stylingfirmor runt om östersund

Mackman
5 november 2008 · 4 Inlägg

Hej.

Jag sitter och söker efter flera olika firmor runt östersund som stylar eller trimmar bilar och om det finns någon firma som gör båda sakerna. Är mycket intresserad av detta och skulle gärna vilja ha hjälp med att hitta någon firma.

tack på förhand

Macke

itouch
5 november 2008 · 1 488 Inlägg

Fel forum att posta detta i, flyttar till allmänt

Mackman
5 november 2008 · 4 Inlägg

ok ledsen för det. hoppas att jag får svar här då. skulle verkligen behöva ha tag på en firma för att göra bilen roligare

joel_h Väghyvel
5 november 2008 · 252 Inlägg

Jrs håller på med motorer..

www.jrsmotor.se

lucille biatch
6 november 2008 · 58 Inlägg

OL Constructions i Torvalla både stylar och chippar med powerchip. hur bra dom är på att styla vet jag inte - men tar gärna reda på det då jag åxå är sugen på att fixa bilen. men har inte hört nåt om dem, varken de ena eller andra och jag vill att de ska bli bra smile

Senast redigerat av lucille (6 november 2008)

Saab 9-5 AERO kombi
Mackman
7 november 2008 · 4 Inlägg

tack för svar. ska kolla upp dom men jrs håller väl på med allt möjligt från bilar till skotrar. jag fixade iaf med skotern där för ca 10 år sedan.

absolut ska kolla upp dom så får jag säga hur det blir sen om jag inte gör det helt själv dvs men måste ju veta vad det finns för saker att styla med tongue

tack för svar och om någon kommer på någon mer firma i eller utanför östersund får ni gärna säga till big_smile

SaTN Köp
9 november 2008 · 106 Inlägg

Ol Construction finns det mycket gott om!
Dom kan sin sak och pratar inte skit.
H2Mracing är ju ett ställe du kan handla saker på till din bil, jag vet inte hur mycket av montagen dom står för.
126126 ordnar både styling och montage tror jag, iallafall billjud.

Nissan Laurel "Laurel103" (1994)
Audi S2 "720whp" (1991)
Audi Biltransport "Åudi" (2004)
kristofski Japansk
12 januari 2009 · 72 Inlägg

Bygg själv ?

Samarbetspartners: SSR-Nordic, spacer.se, Raidopower.se
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang