Hej allihopa!Som allmänt känt har min varannan-söndags-träff (
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=76518) tagit hjullov (inte jullov), men är tillbaka till våren och då med fullt ös. Hoppas självklart på samma gamla goa människor och bilar, men även en hel del nytt och
JA, nya,
ännu slingrigare vägar, utlovas!

Hur som helst, bara för att hösten/vintern tränger sig på i fyra-årstider-Sverige och folk börjar ställa av sina sommarbilar och istället införskaffa årets vinterbil, så måste det jue inte innebära slutet för alla oss med ett brinnande bilintresse och just därför tänker jag bjuda in
alla er bilfreaks till en förmiddag på Rosenhill café där vi gemensamt kan sitta och snacka om allt mellan himmel och jord och sedan, innan mörkret hunnit falla på, köra valfri, slingrig väg (förslagsvis traditions enligt, Slingerbulten!).
Rosenhill café är beläget mellan Tumba, Grödinge och Västerhaninge och serverar stans godaste smörgåsar och fikabröd!
- NÄR, VAR OCH HUR? -Datum: Söndagen den 7 december
Tid: Från 12.00 finns jag på plats, 13:30 kör vi i samlad trupp slingerbulten och träffen avslutas enligt tradition på bensinmacken där alla tackar för sig. Efter det är det fria aktiviteter.
Plats: Rosenhill café, Rosenhill (Botkyrka)
Visa intresse i tråden eller PM:a mig.
Tack!
/Anna,
exiZ