Blaze skrev:
Ibland är det så att det inte är helt enkelt att få ut svar ur Paul när man undrar nåt.

När det gäller Paul och SWE VS ENG så ogillar han skarpt när man pratar engelska i de fall man är svensk.
Han tycker att vi borde använda vårat eget språk när vi har ett.
han förstår alldeles utmärkt skriven engelska kan i vissa fall ha svårt med dialekter när man pratar med honom och är han helt ointresserad av det man säger eller har hjärnan på annat håll så låtsas han inte förstå alls.

Vad gäller honom själv så är det total anarki han blandar och ger som han själv vill och när det gäller jobbet så är det defenetivt engelska som gäller, för det är nåt som ligger honom varmt om hjärtat och då är det lättare med engelskan.
Hoppas detta underlättar för er som inte upplevt den här mannen IRL.
Eh, ja.. hejda dig nu. Så nogranna behövde vi inte vara.
Jag var mest bara lite dryg. Skulle aldrig ha råd att lacka om lastbilen iaf, att hälsa på i deras Workshop är ju inga problem då det är en Butik som är öppen för alla.
Att han har hjärnan på annat håll förstår jag fullt ock friskt såklart.
Att han vill att vi skriver på svenska om vi är svenskar är ju ett stort jävla plus i kanten, inte många (massuppfitta mig nu) invandrare som vill det. Tummen upp min man (my man. haha)
Jag = dryg personlighet som gärna vill fylla ut lite space i forum men på ett lite lustigt/ironiskt/sarkastigt sätt utan att göra skada.
Paul = PASSA DIG FÖR DOCKORNA!! *kastar en dock-dödande lackspruta*
Du gör ett grymt jobb, ja. Men du har ju ocksp erfarenheten på din sida. Liiiiiite fusk kan man tycka. Men det är fortfarande ett grymt jobb såklart.
Har dock inte läst vartenda ord i tråden men det jag ser verkar lagomt skit lovande.
Men en liten fråga har jag som jag hoppas på att du kanske kan svara på. Jag vill ha mitt REG nummer på sidan av min hytt, har du tillgång till bokstäver och siffror som man klistrar dit eller. För om du har det så kommer jag gärna förbi och får det fixat, om du/ni har tid vill säga.
Glad påsk på dig!