4317
Sök

PaintWorX

79 Inlägg
26 mars 2009
"Den här risken finns alltid på bana, så är det ju"

Jag hade gråtit blod och skitit marsvin i ett par veckor efter en sådan incident.

Livet upplevs bäst på vägen
213 Inlägg
26 mars 2009
Jag hade varit nervös över att få en lusing om jag varit föraren... Hur går det med minisarna???

Lev ditt liv i full fart, för du vet aldrig när det tar slut.

MrLoaded
603 Inlägg
26 mars 2009
ja hur går det med minisarna......bilder big_smile

TIME ATTACK 2013! 11 YEARS and many Happy Moments
Loaded på Facebook!
"A man must accept his fait or be destroyed by it"

Dawndrifter -"The Black Curse"
301 Inlägg
26 mars 2009
Hiller skrev:

Jag hade gråtit blod och skitit marsvin i ett par veckor efter en sådan incident.

han har ju en hjälm som gråter grön smegma som avatar här på garaget ;P haha

löste sig väl till det bättre antar jag? loaded 09, sponsored by motorjournalen? tongue

Bad music kills good sound
7 241 Inlägg
26 mars 2009
Potkin skrev:
Hiller skrev:

han har ju en hjälm som gråter grön smegma som avatar här på garaget ;P haha

löste sig väl till det bättre antar jag? loaded 09, sponsored by motorjournalen? tongue

Nä........deras f-bolag big_smile

Audison Audioquest Autoleads E.A.D Focal Nakamichi Odyssey STP

3 714 Inlägg
26 mars 2009
nu är det inte långt kvar till elmia big_smile

hoppas det går bra med alla bilarna big_smile

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM

MrLoaded
603 Inlägg
26 mars 2009
Bilder minisar bilder minisar big_smile VI VILL SE FETA FISKEN....VI VILL SE FETA FISKEN big_smiletongue
Annars kommer jag över å kör en foterö cool

Loaded på Facebook!

Livet upplevs bäst på vägen
213 Inlägg
26 mars 2009
Kan bara hålla med: VI VILL SE FETA FISKEN VI VILL SE FETA FISKEN... Laddar ni med suschi om dagarna nu eller??smile

Lev ditt liv i full fart, för du vet aldrig när det tar slut.

1 867 Inlägg
26 mars 2009
Jag var på Paintworx och snokade förut idag, herrejävlar vad brutalt det blir big_smile

Specialsvarv.se - Hårda bussningar till hårda bilar.

MrLoaded
603 Inlägg
26 mars 2009
Koop skrev:
Jag var på Paintworx och snokade förut idag, herrejävlar vad brutalt det blir big_smile

Du skulle smugglat lite kort med mobilen big_smiletongue

Loaded på Facebook!

1 867 Inlägg
27 mars 2009
Funderade ett kort ögonblick på det, men insåg att paul var lite för nära för att det skulle vara genomförbart wink
Kan försöka nästa gång, jag brukar sticka in där och snoka nån gång i veckan wink
Senast redigerat av Koop (27 mars 2009)

Specialsvarv.se - Hårda bussningar till hårda bilar.

rakäre
1 275 Inlägg
27 mars 2009
Trådstartare
cool Hopefully you will get to see all of these people at this years elmia

traktorpower@lrfmedia.lrf.se; a.ch.engstrom@telia.com; adam.bernunger@tre.se; admin@eglacustom.se; americaneagle-personal@sverige.nu; anders@formac.se; ando.gunnarsson@kolumbus.fi; annelie.ivansson@okforlaget.se; autofilm@telia.com; bearpaw68@hotmail.com; bengt-olof.karlsson@sodra.com; bengtsson@yokohama.se; benny.nygards@smartab.com; benny.wallin@transportgruppen.se; biltaberg@taberg.com; biltaberg@telia.com; bo@neckmike.com; broderi@mail.dk; bsi0737@hotmail.com; buff@ljusteknik.se; buyaride@mac.com; cdr.nu@tele2.se; christer.vestergren@edu.botkyrka.se; christer.vestergren@edv.botkyrka.se; coffe5@gmail.com; custom.by.kent@telia.com; dack@yokohama.se; dag.hedqwist@telia.com; dan@ga1.se; david@daveart.com; duab@drift-underhall.se; edilling@online.no; efzon@telia.com; eksjonostalgi@telia.com; emil@improxcustoms.com; erik.westerberg@dialect.se; erland.dilling@online.no; fashionforless@gmx.de; firehousetobbe@hotmail.com; formulastudent@kau.se; franzen8@telia.com; fredrik@j-spec.se; fredrik@maptun.com; fredrik@sjobergsdacktjanst.se; gibson-mc@tele2.se; gibson-mc@telia2.se; goldengross@hotmail.com; groning@gavlenet.se; hakan.thiberg@telia.com; hans.lindberg@sportart.se; hans.ronnerstam@posten.se; harald.hermansson@telenor.com; henrik.wingmyr@nordic85x70club.nu; henrik@btsdata.se; igges67@privat.eksjo.com; indian@sarriaimport.se; info@200sx.nu; info@abs-arlandastad.com; info@anest-iwata.se; info@attitudemotorclub.com; info@autolarm.se; info@babysnake.nu; info@beuglereurope.com; info@bikeman.se; info@bluepower.se; info@bmcmotorsport.com; info@brl.se; info@btracing.se; info@calleschopperdelar.com; info@caltex.se; info@churchonwheels.se; info@companyjeans.com; info@cresea.se; info@custombike.se; info@custommotorshow.se; info@dahlbackracing.se; info@dbakuten.se; info@donmarc.se; info@emmanet.se; info@ericssonscustom.se; info@erikssonspartihandel.se; info@extremecarmakeover.se; info@ferdfelt.se; info@firehouse.se; info@fix-universal.com; info@flyingeagle.nu; info@funnythings.se; info@gatrade.com; info@gpartners.se; info@graphicline.se; info@grunt.se; info@hi-tekgreeneurope.se; info@hova.com; info@impalashopen.se; info@improxcustoms.com; info@j-spec.se; info@jt-tuning.se; info@karnag.se; info@kenracing.se; info@kjs.se; info@klracing.se; info@krefting.se; info@lucas.se; info@maptun.com; info@mds.se; info@motoroldies.se; info@motorradundteilemarkt.de; info@musclegear.se; info@nordic.com; info@oclbrorssons.se; info@paintworx.se; info@pro-racing.se; info@rallytravels.com; info@realcar.se; info@ricaab.se; info@ridetech.se; info@showplate.se; info@simulator.fi; info@smartwax.dk; info@specialfalgar.se; info@speedparts.se; info@styling4u.se; info@stylingbutiken.se; info@sybo.se; info@tillbilen.se; info@tqmotorsports.com; info@traffickit.se; info@tsmotor.com; info@verktygsboden.se; info@wolfhound.se; info@wulffimport.se; infoormation@bt-agenturer.se; ingmar.truedsson@telia.com; ipoprodukter@telia.com; jan.forslind@mantorppark.com; jan@starclubrecords.se; jantomten@hotmail.com; joakim@norrlandscustom.com; johan@brg.se; johan@tqmotorsports.com; jonas.hubbe@fritidsmotorer.se; jonny.johsson@telia.com; jorgen.andersson@sbf.se; kansli@aelgen.se; kansli@sskracing.com; kari@vtg.nu; karl@scstyling.com; kjell-ove.petersson@seb.se; kjellstens.agenturer@telia.com; kontakt@m2garage.se; kundservice@biltema.com; kungenavis@hotmail.com; lars.edwardsson@verktygsboden.se; lars.lindahl@sodexo-se.com; lars.palmer@telia.com; lars@geddas.se; lars@realcar.se; lars_holmgren@telia.com; leif@rospigg.se; lillpia@telia.com; linus@traffickit.se; lobelia_barker@hotmail.com; louise.viman@phonehouse.se; madeleine@hi-tekgreeneurope.se; mailbox@sbf.se; malin@picko.se; mans.lennstrand@kyosho.se; marco@buffsverige.se; marcus@bt-agenturer.se; marcus@donmarc.se; mats.altvall@fabas.se; mats.carlsson@fabas.se; mats.mellberg@grunt.se; mats@customwear.se; mats@karnag.se; mats@usabil.nu; mattias.forsell@pioneer.se; maxi@telia.com; maxisa@telia.com; micael1962@msn.com; mikael.andersson@probike.se; mr_beer@hotmail.com; nicklas@afl.se; niklas.lundgren@elmia.se; niklas@m2garage.se; nina.larsen@bredband.net; order@dekaltrim.nu; order@digital-designs.se; order@swedol.se; orvar_b@algonet.se; oskar@lazze.se; ottosson.henrik@telia.com; paintworx2007@hotmail.com; pal.nilsson@lonestar.se; patrick@mds.se; patrik.forssblad@abllights.com; patrik@ferdfelt.se; patrik@tillbilen.se; pelle@rodnkustom.se; peo.korberg@swedol.se; per@sontec.se; peter_k@carsound.se; peter-ngelhammar@hotmail.com; president@saabturboclub.com; p-t@telia.com; r.lundqvist@oclbrorssons.se; redaktionen@scanbike.se; ridderstolpe@sfro.com; robban@graphicline.se; robert.johansson@hotbrev.com; robert.lowy@viasat.se; roger@ljudstudion.se; she@specialfalgar.se; simonbilsport@yahoo.se; smartab@smartab.se; smkab@telia.com; staffan@lucas.se; stig.a-son@glocalnet.net; stytun@hotmail.com; suprarobin@hotmail.com; svalle@tsmotor.com; sverige@afl.se; t.bryntesson@bryntessonmotorsport.com; t.bryntesson@tonyengineering.com; tenhultan@telia.com; terrangaxel@hotmail.com; thomas.szmida@krefting.se; tomas.mustang.66@gmail.com; tomas@digital-designs.se; tommt.edstrom@telia.com; tommy.olsson@biltema.com; tommy.petersson@duabhuset.se; traktorpower@lrfmedia.lrf.se; trimix1000@hotmail.com; ulf@churchonwheels.se; uwe.hirsch@home.se; waldemar.gro@gmail.com; waldermar.gro@gmail.com; vesa@autolarm.se; veteranbilklubben@gmail.com; vms@telia.com; vtec@live.se; info@nakab.se; ove@mc-collection.com; info@ljudstudion.se
Senast redigerat av PaintWorX (27 mars 2009)

Sponswers:Svenska Fälg ,CD bilradio , Grunt.se , Raidopower.se , Exydos car audio , Alpine , Orion , Streetperformance , Zanders technology , Ralphs däck , Standox , Henrikssons import
Fastest mo-fo in town
http://www.heave.se/mp3/8ball.mp3
"Masterworks" elmia 2010

rakäre
1 275 Inlägg
27 mars 2009
Trådstartare
Just something to let the day go by with a smile

http://www.youtube.com/watch?v=AAVn4-17Bjs

Sponswers:Svenska Fälg ,CD bilradio , Grunt.se , Raidopower.se , Exydos car audio , Alpine , Orion , Streetperformance , Zanders technology , Ralphs däck , Standox , Henrikssons import
Fastest mo-fo in town
"Masterworks" elmia 2010

4 506 Inlägg
27 mars 2009
PaintWorX skrev:
Just something to let the day go by with a smile

http://www.youtube.com/watch?v=AAVn4-17Bjs

Nu e det inte långt kvar till show du smile
Trevlig helg
Senast redigerat av _Wallis_ (27 mars 2009)

Kan du andas kan du dö.

MINI-fil
158 Inlägg
27 mars 2009
Kan tyvärr inte komma och stötta dig i helgen men jag hoppas att ni får riktigt mycket gjort!
Det börjar närma mig D-Day!.
P.S Kommer på långfredagen till Elmia!

Twins Bil & Plåt
2 577 Inlägg
27 mars 2009
Blaze skrev:
ScottaN skrev:
http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/inrikes/article4740295.ab

Här sitter loaded i väggen.

HA HA HA HA  lol

Jag måste bara be er läsa kommentarerna till artikeln och klippet på aftonbladet, folk är ibland riktigt jävla dumma i huvudet.

Lite Pungen69 och Kosovar varning på dem  lol
kanske där de hänger när de har blivit utkastade från Garaget.org cool

/Blaze

vaaa snackaru om, kosovar varning ??????
inte ens i närheten dudu !! o han är inte ens utkastad ahahahahahahahahahah, LOL!!!!!

Försöker iaf
12 819 Inlägg
27 mars 2009
TwinsBilOchPlat skrev:
Blaze skrev:
ScottaN skrev:
http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/inrikes/article4740295.ab

Här sitter loaded i väggen.

HA HA HA HA  lol

Jag måste bara be er läsa kommentarerna till artikeln och klippet på aftonbladet, folk är ibland riktigt jävla dumma i huvudet.

/Blaze

inte ens i närheten dudu !! o han är inte ens utkastad ahahahahahahahahahah, LOL!!!!!

Det är han ju visst de! Avstängd alltså..

..Kanske ditt inlägg bevisar mer det jag trott ett tag, att kosovar numera heter twins.........................
Senast redigerat av te_wik (27 mars 2009)

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

Twins Bil & Plåt
2 577 Inlägg
27 mars 2009
te_wik skrev:
TwinsBilOchPlat skrev:
Blaze skrev:
HA HA HA HA  lol

/Blaze

..Kanske ditt inlägg bevisar mer det jag trott ett tag, att kosovar numera heter twins.........................

nej han är en utav mina bästa vänner faktiskt, min barndomsvän !
vi har helt olika efternam o allt så jag skulle nog inte tro det, men vi båda är albaner altså samma ursrung.
Senast redigerat av TwinsBilOchPlat (27 mars 2009)

rakäre
1 275 Inlägg
27 mars 2009
Trådstartare
Ladies Ladies

Fastest mo-fo in town
"Masterworks" elmia 2010

Försöker iaf
12 819 Inlägg
27 mars 2009
TwinsBilOchPlat skrev:
te_wik skrev:
TwinsBilOchPlat skrev:

nej han är en utav mina bästa vänner faktiskt, min barndomsvän !

say no more...

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

Sök