2174
Sök

Dolly, the skoda that looks like shit!

I didn't spank you. I high fived your ass!
963 Inlägg
18 november 2008

Se till att ha en tom ölback eller liknande i närheten ifall någon ber dig flytta bilen hastigt. Jobbigt att köra bil utan något att sitta på...(jobbigt med en ölback också men bättre att kunna se ut) tongue

Försöker iaf
12 819 Inlägg
18 november 2008
TCG skrev:
Se till att ha en tom ölback eller liknande i närheten ifall någon ber dig flytta bilen hastigt. Jobbigt att köra bil utan något att sitta på...(jobbigt med en ölback också men bättre att kunna se ut) tongue

Eller så dricker man upp en ölback (jaa, innehållet) så blir det någon annans bekymmer att flytta bilen big_smile

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

164 Inlägg
18 november 2008
Trådstartare
te_wik skrev:
TCG skrev:

Eller så dricker man upp en ölback (jaa, innehållet) så blir det någon annans bekymmer att flytta bilen big_smile

Mvh Tommy

Eller så behöver man inte flytta den alls??De e väl bara o rullla den isf

"Jag ska inte skaffa mig någon karl, jag ska till skroten o skaffa mig ett avgasrör!"

Försöker iaf
12 819 Inlägg
18 november 2008
tingvall skrev:
te_wik skrev:
TCG skrev:

Mvh Tommy

Eller så behöver man inte flytta den alls??De e väl bara o rullla den isf

Killar är så lata så vi skulle aldrig putta en bil ifall motorn startar och växellådan fungerar..  wink

Mvh Tommy
Senast redigerat av te_wik (18 november 2008)

Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

533 Inlägg
18 november 2008
terazzi skrev:
haha wink
bra där anna big_smile
men detta kommer bli skoj!

Meh jag kunde väl inte veta att det var hemligt roll

I like money right where I can see it, standing in my front yard...

Billjuds Wannabe
1 771 Inlägg
18 november 2008

En liten rolig detalj jag såg, Vart du så arg att du hade av kniven? Men det går ju framåt, sakta men säkert smile

Personligt högsta - 142,05db med budgett 3000kr
(hade blivit högre om inte lådan varit för liten & sluten)
Letar med ljus och lykta efter ett Cheva Nova 68-72 objekt att ta sig an.

164 Inlägg
18 november 2008
Trådstartare
Streethawk skrev:
tingvall skrev:

En liten rolig detalj jag såg, Vart du så arg att du hade av kniven? Men det går ju framåt, sakta men säkert smile

Haha jaa faktist så var det så! Skullebända bort nånting som inte ville lossna o då gick han av. Bara för att jag är så OTROLIGT stark wink

"Jag ska inte skaffa mig någon karl, jag ska till skroten o skaffa mig ett avgasrör!"

157 Inlägg
18 november 2008
är du lika stark som (bamse )

audi 100

164 Inlägg
18 november 2008
Trådstartare
exiZ skrev:

Baby ska jag komma och ge Dolly en rekond INNAN hon ska lackas? Annars lär du få masssssssa damm i lacken hmm

Haha nja snarare en storstädning, med skurning. Måste ta o tvätta all snuskig inredning oxå...

543 Inlägg
18 november 2008
tingvall skrev:
exiZ skrev:

Baby ska jag komma och ge Dolly en rekond INNAN hon ska lackas? Annars lär du få masssssssa damm i lacken hmm

Haha nja snarare en storstädning, med skurning. Måste ta o tvätta all snuskig inredning oxå...

Fortsätt med epa-stuket och klä den i rosa fluff också då? Keep up the good work, you go girl!

Jag har haft fel en gång, det var den gången jag trodde att jag hade fel men det visade sig att jag hade rätt.

506 Inlägg
18 november 2008
Ska ha koll på detta projekt med! Kul med kvinnliga byggare,

Born to be wild and crazy

164 Inlägg
18 november 2008
Trådstartare
Dagens sista uppdate!

https://www1.garaget.org/gallery/archive/89088/504641_kufarf.jpg
Det snuskigaste på lääänge

https://www1.garaget.org/gallery/archive/89088/504644_0f2gsj.jpg
Nu är det iaf tomt

https://www1.garaget.org/gallery/archive/89088/504646_es657o.jpg
ALLT är inpackat i skåpet! Stolarna, lysena, stötfågarna, inredningen precis ALLT. De är bra med pickisar wink

Justja,vinkelslipen har återuppstått wink så imorgon ska jag slipa ännu mer rost.

Försöker iaf
12 819 Inlägg
18 november 2008
Usch vad äckliga domdär mattorna såg ut... hmm

Länge leve vinkelslipen! big_smile

Mvh Tommy

Billjuds Wannabe
1 771 Inlägg
19 november 2008
Bra med stort utrymme bak, då kan man ju lasta in allt möjligt gods.
Men vinkelslipen återuppstått? yikes Gjorde du ett försök med hjärt och lung räddning?

Personligt högsta - 142,05db med budgett 3000kr
(hade blivit högre om inte lådan varit för liten & sluten)
Letar med ljus och lykta efter ett Cheva Nova 68-72 objekt att ta sig an.

533 Inlägg
19 november 2008
tingvall skrev:
Dagens sista uppdate!

http://www1.garaget.org/gallery/archive/89088/504641_kufarf.jpg
Det snuskigaste på lääänge

http://www1.garaget.org/gallery/archive/89088/504644_0f2gsj.jpg
Nu är det iaf tomt

http://www1.garaget.org/gallery/archive/89088/504646_es657o.jpg
ALLT är inpackat i skåpet! Stolarna, lysena, stötfågarna, inredningen precis ALLT. De är bra med pickisar wink

Justja,vinkelslipen har återuppstått wink så imorgon ska jag slipa ännu mer rost.

We looooove pickisar.

Ps. snääääälla kan vi inte bygga om den till en Dodge Ram SRT?

I like money right where I can see it, standing in my front yard...

Försöker iaf
12 819 Inlägg
19 november 2008
exiZ skrev:
We looooove pickisar.

hehe, det om något lät jobbigt tongue

Mvh Tommy

164 Inlägg
19 november 2008
Trådstartare
te_wik skrev:
exiZ skrev:
We looooove pickisar.

hehe, det om något lät jobbigt tongue

Mvh Tommy

Jag håller med tommy! Duger inte våra planer nu helt plötsligt??? va va VA???

92 Inlägg
19 november 2008
I med en värre motor.. lite racing saker och en svetsad full bur så får du min röst wink

Sök