inlägg
22 mars 2009
Pungen69 skrev:
jag bara väntade tills jag skulle bli påhoppad av folk! hehe.. Jag menar som FD van utsällare, så är det inte någon orkestar man vill höra, se tjejer framför bilar som ålar och har sig, de bara förstör. Tjejer och band osv är till för sådana som inte KAN få tillräcklig uppmärksamhet..Jag ska gå på elmia.. Ta mig en titt på eran så "otroligt bra" monter.. Kan inte bilarna få stå i fokus? Utan en massa skit..

Varsegod att skapa en tråd om mycket du ogillar tjejer och musik i samband med bilar istället för att förstöra i denna tråden wink

Eller varför inte låta bilarna stå i fokus istället för att prata massa skit?

Projekttråd: Volvo 242 med 2JZ
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage

Avstängd
6 Inlägg
22 mars 2009
Som sagt..har man inte tillräckligt snygga bilar så tar man till alla knep som finns i boken.. Men efter allt snack som finns i denna tråden..att tex "förra året var ingenting.jag bara larvade mig..Iår är det allvar" hehe det tar jag som en parodi..Förra året hade ni en helt vanlig monter en trevlig... men i år.. live band å grejer.. jag ser framemot allt jobb som ni lagt ner..som sann bilälskare som jag är..Men det är lite larvigt..Min åsikt..Alla får ha sin egen!!!

Avstängd
6 Inlägg
22 mars 2009
hmm
barrre skrev:
Pungen69 skrev:

Varsegod att skapa en tråd om mycket du ogillar tjejer och musik i samband med bilar istället för att förstöra i denna tråden wink

Exakt detta jag menar...hmm

Typiskt att alla från Götet ska attakera mig...hehe

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
23 mars 2009
Pungen: Det är nog inte bara göteborgare som kommer hoppa på dig efter dina otroligt klumpiga uttalanden.. Han kommer vara outstanding med sina bilar men varför då inte showa till det med lite live band och annat skoj?? Tycker bara det lyser ren och skär avundsjuka rakt igenom i dina inlägg

Boosted engines are an addictive sickness
1 163 Inlägg
23 mars 2009
GurraG skrev:
Pungen: Det är nog inte bara göteborgare som kommer hoppa på dig efter dina otroligt klumpiga uttalanden.. Han kommer vara outstanding med sina bilar men varför då inte showa till det med lite live band och annat skoj?? Tycker bara det lyser ren och skär avundsjuka rakt igenom i dina inlägg

håller med lite... avundsjuka.. tongue men vem borde inte vara avundsjuk egentligen?

Om ni inte hittat bra PA högtalare så är billebro.se bra att hyra eller om ni vill köpa för rätt bra priser... de brukar fixa med frakt och så också smile

mvh andy

~Andy~

744 Inlägg
23 mars 2009
Pungen69 skrev:

om du nu har läst hela tråden så hadede du hajat varför bande kommr vara där  å dom kommer bara spela kl 11:30  en låt varje dag .. har har dom med för att dom har sonsrat  hans monter med en låt som även den finns att ladda ner i tråden  ..  som sagt  som ja sa de är är spex folk vill ha å han ger oss de samt 8 st jävligt snygga bilar j har varit  hos han å sett dom liv under upp byggnads faserna ...
Senast redigerat av Heavymetalvan (23 mars 2009)

www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=114490
Jag stödjer LOADED BMW i satsningen på 24h på Nordschleife. Gör det du med, och sätt DITT namn på Loaded här!
http://volvocustomclub.forum24.se/volvocustomclub.html

MrLoaded
603 Inlägg
23 mars 2009
pampers138 skrev:
Tycker faktist minin ser ut som en jävligt läskig fisk tongue

http://www1.garaget.org/gallery/archive/96239/601626_1eosgx.jpg

Lika som bär? wink

Det ÄR Paul senast jag såg han...helt utarbetad...mer folk till Götet som kan slipa, limma, städa tongue

TIME ATTACK 2013! 11 YEARS and many Happy Moments
Loaded på Facebook!
"A man must accept his fait or be destroyed by it"

3 714 Inlägg
23 mars 2009
Pungen69 skrev:
Som sagt..har man inte tillräckligt snygga bilar så tar man till alla knep som finns i boken.. Men efter allt snack som finns i denna tråden..att tex "förra året var ingenting.jag bara larvade mig..Iår är det allvar" hehe det tar jag som en parodi..Förra året hade ni en helt vanlig monter en trevlig... men i år.. live band å grejer.. jag ser framemot allt jobb som ni lagt ner..som sann bilälskare som jag är..Men det är lite larvigt..Min åsikt..Alla får ha sin egen!!!

Vad är det för fel på lite extra i montern?
Kul med ett live-band skulle jag säga
Räkna med att jag kommer och kollar när dom spelar

Jag citerar EvilAudio:
hörs man inte så syns man inte,syns man inte så finns man inte. lol

Jag kan lova att PaintWorx har en av dom grymmaste (om inte grymmaste) montern iår big_smile
Tror även på nått slags pris med smile

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM

FreddeK
23 mars 2009
Erick skrev:
Denna minin vi bygger nu kommer bli elak, och äta små djur till frukost!! big_smile (den på bilden ovan..)

Mer teaser kommer i veckan!! big_smile

Tyvärr Erick men den kan nog fan äta skylines till förrätt=) Dock är din bil jävligt fin måste jag tillägga!

Evolution Garage
394 Inlägg
23 mars 2009
Pungen69 skrev:
hmm
barrre skrev:
Pungen69 skrev:

Exakt detta jag menar...hmm

Typiskt att alla från Götet ska attakera mig...hehe

Ber om ursäkt för detta, och är väl ännu mer typisk när jag kommer med ytterligare ett inlägg.

Det är bara så att jag lagt märke till att du råkar ha väldigt gemensamma inloggningar med användaren Reyez som händelsevis är LUKAS KOOZ lärling.
Stora spekulationer från min sida, och jag kan självklart ha fel! Och isåfall ber jag å det ödmjukaste om ursäkt, men vissa sammanträffanden är bara lite väl komiska för att inte reagera på smile

Din ferrari är för övrigt till Salu på Blocket: http://www.blocket.se/vi/19891328.htm?ca=15_s

Som en Göteborgare skulle ha sagt: "Det är bättre att vara omsorgsfullt overksam än att arbeta slarvigt".

Projekttråd: Volvo 242 med 2JZ
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage

Livet upplevs bäst på vägen
213 Inlägg
23 mars 2009
Pungen69 skrev:

Tror mest du är avundsjuk för skulle någon av Pauls 8 byggen dyka upp jämte din firre så skulle du inte få den uppmärksamhet du vill utan hamna i skuggan av de andra, och det är ju ännu mer retfullt när din bil e 10 ggr så dyr och ingen vill titta...

Lev ditt liv i full fart, för du vet aldrig när det tar slut.

rakäre
1 275 Inlägg
23 mars 2009
Trådstartare
Well nice to see that my thread is full of shit on a monday morning............. nothing new big_smile

Well i can be the first one to admit that a car show should be about cars.
    But its kind of GROWN into a monster , i have a few examples:

Hasse CDR "we can do something cheep and small in the orion mini big_smile HA!

Linda: just make the mini a little wider than original big_smile HA!

Masterworks: we can write an 8ball song big_smile HA!
-------------------------------------------------------------------------------------------------

Hasse CDR : 15inch bass with 8000w and three batteries

Linda: the car is now wider than "shit car"

Masterworks: "Fuck it " we will play it live at elmia for you .

So i hope that you see what i meen , its GROWN out of control because its not just about one car but a whole family of mental car inthusiasts that just want it to be different.

My ass is just along for the ride ! big_smile big_smile big_smile

Sponswers:Svenska Fälg ,CD bilradio , Grunt.se , Raidopower.se , Exydos car audio , Alpine , Orion , Streetperformance , Zanders technology , Ralphs däck , Standox , Henrikssons import
Fastest mo-fo in town
http://www.heave.se/mp3/8ball.mp3
"Masterworks" elmia 2010

340 Inlägg
23 mars 2009
Mer show är inget negativt, det tillför ju mervärde för besökaren. Jag går på en mässa för att jag vill uppleva och det är precis det som allt detta bidrar till.
Senast redigerat av Ellemark (23 mars 2009)

/Ellemark
www.oepmedia.se
Bil: Audi TTS

MINI-fil
158 Inlägg
23 mars 2009
Klart Heave skall spela!
Paul är killen som vågar "tänka utanför boxen"!
Utan dessa nytänkande personerna hade Elmia fortfarande stått och stampat med taksänkta 240 och Cadillac -59or! Det heter ju inte Custom Show för inte!

MrLoaded
603 Inlägg
23 mars 2009
ace666 skrev:
Klart Heave skall spela!
Paul är killen som vågar "tänka utanför boxen"!

Rock ON cool
Klart det skall vara Rockerö på Elmia
Han lever i en box lol
http://www.youtube.com/watch?v=YsHKiw7G … re=related

TIME ATTACK 2013! 11 YEARS and many Happy Moments
Loaded på Facebook!
"A man must accept his fait or be destroyed by it"

Sök