Enda anledningen till för att jag ska åka till Elmia är för Bmw M3 Loaded och paintworx 8 Ball arbete! Lycka till!
Det var en mycket uppskattad anledning...1000tack!!!!! Det ger lite extra Monster Energy
får nog hålla med...nu har man ju följt alla trådar i projektet och även denna huvudtråden under många timmar så klart man åker dit för eran skull! förstår att det ligger många timmar bakom alla bilar och ni ska såklart ha creds för detta! Förut var loaded grå och trist nu är den grön och frisk=)
Grön å frisk "good one"
TIME ATTACK 2013! 11 YEARS and many Happy Moments Loaded på Facebook! "A man must accept his fait or be destroyed by it"
Visst ni är en stor annledning till att man inte vill missa elmi men det lär va mååånga nya bilar o kolla iår vad jag har hört, och sen har vi ju Ria med sin öpel i b-hallen monter 127 den vill man med se
Lev ditt liv i full fart, för du vet aldrig när det tar slut.
Detta är mitt första inlägg men har läst hela tråden. och måste bara säga att Loaded är ju helt sjukt snygg! Och kan knappt bärga mig att se dom andra bilarna heller! Som många andra sagt så är ni anledningen att jag åker ner Nu är det ju riktigt nära!