Har vart dålig med uppdateringarna här. Har problem med bilen nu, då den inte laddar batteriet, ska lämnas in på verkstad på måndag så de får kolla vad feler kan va.
Under nästa vecka ska jag även fixa med allt små fix, reg. skylt listen och ny skylthållare och skylt bak. Även ny skylt fram är det tänkt.
Har börjat kolla lite på ljud i bilen nu åxå, förhoppningsvis ska jag beställa grejer så fort jag får lön
090709 Nu har jag fått tillbaka bilen och den går som den ska Har vart endel utgifter nu, betalning av lack, lån på däck och fälg samt lånet på bilen. Så har det vart endel tråkiga utgifter som generator byte, nytt batteri, och hjulinställning. Inte det roligaste att lägga pengarna på, men det måste göras det också..
Såg bilen din idag då jag svishade förbi, runt halv 4 typ, såg riktigt bra ut, även fast jag bara såg baken
Aha Vart bor du? Antar att du såg den hemma hos mina föräldrar intill rv 62?
stämmer bra de! jag bor i karlstad, men är upp till ekshärad varannan söndag å tömmer brevlådor så åker förbi där titt som tätt men nästa vecka får du ställa den åt andra hållet
Har fixat lite med baken under helgen, fixade regskylt med belysning och kolfberlisten så nu är det mycket bättre!
Har beställt en uppsättning emblemhållare till de svarta emblemen:
Någon som har koll på några spolarmunstycken "dusch" istället för stråle? Jag har den på bilen nu, men jag söker ett munstycke med ett runt anslutningshål istället för ett avlångthål.
Någon som har koll på några spolarmunstycken "dusch" istället för stråle? Jag har den på bilen nu, men jag söker ett munstycke med ett runt anslutningshål istället för ett avlångthål.
Jag har faktiskt tatt ett par spolarmunstycken med dusch till volvo v70 -02 (obs ej med vinklad anslutning) passade klockrent på min 9-3 aero -01
Tjenare Jimmu! Hur går det med allt? Eller, jag ser ju förvisso på bilderna och din update här på garaget. Tänker mest på dina framtida planer med ljud etc?
Tjenare Jimmu! Hur går det med allt? Eller, jag ser ju förvisso på bilderna och din update här på garaget. Tänker mest på dina framtida planer med ljud etc?
Mvh jonas
Tjenare! Har haft lite mycket utgifter den här månaden då jag var tvungen att byta ut generatorn och göra hjulinställning. Ska se över ekonomin nu så ska jag beställa lite grejer Har tänkt att kontakta dig, men det har inte blivit av
Mvh jonas
Tjenare! Har haft lite mycket utgifter den här månaden då jag var tvungen att byta ut generatorn och göra hjulinställning. Ska se över ekonomin nu så ska jag beställa lite grejer Har tänkt att kontakta dig, men det har inte blivit av
mvh Jimmie
Ingen fara! Man måste ju prioritera helt enkelt.
Men jag finns kvar allt. Bara att höra av dig vettu.
090802 Har vart ute och knäppt lite nya kort på saaben nu
Fotot taget av flickvännen Kim Jansson
Så här ser det ut med dimljusen tända, det är lite svårt att få en rättvis bild på dem, men jag en riktigt nöjd med dom ________________________________________________________________________________________
Ska montera spolarmunstyckena under veckan nu, har bara skjutit det framför mig, men nu ska jag ta tag i saken
Riktigt fina bilder, dimljusen ser grymt fina ut. Blir nog till att skaffa liknande
//Victor
Mitt nya projekt, Brother Edition "Det är högst osannolikt att något transportmedel för passagerare kan röra sig fortare än 15 km/h"
-citat Thomas Treshold, Tågingenjör (1835)
Även om den såg väldigt snygg ut på dina tidigare bilder så blev den helt klart ännu fränare nu! Väldigt fina bilder, och såklart fin bil. Mycket lyckat med dimljusen också!