Tack 8Ball och Kenneth nu ligger Loaded på Nr1 här i Garaget...tack alla. Vi känner oss mkt hedrade. Hoppas bara pokalerna går till Pauls bilar. Det är han mest värd av alla.
Detta firar vi o Loaded gänget med att sympatijobba denna natt i vårt nyförvärvade Garage. Vi fick nycklarna idag. Så ny kan vi utöka ytorna för alla galningarna hos paintworx
Have a nice night
Huddle up!!!
Senast redigerat av gladiatorn (29 mars 2009)
TIME ATTACK 2013! 11 YEARS and many Happy Moments Loaded på Facebook! "A man must accept his fait or be destroyed by it"
Shit hade läst hela trådet i fyra dagar i sträck... värsta byggen ni håller på, fan kan inte komma till Elmia för att se dem, hoppas ni kommer ta bilder på bilar sen. HMm snyggt gjort allt o väldigt kreativt... Ska följa vidare... Mvh Neo666
Shit hade läst hela trådet i fyra dagar i sträck... värsta byggen ni håller på, fan kan inte komma till Elmia för att se dem, hoppas ni kommer ta bilder på bilar sen. HMm snyggt gjort allt o väldigt kreativt... Ska följa vidare... Mvh Neo666
Du lär inte missa hans bilar efter iaf eftersom iaf jag kommer ta bilder på dem samt säkert ett par tusen till så bilder lär du få se...
Enda anledningen till för att jag ska åka till Elmia är för Bmw M3 Loaded och paintworx 8 Ball arbete! Lycka till!
då är vi 2!! blir svårt att hitta snyggare bilar än paintworx bilarna! & m3 loaded ska vi inte tala om.. VILKEN BIL!! blir att stå & dreggla där i 2-3 dagar:)
Enda anledningen till för att jag ska åka till Elmia är för Bmw M3 Loaded och paintworx 8 Ball arbete! Lycka till!
Det var en mycket uppskattad anledning...1000tack!!!!! Det ger lite extra Monster Energy
får nog hålla med...nu har man ju följt alla trådar i projektet och även denna huvudtråden under många timmar så klart man åker dit för eran skull! förstår att det ligger många timmar bakom alla bilar och ni ska såklart ha creds för detta! Förut var loaded grå och trist nu är den grön och frisk=)