Sökes: Kvinnlig codriver (speed-date!)

Illusion
17 december 2008 · 43 Inlägg

Jag är inte så frälst i Jänkebilar, inte heller Volvo. Men jag är modell, men inte blond. Fast jag kör japsare, dock en ful ovanlig gammal Subaru RX.. Hade jag haft en chans att åka i din Gallardo? wink

Tjejer kan också! ;)
Mrjockos V8 Real Power - No Turbo Shit
17 december 2008 · 544 Inlägg

FEEDME skrev:

BESHAN skrev:
"- Tycka om amerikanska raggarbilar"

rätt pinsamt.

Smaken är som baken. Inget fel i det.

Själv så föredrar jag liten och rapp, framför stor och slapp...

roll

haha världen skrattar åt dig lille vänwink finns många exempel på amerikanska bilar som åker ifrån din

V8 - 4 Life
baca Os Difuntos
17 december 2008 · 1 822 Inlägg

Garagets mest patetiska tråd. Å min pappa bygger större sandslott än din.

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.
FEEDME Gentlemen Racing Club
17 december 2008 · 155 Inlägg

Illusion skrev:
Jag är inte så frälst i Jänkebilar, inte heller Volvo. Men jag är modell, men inte blond. Fast jag kör japsare, dock en ful ovanlig gammal Subaru RX.. Hade jag haft en chans att åka i din Gallardo? wink

Haha, jo du skulle nog kunna få en fribiljett! smile

Dels eftersom jag föredrar brunetter framför blondiner (generellt sett, men det finns förstås undantag). Och dels eftersom norrlänningar alltid brukar vara väldigt trevliga...

Mini John Cooper Works "Johnny" (2009)
FEEDME Gentlemen Racing Club
17 december 2008 · 155 Inlägg

s12 skrev:
FEEDME : de e finns ju gott om brudar i stockholm , hoppas att du hittar nån tjej , läste att du har kört C6 på Gotland Ring , jag har med kört på Gotland Ring men jag körde Subaru Impreza WRX STI , vilken skön bana å köra på , lungt att man ska köra där nästa år igen he he ...........

Men Stockholmsbrudar är ju så bitchiga...  hmm

Gotland Ring är Sveriges roligaste och finaste racingbana. Där borde alla göra ett besök...

Mini John Cooper Works "Johnny" (2009)
FEEDME Gentlemen Racing Club
17 december 2008 · 155 Inlägg

baca skrev:
Garagets mest patetiska tråd. Å min pappa bygger större sandslott än din.

Det är fegt att ta hjälp av sin pappa...  tongue

Mini John Cooper Works "Johnny" (2009)
FEEDME Gentlemen Racing Club
17 december 2008 · 155 Inlägg

Mrjockos skrev:
haha världen skrattar åt dig lille vänwink finns många exempel på amerikanska bilar som åker ifrån din

Som jag sagt tidigare. Det gör de säkert rakt fram. Men inte när det gäller - på en racingbana...

Och dessutom så handlar det ju inte enbart om att vara snabbast. Man ska vara snyggast också!  cool

Mini John Cooper Works "Johnny" (2009)
Jockefors
17 december 2008 · 961 Inlägg

back to lunar again !!!!!

Pure DieselPower
Illusion
17 december 2008 · 43 Inlägg

FEEDME skrev:

Illusion skrev:
Jag är inte så frälst i Jänkebilar, inte heller Volvo. Men jag är modell, men inte blond. Fast jag kör japsare, dock en ful ovanlig gammal Subaru RX.. Hade jag haft en chans att åka i din Gallardo? wink

Haha, jo du skulle nog kunna få en fribiljett! smile

Dels eftersom jag föredrar brunetter framför blondiner (generellt sett, men det finns förstås undantag). Och dels eftersom norrlänningar alltid brukar vara väldigt trevliga...

Okey! Va bra! wink Fast jag är ju dock inte norrlänning längre? Fast iofs, en gång norrlänning, alltid norrlänning! Och jag har bara varit blondin engång, men det var ingen höjdare mår jag säga! tongue Brunetter har roligare!

Tjejer kan också! ;)
FEEDME Gentlemen Racing Club
17 december 2008 · 155 Inlägg

_Grynet_ skrev:
Haha, näpp.. har mer skinn på näsan än så smile

Men ja vill ju bara fortsätta argumentera, men klev över på en allvearligare nivå bara ..

MEN

jämför inte mig med en Slitz-brud tack, de finns olika typer av "modeller".. anser inte dessa som några av dom efter dom de inte kräver något av tjejerna utan fin kropp i princip..
nu pratar ja om fashion-modell, modevisningar osv, inget naket eller underkläder... tooootaaalt olika branscer och människor..

Jag har aldrig plåtat naken eller liknande.

så hävdrar fortfarande att du inte vet mkt om modeller för ja anser fortfarande att du inte träffat några big_smile
förtår att du kalla mig bimbo och snobb om du trode att det var den typen av modell jag var, för ja har oxå fördommar mot dom, sådeså tongue

när ja skriver ban-jänk så menar ja de här;

http://www.nofear-motorsport.se/Projekt … 500-GT.jpg

http://www.zatzy.com/projekt/337073-and … acing.html

Det är bra att du vågar stå för dina fördomar!  smile

En sådan där Cobra-Mustang var det ju som jag körde ifrån på Moholms flygfält i oktober. Och då var det inte ens fråga om att svänga. Det var bara körning rakt fram med rullande start från 50 till 300. Och den Cobran var ändå trimmad...

Och jag har kört en del med orginal Mustang GT och den måste jag säga var i samma klass som Vipern när det gäller väghållning och känsla. D.v.s. totalt värdelös. Men, som sagt, det var när den är orginal. Det är möjligt att om man är duktig på att modifiera så går det att få en sådan att gå bra också. Ni är välkomna att ta med den till någon av våra banträffar, så får vi se vad den går för...  smile

Mini John Cooper Works "Johnny" (2009)
titum
17 december 2008 · 164 Inlägg

den gången jag träffade Erik så var han jäkligt trevlig.... fick tillåmed en liten grc nyckelring när jag provkörde audin

och angående amerika bilar så är åtminstånde vipern de värsta skit jag kört.... hur en sådan kan tillåtas på väg övergår mitt förstånd?

Och Erik Om du försöker komma på vem jag är så tar vi det via pm...... smile

Mvh

Volvo 940 turbo "STEALTH" (1997)
Skoda fabia (2005)
_Grynet_ Raggarmuffin
17 december 2008 · 138 Inlägg

FEEDME skrev:

s12 skrev:
FEEDME : de e finns ju gott om brudar i stockholm , hoppas att du hittar nån tjej , läste att du har kört C6 på Gotland Ring , jag har med kört på Gotland Ring men jag körde Subaru Impreza WRX STI , vilken skön bana å köra på , lungt att man ska köra där nästa år igen he he ...........

Men Stockholmsbrudar är ju så bitchiga...  hmm

förstår inte va du pratar om tongue hahah

"Många vet hur en banan ser ut, men få vet hur den ska användas"
Flickor kör turbo. Kvinnor kör V8.
terazzi
17 december 2008 ·

hahaa ne sthlms töser e inte bitchiga ^^ vart tillsammans med en del big_smile skulle säga dem är "top notch"

FEEDME Gentlemen Racing Club
18 december 2008 · 155 Inlägg

terazzi skrev:
hahaa ne sthlms töser e inte bitchiga ^^ vart tillsammans med en del big_smile skulle säga dem är "top notch"

Antagligen så blir väl kvalitén bättre, ju längre från Stureplan man kommer...

Men jag vill ju ha någon som pratar lite charmig norrländska! Ja, eller allt annat än stockholmska i alla fall. Eller skånska, det går också bort! smile

Mini John Cooper Works "Johnny" (2009)
terazzi
18 december 2008 ·

FEEDME skrev:

terazzi skrev:
hahaa ne sthlms töser e inte bitchiga ^^ vart tillsammans med en del big_smile skulle säga dem är "top notch"

Antagligen så blir väl kvalitén bättre, ju längre från Stureplan man kommer...

Men jag vill ju ha någon som pratar lite charmig norrländska! Ja, eller allt annat än stockholmska i alla fall. Eller skånska, det går också bort! smile

haha jasså du ^^ ta det som d kommer ist, man kan inte begära allt o jag kan säga Grynet_ ÄR trevlig smile
hhaha men va fan inte dissa skåningar sådär... vi är bäst smile haha

Pikey
18 december 2008 · 2 283 Inlägg

Elda skrev:
laholmare.. hoppas ni slipper uppleva det.

Jag är från Laholm! Eller aa Våxtorp, faktiskt en jävla skillnad fastän bara 13km från varandra... smile

R.I.P. Michael Jackson!
FEEDME Gentlemen Racing Club
18 december 2008 · 155 Inlägg

terazzi skrev:
haha jasså du ^^ ta det som d kommer ist, man kan inte begära allt o jag kan säga Grynet_ ÄR trevlig smile
hhaha men va fan inte dissa skåningar sådär... vi är bäst smile haha

Haha, jasså du. Men observera att jag inte sa att skåningar är otrevliga. Tvärt om, ofta. Men det är bara ett sådant jobbigt läte som de har!  lol

Kanske att JockeRX7 hade rätt i sin analys för några sidor sedan. Jag har alldeles för hårda krav... roll

Och Raggarmuffin (Grynet) är ju redan upptagen, hur trevlig hon nu än är...  wink

Mini John Cooper Works "Johnny" (2009)
terazzi
18 december 2008 ·

haha ne det e sant, det sa du förvisso inte smile
haha smaksak sj hatar jag norrlänska lätet ^^ haha..

DU har för hårda krav, jag kör ingen lambo men d funkar iaf big_smile haha

iceman_21
18 december 2008 ·

terazzi skrev:
haha ne det e sant, det sa du förvisso inte smile
haha smaksak sj hatar jag norrlänska lätet ^^ haha..

DU har för hårda krav, jag kör ingen lambo men d funkar iaf big_smile haha

vad tror ni vi tycker om er skånska då?
smile

iceman_21
18 december 2008 ·

Jag gillar den här tråden smile läser den med en stooor nypa salt, å d är grymt skoj å se vilka som tar åt sig å vilka som förstår humorn i d hela smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang