2424
Sök

Dolly, the skoda that looks like shit!

Volvo Fantast
194 Inlägg
12 november 2008
Kul och se en brud som vågar och kan

Lycka till...

Volvo V70 TDI Dieselkraft 2 bar ladd
Volvo 242 T6 Vems E85

164 Inlägg
12 november 2008
Trådstartare
karlsson_6 skrev:
Kul och se en brud som vågar och kan

Lycka till...

Haha kan vettefan hörrö, men jag försöker. Man lär sig väl tongue

"Jag ska inte skaffa mig någon karl, jag ska till skroten o skaffa mig ett avgasrör!"

Kokar ris
923 Inlägg
13 november 2008
Snoppen skrev:
TenZer skrev:
Snoppen skrev:
Varför blir i princip varenda kille som lobotomerad när det är en tjej som håller på?
Jag tror inte ett skit på det här projektet, en gammal runkig skoda pickup, vafan?
Spelar bil och projekt ingen som helst roll nuförtiden?

Jag är beredd att be om ursäkt när du har ett BRA slutresultat, men jag tvivlar som fan.

Hahahahahahaha, visst jag kan hålla med dig skåpet är f*n inte vackert men jag gillar pickisar och glor hälldre på en hottad Skoda pickup än en bonnstylad 740 wink

Ja, det gör jag också, inget tvivel om det. Du drar ju det till sin yttersta spets när du säger så.

Men varenda kille här på garaget verkar ju få stånd bara av att se en damcykel.
Fjäskar på och säger att det här projektet, det kommer bli så jävla bra.
Hade det varit Uffe på 22 år från Åmål så hade det på sin höjd varit 2 sidor av den här tråden.

kan bara hålla med.

"står inte v tec för turbo motor?? satans jävla skit snackare överallt!"

Försöker iaf
1 998 Inlägg
13 november 2008
Tycker inte de händer så jättemycke men man kan ju inte kunna allt från början. Sen vet ja att bilar KAN JÄVLAS NÅ SÅ FÖRBANNAT tongue

Men ska bli kul å se slutresultatet iaf

Be a good person. Be a Persson
Bmw, kärlek vid första bakvagnskastet

1 507 Inlägg
13 november 2008
Snoppen skrev:
TenZer skrev:
Snoppen skrev:
Varför blir i princip varenda kille som lobotomerad när det är en tjej som håller på?
Jag tror inte ett skit på det här projektet, en gammal runkig skoda pickup, vafan?
Spelar bil och projekt ingen som helst roll nuförtiden?

Jag är beredd att be om ursäkt när du har ett BRA slutresultat, men jag tvivlar som fan.

Hahahahahahaha, visst jag kan hålla med dig skåpet är f*n inte vackert men jag gillar pickisar och glor hälldre på en hottad Skoda pickup än en bonnstylad 740 wink

Ja, det gör jag också, inget tvivel om det. Du drar ju det till sin yttersta spets när du säger så.

Hade det varit Uffe på 22 år från Åmål så hade det på sin höjd varit 2 sidor av den här tråden.

Det må vara sant, men vafan, det är ju skitkul med fler tjejer som bygger bilar. Det är väl bra att man uppmuntrar till det?
Det är ju fan sånna som du som skrämmer bort dom. Skärp dig nu och erkänn att hon är jävligt duktig.

Mvh
/T

Bärs!
3 456 Inlägg
13 november 2008
Tuggummimannen skrev:
Snoppen skrev:
TenZer skrev:

Det må vara sant, men vafan, det är ju skitkul med fler tjejer som bygger bilar. Det är väl bra att man uppmuntrar till det?
Det är ju fan sånna som du som skrämmer bort dom. Skärp dig nu och erkänn att hon är jävligt duktig.

Mvh
/T

Exakt vad är det hon är "Jävligt duktig" på?

Garaget.org peakade 2008.

533 Inlägg
13 november 2008

Och då ställer jag som motfråga, vad är hon INTE duktig på?
Hon tillfredställde iallafall mig jävligt bra i sängen OCH duschen förra helgen wink

Ps. Baby jag lovar att besöka dig och Holly-Dolly (jag har precis gett henne ett smeknamn!) så snart jag bara kan få låna en bil!
Senast redigerat av exiZ (13 november 2008)

I like money right where I can see it, standing in my front yard...

Gödseldräng
4 529 Inlägg
13 november 2008
exiZ skrev:

Hon tillfredställde iallafall mig jävligt bra i sängen OCH duschen förra helgen wink

Ps. Baby jag lovar att besöka dig och Holly-Dolly (jag har precis gett henne ett smeknamn!) så snart jag bara kan få låna en bil!

neutralneutralneutralneutral

533 Inlägg
13 november 2008
Team-Adolfsson skrev:
neutralneutralneutralneutral

Huh? big_smile

Bärs!
3 456 Inlägg
13 november 2008
exiZ skrev:

Uuh... roll

Garaget.org peakade 2008.

533 Inlägg
13 november 2008
Aga_Diff skrev:
exiZ skrev:

Uuh... roll

Haha... om du ber om ursäkt och frågar snällt så kanske hon överväger att ge dig en chans till, fast det är högst sagt INTE troligt lol

543 Inlägg
13 november 2008
Tuggummimannen skrev:
Snoppen skrev:
TenZer skrev:

Mvh
/T

Det är en sak att uppmuntra, men det är inte det dom flesta håller på med här.

Okej, jag erkänner, hon är jätteduktig med att ta bort gamla dekaler och hon var ju utomordentligt duktig när hon tog bort antennen på taket.
Om man skrämmer bort någon med det där, så borde den personen inte ens gå ut öht, det finns ju läskiga gatlampor utomhus.

Lägg av nu, du får inte ligga iallafall
Senast redigerat av Snoppen (13 november 2008)

Jag har haft fel en gång, det var den gången jag trodde att jag hade fel men det visade sig att jag hade rätt.

164 Inlägg
13 november 2008
Trådstartare
exiZ skrev:
Aga_Diff skrev:
exiZ skrev:

Uuh... roll

Haha... om du ber om ursäkt och frågar snällt så kanske hon överväger att ge dig en chans till, fast det är högst sagt INTE troligt lol

Haha, ja du baby nu vet jag ju inte vad jag ska säga! Men tack! wink

"Jag ska inte skaffa mig någon karl, jag ska till skroten o skaffa mig ett avgasrör!"

310 Inlägg
13 november 2008
Riktigt roligt att se en mer ovanlig bil här samt att de är en tjej som håller på med den smile detta projekt kommer följas big_smile

Det finns två typer av bilar..
Nya Mercedes och gamla Mercedes

128 Inlägg
13 november 2008
Kan bli fränt de här. Men vad exakt är planerna med bilen? Har bara flummat igenom sidorna men är sugen på att veta vad som skall hända. Byta färg? byggas billjud? Andra kofångare och lysen? vad är planera?

Eller är det tänkt lite att det bär dit det bär?

Mvh Mattias

volvoraggare
4 776 Inlägg
13 november 2008
tingvall skrev:
exiZ skrev:
Aga_Diff skrev:

Uuh... roll

jag  som trodde det var männen som skulle tillfredställa kvinnorna...

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

586 Inlägg
13 november 2008
ironhead skrev:
tingvall skrev:
exiZ skrev:

jag  som trodde det var männen som skulle tillfredställa kvinnorna...

Det e väll bättre om båda parterna kan få en del av kakan... ^^

164 Inlägg
13 november 2008
Trådstartare
Matte_s skrev:
Kan bli fränt de här. Men vad exakt är planerna med bilen? Har bara flummat igenom sidorna men är sugen på att veta vad som skall hända. Byta färg? byggas billjud? Andra kofångare och lysen? vad är planera?

Eller är det tänkt lite att det bär dit det bär?

Mvh Mattias

Jag har en plan, en stooor plan. Men vet inte om jag vågar gå ut med den offentligt. Blir ju pinsamt om jag inte lyckas ro i land hela skeppet...

Men om efterfrågan på en plan är stor`?? Så kan jag berätta, senare, om ni lovar att stötta mig ivilket fall wink

Varningar. 36
1 200 Inlägg
13 november 2008
Jaaaaaahaaaaaaaaa. SA JAG! Den var ju inte så fräsig..... Alls. Får väl se om du kan göra någonting åt det. Heja heja eller nått liknande.

Fjädrar är för fåglar och Roger Pontare.

164 Inlägg
15 november 2008
Trådstartare
Hejsan, hoppas ni inte har längtat ihjäl er efter uppdatering wink men igår gick det inte riktigt min väg då ALLT och jag menar verkligen ALLT jävlades! Och därför så sket jag i att uppdatera och drog på krogen ist.... Och med sisådär 3 h sömn i natt så måsta ja säga att det har gått riktigt bra idag och mycket som har kommit väck big_smile

Men skit i snacket och upp med bilder, det är roligare så tycker jag smile

https://www1.garaget.org/gallery/archive/89088/502425_gnj3j2.jpg
Det var de här som jävlades i fredas. Jag fattade inte vart skiten satt fast. Så jag blev mest arg!

https://www1.garaget.org/gallery/archive/89088/502430_99d623.jpg
Mickis kom o lättade upp stämmningen lite och jag lekte på traktorn....

https://www1.garaget.org/gallery/archive/89088/502431_u48vpj.jpg
Äntligen så lyckades jag komma på hur fan skiten satt fast! Och nee jag är inte den som har ordning o reda...

https://www1.garaget.org/gallery/archive/89088/502434_ctd6ym.jpg
Skiten e väck big_smile

https://www1.garaget.org/gallery/archive/89088/502435_etp4mq.jpg
Ser ni att den är böjd? Det var den som strulade!

https://www1.garaget.org/gallery/archive/89088/502436_8am5mq.jpg
Sidolisterna är väck

https://www1.garaget.org/gallery/archive/89088/502438_6uge6x.jpg
Luftintaget oxå borta'

https://www1.garaget.org/gallery/archive/89088/502441_co0rrj.jpg
Japp de åkte oxå väck!

https://www1.garaget.org/gallery/archive/89088/502444_zf2dv3.jpg
Nån hade vart rolig när jag kom i morse, kan det vara Junior kanske??

Så det är det som har hänt sen sist, inte så mycke kanske men som sagt  I'm all alone....   tongue

Sök