4867
Sök

Varningstriangeln på E36..sitter var?

Avstängd
298 Inlägg
31 oktober 2008
Trådstartare
jag ligger i diket men jag vete fan vart jag gjorde av varninigtriangeln? nån som har nåt tips?

allvar:
vart sitter varningstriangeln monterad på E36orna?
jag vet att den ska in under plastkåpan till höger bakljus men hur ser det ut på andra sidan?
det måste ju vara nån upphängning?

posta gärna bilder på hur det ser ut

Allmänt envis
12 512 Inlägg
31 oktober 2008
Aj då det låter inte så roligt. Om jag inte minns fel så sitter den i själva kåpan, där finns ett litet fack avsett för det. Men den sista frågan förstår jag inte?

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

"Unloaded"
1 557 Inlägg
31 oktober 2008
Du vet alltså vart den sitter men vet inte vart den sitter? Den sitter där du beskriver, i ett litet fack avsett för varningstriangel framför höger bakljus. Bild har jag tyvärr inte. En liten blå låda yes? Hoppas dikeskörningen löser sig =/

"When innovation meets passion!"

687 Inlägg
31 oktober 2008
är det bara på e34 som den sitter bland verktygen i skuffluckan?

Avstängd
298 Inlägg
31 oktober 2008
Trådstartare
Mechanimal skrev:
Du vet alltså vart den sitter men vet inte vart den sitter? Den sitter där du beskriver, i ett litet fack avsett för varningstriangel framför höger bakljus. Bild har jag tyvärr inte. En liten blå låda yes? Hoppas dikeskörningen löser sig =/

dikeskörning? haha skämtade bara
det stämmer att den ska fästas över höger bakljus men det finns inget som håller den uppe framtill
där hänger den löst.
det är klämman/haken fram jag undrar hur den ser ut.

dARKiE
5 031 Inlägg
31 oktober 2008
Jag hittar ingen i min, fick nog ingen på köpet.. Snåla folk är ;D

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade

3 059 Inlägg
31 oktober 2008
Min ligger bara mot en plastbit i framkant och ett spänne mitt på.. sitter bra där.. den kommer ju ingenstans.
Sen e de ju inte samma på alla E36. På compacten ligger den i bagaget under mattan.
Senast redigerat av Smajly (31 oktober 2008)

Avstängd
298 Inlägg
1 november 2008
Trådstartare
Smajly skrev:
Min ligger bara mot en plastbit i framkant och ett spänne mitt på.. sitter bra där.. den kommer ju ingenstans.
Sen e de ju inte samma på alla E36. På compacten ligger den i bagaget under mattan.

det är plasthållaren som saknas på min
ska beställa en

3 059 Inlägg
1 november 2008
Men på M3'an har du väl inga luckor i sidorna på bagaget? (framför bkljusen)
På den så ska den väl bara stickas ner i hålet vid första hjälpen asken. Eller så får man byta ut första hjälpen asken mot triangeln..?? (kommer inte riktigt ihåg om de finns plats för båda där?)

Triangeln på M3 ligger orginal i en plastask också..
Senast redigerat av Smajly (1 november 2008)

Sök