Tycker nog fälgarna var rätt tråkiga. Känns lite som att bara för att det är Paul och co´s grejer så blir vad som helst as grymt och coolt
förlåt då , men jag tycker faktiskt fälgarna är grymma, sen gör det ju inget att paul kommer att fixa till dem....
// Victor
Mitt nya projekt, Brother Edition "Det är högst osannolikt att något transportmedel för passagerare kan röra sig fortare än 15 km/h"
-citat Thomas Treshold, Tågingenjör (1835)
haha den svenska avundsjukan finns med överarallt! Och som tidigare sagt.. Vem vet vad som händer med fälgarna? Jag tror de kommer få lite "special á la Paul!"
Jag har absolut inte skrivit att någon bil är tråkig! bara att fälgarna på bild inte ÄNNU var något att höja ögonbrynen över. Kan nog bli balla med lite special fix.
Tycker tvärtom att denna mini kommer bli asball, liksom jag tyckte den förra minin var skitball.
Jag tycker bara att för minsta grej så står folk och gör ståendeovationer- lite fånigt.
Tycker nog fälgarna var rätt tråkiga. Känns lite som att bara för att det är Paul och co´s grejer så blir vad som helst as grymt och coolt
A: i think your car is boring ...... but would never write it in your thread.
B: You have no idea what car they are for.
C: You have no idea what i am going to do with them.
The fact that people like whatever i do , is possitiv and we LOVE it
The people that cant handel there svenska avundsjuk should stay out , this is not the thread for you.
Jag ger mig fan på att han ska ha dom som slang/kabel vindor i garaget då Jag bara uppfattade att det fanns 2 st.. HA! Jag kom på det! *sträcker på sig och ser stolt ut*
Har läst och följt denna tråd precis som tråden med Minin och tycker det är riktigt kul att läsa om era spex och följa arbetets gång. Båda tummarna upp!! Ser framemot att kika närmare på bilarna på Elmia, kommer själv att vara där med min bil (ej som utställningsbil) och tävla i billjud.
A: i think your car is boring ...... but would never write it in your thread.
B: You have no idea what car they are for.
C: You have no idea what i am going to do with them.
The fact that people like whatever i do , is possitiv and we LOVE it
The people that cant handel there svenska avundsjuk should stay out , this is not the thread for you.
Jag ger mig fan på att han ska ha dom som slang/kabel vindor i garaget då Jag bara uppfattade att det fanns 2 st.. HA! Jag kom på det! *sträcker på sig och ser stolt ut*
DAMN IT !
I hate it when someone gets my plans right !!!!!!!
Nu vet jag vad ni använder vinstbucklorna till. Har alltid undrat det Men jag tycker du var lite för påklädd paul, vanligtvis brukar det ju vara tjejer i bikini som tvättar
// victor
Mitt nya projekt, Brother Edition "Det är högst osannolikt att något transportmedel för passagerare kan röra sig fortare än 15 km/h"
-citat Thomas Treshold, Tågingenjör (1835)
Paul whats the deal with the yellow Fiat Coupe? For a client?
CAR Magazine: "Probably one of the greatest, most satisfying, most perfectly balanced and tuned drivers cars to be built this decade, if not this century."
Nu vet jag vad ni använder vinstbucklorna till. Har alltid undrat det Men jag tycker du var lite för påklädd paul, vanligtvis brukar det ju vara tjejer i bikini som tvättar
// victor
That can we arange "OHhh smen ......... smen .......... smen ....... come to paulie" !!!