Trevliga småpojkar i Göteborg

Tokken Team dBakuten
27 oktober 2008 · 3 453 Inlägg
dBAkuten
Billjudsveteran sedan 1989
TEAM dBAkuten
PROJEKTTRÅD!
Waho Allmänt Jobbig
27 oktober 2008 · 1 200 Inlägg

Buhu för dom då. Dom har ju ändå bra grundskola hjälp och hjälp in på gymnasium och skit så dom kan ju inte ha nåra jätte stora problem att komma ur "knark/vapen/hata snutar" träsket? wink

If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious
Potkin Dawndrifter -"The Black Curse"
27 oktober 2008 · 301 Inlägg

bra dom håller på sina traditioner iaf, det är viktigt för att få en trygg uppväxt

85an
27 oktober 2008 · 249 Inlägg

– Vi måste ge de här ungdomarna fler alternativ och mer stöd i utbildningen. Men i stället går utbildningsministern Jan Björklund ut och skriker om hårdare ordningsregler och högre krav. Det går inte att sätta ännu högre krav på de här ungdomarna.


Som om det är hårda krav på snorungarna, det enda dom gör att att jiddra i kafeterian och röka brajj i skogen i anslutning till skolan. Jag gick i gymnasiet för 5 år sen och jag tror inte det blivit bättre sen dess.

Det är en enda stor lekstuga och föräldrarna bryr sig inte ett skit..

Mortalis VW-nörd?
27 oktober 2008 · 4 332 Inlägg

Aa dom e så jävla gangsta.
Dom köper snus och cigg (läs: droger), de hatar poliser (läs: de har en logotype med Fuck the police på kläder), dom e utanför samhället (läs: de har IG i en del ämnen), de är beredda att skjuta poliser (läs: stora ord, lite handling har ju aldrig varit "ghettobarnens" melodi i gbg....)

Typiskt aftonbladet tongue

Mortalis VW-nörd?
27 oktober 2008 · 4 332 Inlägg

85an skrev:
– Vi måste ge de här ungdomarna fler alternativ och mer stöd i utbildningen. Men i stället går utbildningsministern Jan Björklund ut och skriker om hårdare ordningsregler och högre krav. Det går inte att sätta ännu högre krav på de här ungdomarna.


Som om det är hårda krav på snorungarna, det enda dom gör att att jiddra i kafeterian och röka brajj i skogen i anslutning till skolan. Jag gick i gymnasiet för 5 år sen och jag tror inte det blivit bättre sen dess.

Det är en enda stor lekstuga och föräldrarna bryr sig inte ett skit..

De e lekstuga ja...tyvärr likadant än då jag har lite släktingar inom skolan (lärare och elever) Dock på bra områden..
Behöver de där hårdare ordningskraven som Janne Björkis föreslår, gärna uniform o skit också. De är på jobbet, inte på lekis (barnen asså)

M103
27 oktober 2008 · 1 570 Inlägg

Skicka ut packet i skogen till ett straffläger och låt de hugga träd och bära stenar om de inte vet att sköta sig. Sluta dalta.

prodrive Avstängd
27 oktober 2008 · 962 Inlägg

Slå ihjäl parasiterna.

Germax
27 oktober 2008 · 12 086 Inlägg

Min sympati är inte särskilt stor, egentligen skulle jag bara vilja att de försvinner. Jag skiter i hur.

Rquired Allmänt envis
27 oktober 2008 · 12 512 Inlägg

Vad är så speciellt med dom här pojkarna? Dom har haft samma chans i skolan som alla andra och naturligtvis samma chans till hjälp om dom nu har inlärningssvårigheter.
Problemet är att viljan inte finns, det är så mycket lättare att bara skita i allting.

Sen, precis som Mortalis skriver, är det hela uppflyttat ett par snäpp av Aftonbladet.

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
Roundcube
29 oktober 2008 · 801 Inlägg

Vadå ge dem fler chanser? vad är det för dösnack? dem vill inte ens försöka själva. bästa vore att slå upp en mur runt dem och låta dem slå ihjäl sig själva.

Det kan bli nya dockusåpan som medelsvensson sitter hemma och glanar på varje dag klockan åtta. då hade aftonbladet kunnat tjäna ännu fler pengar på sina tidningar.

difrobban
29 oktober 2008 · 4 Inlägg

Så mycket snack

jonesono Personal- och beteendevetare
29 oktober 2008 · 1 082 Inlägg

Roundcube skrev:
Vadå ge dem fler chanser? vad är det för dösnack? dem vill inte ens försöka själva. bästa vore att slå upp en mur runt dem och låta dem slå ihjäl sig själva.

Du menar ungefär som man gjorde i Tyskland för ett tag sedan...

Roundcube skrev:
Det kan bli nya dockusåpan som medelsvensson sitter hemma och glanar på varje dag klockan åtta. då hade aftonbladet kunnat tjäna ännu fler pengar på sina tidningar.

Nja, det har vi redan så intelligenta människor som fixar. Än mer intelligenta människor som kollar på...

Litterarum radices amarae, fructus dulces.
rotary12
29 oktober 2008 · 482 Inlägg

Skitungar!

Jodå... Så är det serru!
Volvo 142 (1973)
Reeplayed Vi lever i en orättvis värld..
30 oktober 2008 · 560 Inlägg

Idiotiska snorungar. Riktiga jävla parasiter är det där. Hade de bara kämpat lite i skolan så hade de fan inte haft det så nu. Man får ingenting gratis här i livet.

Even fools they say, can find a way out of the dark.
kawiZz RMR-Crew
30 oktober 2008 · 478 Inlägg

Packa dem i en stor container och skicka tillbaks säger jag bara, det är ju uppenbart att dom är här för att förstöra så skicka tillbaks dem.

TexoN Evolution Garage
30 oktober 2008 · 171 Inlägg

Det är så det är nu tyvärr.

Evolution Garage
Drift ya later dude ;)
Volvo 855 (1997)
Danne_Modig
30 oktober 2008 · 19 Inlägg

Ja i såna här fall är ju inte dödshjälp helt fel. Hjälp dom som vill och går att hjälpa och nacka resten.
Jorden håller ju ändå på att bli överbefolkad så varför spara på dräggen??

KimVsWorld Mästare
31 oktober 2008 · 2 947 Inlägg

Vad är det här för skitsnack på Garaget? Alla i den åldern vill väl bli gangsters kommer då bandidos dit så är det väl självklart man väljer dem iställer för skolan. Killarna skulle behöva mer hjälp från skolan istället.

Senast redigerat av KimVsWorld(Idag 22:03:00)
DoT Häst
31 oktober 2008 · 1 099 Inlägg

En fråga.

Var är föräldrarna? neutral

Än är inte den sista idioten född..
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang